quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]en dat keer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Als ie zo de belasting invult dan krijgt ie vast 20 miljoen terug.quote:
Yep, je mag het gedeelte dat overblijft tussen eigen kosten minus de studiefinanciering van de belasting aftrekken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:43 schreef morgane het volgende:
Ah ok, dank je! Nu nog kijken wat ik dan aan moet klikken...het is nog geen gift, dus valt het dan onder studiekosten/andere scholingsuitgaven?
Ok, dan geldt dat voor mij niet. Heb veel meer stufi gekregen dan ik aan collegegeld/boeken kwijt ben geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, je mag het gedeelte dat overblijft tussen eigen kosten minus de studiefinanciering van de belasting aftrekken.
Mja, daar doe ik dan weer niet aan. Geen idee hoe het werkt, ooit wel eens iets van gehoord maar dat was het dan. Zit helaas nog met wat aangepaste regelingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
"de hele aangifteshit "![]()
vooraf ingevuld downloaden, 5 minuutjes volgende klikken en je bent klaar.
Hebben ze nog een chauffeur nodig?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
kutzooi zou werken.. maar ben goed misselijk naar huis gegaan
vermoed bedorven knoflooksaus..
Zo simpel was het de afgelopen jaren niet. Was werken met normbedragen enzo? Althans, dat zijn mijn aftrekposten altijd: de normbedragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, je mag het gedeelte dat overblijft tussen eigen kosten minus de studiefinanciering van de belasting aftrekken.
Nu moet alles is toch al ingevuld zijn vanaf dit jaar. Anders wordt het weer werken met de tabellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo simpel was het de afgelopen jaren niet. Was werken met normbedragen enzo? Althans, dat zijn mijn aftrekposten altijd: de normbedragen.
Hoe dan ook, 12× je stufi is over het algemeen meer dan je collegegeld + boeken + 500 euro (want dat is de drempel).
Ik heb een 102 jarig verlies draaiende freelancer, althans dat heb ik opgegeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga het wel zien. Heb niet eens stufi dus ach, niet mijn probleem. Ik zal die shizzle van de week eens gaan bekijken. Mag toch hopen dat ik knaken terugkrijg
.
Je bent zo oud als je je voelt, wordt vaak gezegd toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een 102 jarig verlies draaiende freelancer, althans dat heb ik opgegeven.
Dat zal ik in mijn bezwaarschrift zetten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt, wordt vaak gezegd toch?
Ik zie een AOW-uitkering jouw kant op komen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zal ik in mijn bezwaarschrift zetten.
Minstens!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie een AOW-uitkering jouw kant op komen!
Die heb ik alle drie al.quote:
quote:
geen Facebook, geen Twitter, en half internet is stuk.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:56 schreef swarmahoer het volgende:
mag je in china geen gebruik vna fb maken?
Kijk hem even bazen daarquote:Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef Sander het volgende:
[..]
geen Facebook, geen Twitter, en half internet is stuk.
En terecht die mafkezen hebben niets zoeken op ons interwebs.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:19 schreef Sander het volgende:
[..]
geen Facebook, geen Twitter, en half internet is stuk.
Wel handig chinees internetten! Niets URLS gewoon nummers. 107 is de facebook met sate!quote:Op zondag 6 maart 2011 17:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht die mafkezen hebben niets zoeken op ons interwebs.
Nope, met dit weer? Als het nu een graad of dertig wasquote:Op zondag 6 maart 2011 18:14 schreef Swine het volgende:
Zijn hier toevallig nog mensen die de aankomende week een avondje vrijwillig mee zouden willen helpen met collecteren voor Jantje Beton? Van 17u tot 20u in gezelschap van onder andere Swarma en mijzelf!Wij kunnen iedereen gebruiken. Dus mocht je nog een goede daad zoeken voor 2011, dit is alvast een kans
![]()
![]()
Sorry ik ga morgen een motor kopen, dus collecteer alleen nog voor mezelf de komende wekenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:14 schreef Swine het volgende:
Zijn hier toevallig nog mensen die de aankomende week een avondje vrijwillig mee zouden willen helpen met collecteren voor Jantje Beton? Van 17u tot 20u in gezelschap van onder andere Swarma en mijzelf!Wij kunnen iedereen gebruiken. Dus mocht je nog een goede daad zoeken voor 2011, dit is alvast een kans
![]()
![]()
Is soms even bikkelen inderdaad, maar dat drijft de opbrengst wel weer op!quote:Op zondag 6 maart 2011 18:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nope, met dit weer? Als het nu een graad of dertig was
nee bedankt, ik hou niet van kinderenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:14 schreef Swine het volgende:
![]()
![]()
Vroeger toen lag er gewoon beton in de speeltuin. Viel je van de schommel dan had je pech. Tegenwoordig hebben zie schuimrubberen tegels.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
nee bedankt, ik hou niet van kinderen
Compleet ander model? Of weer een uitbreiding?quote:Op zondag 6 maart 2011 18:20 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Sorry ik ga morgen een motor kopen, dus collecteer alleen nog voor mezelf de komende weken
Baasquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef IrishBastard het volgende:
Chauffeur Yashi was trouwens wel weer prima vandaag, mooi bieries drinken en terug laten rijden
Frontje wordt wat anders, meer ala Street Triplequote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef IrishBastard het volgende:
Mooi dinkie CPLijkt een beetje een Bandit, maar dan met een iets minder mooi front
Die onderkuip is wel tof, en dat frame
Toevallig vanmiddag toen een oud-huisgenoot hier zijn motor kwam halen en vanavond nog even over gehad dat het af en toe wel weer kriebelt. Financieel vind ik het echter totaal niet interessant nu, en voor de mooi weer rijder die ik dan wordt kan ik beter wachten tot ik een keer een vaste baan heb en het niet zo belangrijk (dat geld) meer is
Zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo klinkt het net alsof ik bieries gedronken heb én terug gereden ben
Eerst leren sturen héquote:Op zondag 6 maart 2011 23:46 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik nou mijn papiertje haal kan ik wél gewoon zwaar rijden, dan ga ik echt niet meer opstappen op een GS
Nouja laat ik het zo zeggen, als ik met andere mensen rijd, en dat doe ik nog wel eensquote:
Jep, maar jouw rijstijl is er een die ik hoogstwaarschijnlijk al nooit zal ontwikkelen. Doe mij maar lekker een beetje toeren en een beetje sportief rijden. Die kneedowns kunnen me echt gestolen worden, daar ga ik dan wel een keer het circuit voor opquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen, als ik met andere mensen rijd, en dat doe ik nog wel eensdan merk ik wel degelijk verschil.
Voorbeeldje, man die rijd op een jonge sportmotor, maar hij heeft nog niet zo lang zen rbw en doordat hij zon duur en snel ding heeft, durft hij ook minder. En dat terwijl motor rijden vooral tussen de oren zit![]()
Ik kan het natuurlijk niet zien, maar ik zou bijna zeggen dat ik meer plezier op men motor heb dan hijOmdat het vertrouwen er veel meer is. Mijn motortje kostte me een paar honderd euro, en als er iets mee is kost het me geen honderden of duizenden euro's. Rijd zoveel relaxter
Ha, jij ook alquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef IrishBastard het volgende:
Toevallig vanmiddag toen een oud-huisgenoot hier zijn motor kwam halen en vanavond nog even over gehad dat het af en toe wel weer kriebelt. Financieel vind ik het echter totaal niet interessant nu, en voor de mooi weer rijder die ik dan wordt kan ik beter wachten tot ik een keer een vaste baan heb en het niet zo belangrijk (dat geld) meer is
Jij verdient een knal voor je hoofd voor je azijnpisserijquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef IrishBastard het volgende:
De ober tapt niet, dat doet de kastelein
Nee, in Berg en Dal wel.quote:
Ik ken haar nichtjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Z'n twee vorige nummers waren beter
Ik heb nog wel een nieuw pareltje:
Hosti, is momenteel niet te bereiken. Laat een bericht achter na dequote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
HelloHad jij mij gesmst Hosti? Ik was het idd
maar mijn beltegoed is op... :s
Wat is er precies met het stuur dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verschrikkelijk dit stuur... men handen zijn echt kapotMaargoed dat ik die al wilde vervangen
Rijd verder echt wel leuk dit vermogen, niet teveel, wel direct bruikbaar. Zijn wel wat puntjes die ik aan wil pakken maar niks dat geen probleem is![]()
Voor dit geld mag ik niet klagen iig! !
Ben tegen 6 u ofzo ook nog langs jullie huis gekomenMiss wel gehoord
lekkere 2 cil roffel
Beltegoedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
Is nu 1 rechte brede pijp.. En aangezien mijn armen niet recht en breed zijn, is dat verschrikkelijk kut voor de houding van je handen. Stuur wat ik heb liggen komt íets meer naar me toe zowel in hoogte als in de hoek die je handen maaktquote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is er precies met het stuur dan?
Gewoon, ik deel aan jullie mee dat ik ga slapen. Ib wist dat al gewoonquote:Op maandag 7 maart 2011 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen trouwens? Dat IB op Fok leest dat jij alvast in bed bent gaan liggen, of de intentie hebt om te gaan slapen?![]()
Of fokken vanuit bed, subtiele hint dat hij er bij moet kruipen
Ja, blijkbaar zag jij mij, maar ik jou nietquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon, ik deel aan jullie mee dat ik ga slapen. Ib wist dat al gewoon
Stond in de coffeeshop in het centrum, ineens alles zwart. Dus ik zo van, kunnen we onze business nog concluden. Dus ik met de zaklamp van mijn gsm bij schijnen zodat hij zijn weegschaaltje op batterijen kon vindenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stond in de coffeeshop in het centrum, ineens alles zwart. Dus ik zo van, kunnen we onze business nog concluden. Dus ik met de zaklamp van mijn gsm bij schijnen zodat hij zijn weegschaaltje op batterijen kon vinden![]()
Briljant.
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.quote:
Jij bent niet te missen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zag jij mij, maar ik jou niet
Noem je me nou weer dik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent niet te missen...
Maar je hebt een nieuw nummer dus?![]()
Je bedoelt dat je voor het raam voorbij liep en dat het een groot raam isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je me nou weer dik?
Maar jij zat dus in die dierenwinkel, lag je onder een van de konijnen ofzo dan?
Ja dat is die iPhone, beetje debiel om met twee mobieltjes rond te sleuren.
Maar, pluspunt, je voelt je wel weer beter?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor het raam voorbij liep en dat het een groot raam is
En ik lag onder 1 van de konijnen jah
Dussss....
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.
Was mijn leven maar zo gevuld met spanning en avontuur dat ik daar al mijn posts over kon laten gaan
Whehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bever uren na uitzetting platgereden
Own
Dus eigenlijk ben je zelf gewoon een maandagmorgenzaadje, maar geef je nu het stuur van je motor de schuld?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is nu 1 rechte brede pijp.. En aangezien mijn armen niet recht en breed zijn, is dat verschrikkelijk kut voor de houding van je handen. Stuur wat ik heb liggen komt íets meer naar me toe zowel in hoogte als in de hoek die je handen maakt
Sodeju, zijn er in dit tijdperk nog twintigers die leven op beltegoed?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
Dit is een diss naar hoe ik post terwijl Ib het zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.
Was mijn leven maar zo gevuld met spanning en avontuur dat ik daar al mijn posts over kon laten gaan
Restcep! Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Lekker lopend, denk ik, even ontspannenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef LastRequest het volgende:
Wat een lekker weertje hè!
Net lekker geluncht op m'n balkonnetje, ga zo maar eens grote schoonmaak houden ofzo. Voorjaarsschoonmaak, hard nodig
Word er helemaal vrolijk van, ben zelfs vanochtend al fanatiek wezen sporten
Goed bezig! Ik ga morgen aan de klus. Ding moet even de krik op om onderin de motorruimte te kunnen komen, daarna gaan meteen de zomersloffen er weer onderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef IrishBastard het volgende:
Net even de auto gewassen, was ook hoog nodig. Zie wel dat ik ook een keer met poets aan de slag moet, er zitten een aantal krassen in die er wel uit te polijsten zijn
Desalniettemin net lekker een half uurtje met water gespeeld dusStaat weer mooi te glanzen nu, met de nieuwe velgjes met zomerbandjes
Dat mag ik hopen van nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
Wat moet je in de mottorruimte? Ligt er een dooie steenmarter te meuren?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit is een diss naar hoe ik post terwijl Ib het zegt
Je moeder jankt als een meisjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar niet echt hoor, dat is de strekking van de meeste posts van de meeste mensen vaak. Ik diste IB omdat het voor de verandering over een ander totaal niet boeiend iets ging (wat op zichzelf verfrissend is), maar dat ie dan daarover ging janken als een klein meisje.
Ik zie nu dat Jackassfilmpje pas, geniaal hoe die Ryan Dunn staat te pissenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:03 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1392691/d363a799/_he_s_nuts_.html
Speltip 332: Duct tape en tie-wraps!quote:
Op wat hoesten na...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar, pluspunt, je voelt je wel weer beter?
ja. En bevalt me eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Sodeju, zijn er in dit tijdperk nog twintigers die leven op beltegoed?![]()
tegenwoordig heb je ook gewoon zulke bazen prepaid zooi dat je gewoon online er moneyz op kan pleuren. Ik begrijp het wel, nooit teveel bellen en duur is het ook totaal niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zon abonnement voor een tientje. Bevalt beter dan het zoeken naar beltegoed!
En dan moet je terug bellen midden in de kroeg en waar trek je dan even je beltegoed vandaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je ook gewoon zulke bazen prepaid zooi dat je gewoon online er moneyz op kan pleuren. Ik begrijp het wel, nooit teveel bellen en duur is het ook totaal niet.
Daar heb ik ook wel eens na gekeken... maar ik vind het eigenlijk wel prima zo... Als het op is dan is het op... dan zet ik er weer een x bedrag op en dan weet ik gewoon hoeveel ik heb uitgegevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zon abonnement voor een tientje. Bevalt beter dan het zoeken naar beltegoed!
Niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je terug bellen midden in de kroeg en waar trek je dan even je beltegoed vandaan?
Nooit je kliekjes te vaak opwarmen, tosti!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens Cali, binnekort dan maar weer eens een poging ondernemen?
goed plan, goed plan...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens Cali, binnekort dan maar weer eens een poging ondernemen?
Te makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan, goed plan...
Nog voorkeur?
Ik ben idd kei makkelijk...quote:
ergens volgende week wordt het denk ik alweerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan, goed plan...
Nog voorkeur?
oke... komt goed.. zal wel even wanneer ik tijd heb... ben ook druk idd... pffffquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ergens volgende week wordt het denk ik alweerDruk enzo. Laat je in de loop van volgende week wat weten?
Ja ik ook pffff! Iets over aan mijn auto of motor sleutelen, tentamens en druk en zulks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... komt goed.. zal wel even wanneer ik tijd heb... ben ook druk idd... pffff
Messiiiiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Barcelona - Arsenal kijken. Hopelijk een mooie pot!
waar gaan we bier drinken vanavondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Messi ja
Hoog tempo, maar vooral strijd op het middenveld en weinig echte kansen. Jammer. Nu nog even tien minuutjes kijken en dan moet ik weer weg...helaas.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef deze weer een dikke 'niet-flex'. The fuck man
Alsof er op een donderdagmiddag verder niets meer te doen is in Amsterdam om die reistijd wat meer verantwoordbaar te makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
Helaas is de meeting zelf maar ongeveer een half uurtje
Anders heb je snot in je mond?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ik ben mijn laatste twee verstandskiezen kwijt! Nu wel een gat tussen mn neusbijholte en mondholte doordat 1 kies heel hoog in mn kaak zat. Dus mag de komende paar weken mn neus niet snuiten
Mwa, zie niet wat ik daar in m'n eentje verder moet doen neequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Alsof er op een donderdagmiddag verder niets meer te doen is in Amsterdam om die reistijd wat meer verantwoordbaar te maken
Dan neem je een van je nigga's mee en laat je die een half uurtje chillen terwijl jij je ding doet zodat jullie daarna nog ff de hoofdstad onveilig kunnen maken. It ain't no rocket science, bro.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, zie niet wat ik daar in m'n eentje verder moet doen nee
haha nee ze hebben het wel gehechtquote:
Mja, zou kunnen. Zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan neem je een van je nigga's mee en laat je die een half uurtje chillen terwijl jij je ding doet zodat jullie daarna nog ff de hoofdstad onveilig kunnen maken. It ain't no rocket science, bro.
Ik had toen mijn hele bek vol draad. Zwaar irritant gevoel. Alsof je iets tussen je tanden had. Zijn het oplosbare hechtingen of mag je nog een keertje terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:05 schreef morgane het volgende:
[..]
haha nee ze hebben het wel gehechtmaar anders komt er te veel druk op te staan en kan het gat niet goed dichtgroeien.
Dat is wel naar een gat naar je neusholte. Dat gat groeit vanzelf weer dicht? Mits je het niet open niest of ineens verkouden wordt of iets van dien aard?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef morgane het volgende:
Heb ik ook ja, maar voel ze nu nog niet. Het zijn oplosbare hechtingen, maar moet sowieso over 2 weken op controle om te kijken of het gat naar mn neus weer dicht zit.
En je mag dus ook niet niezen? Handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ik ben mijn laatste twee verstandskiezen kwijt! Nu wel een gat tussen mn neusbijholte en mondholte doordat 1 kies heel hoog in mn kaak zat. Dus mag de komende paar weken mn neus niet snuiten
Wel niezen, maar niet snuiten denk ik. Met snuiten zet je de boel onder druk. Een nies heb je niet echt onder controle. Morgane?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je mag dus ook niet niezen? Handig
En dan vooral richten op de nek van degene voor jequote:
Gaat niet om het koud, het gaat om het nat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
Zó koud is het ook niet toch, stelletje nep sleutelaars
Je drijft over! Hoe dan ook, het zonnetje is inmiddels wel doorgebrokenquote:
En met meer naar huis komen dan gepand!quote:
Sorry lag te slapenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel niezen, maar niet snuiten denk ik. Met snuiten zet je de boel onder druk. Een nies heb je niet echt onder controle. Morgane?
Mwoah, als ik bezig ga, ben ik zeker wel een uurtje bezig, zo mogelijk langer. Dan wil ik wel zeker weten dat het droog blijft, want ik moet nogal wat dingen losschroeven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoppa, gewoon open trekken die boel Mikkie!![]()
[ afbeelding ]
Voor jou misschien wel, maar hier hingen ze precies boven m'n knar... Sowieso was ik nu nog niet klaar geweest en begint het al te betrekken. Lekker belangrijk of ik het nou vandaag of vrijdag doequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stond ook 2 u met de motor open buiten hoor, hemelsbreed scheelt het net 5 km ofzo?Die dreigende wolken waren nog veel te ver weg
Hollanders! Zeker ook nog een el cheapo hotdog gescoord?quote:
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogtequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Net mijn magneetstripding voor de messen opgehangen, messen er aan gehangen, bedenk ik me dat metaal op metaal natuurlijk gaat krassen. Da's zonde van mijnsupermooie messenset, dus bij een hobbywinkel/bouwmarkt binnenkort maar eens van dat 1mm dikke rubber halen om er tussen te plakken. Indien zwart nog steeds mooi, maar wel mesvriendelijk
Niet aan je hol krabben met een mes als je gat jeukt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogte![]()
Anywayz, congrats met de nieuwe aanwinstenStiekem natuurlijk gewoon jaloers dat ik geen fancy nieuwe spulletjes kan aanschaffen...
Livin' my life on the edge..! JWTquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou sowieso niet met een mes aan m'n hol krabben, of het nou jeukt of niet...
Wut, dus ik mag hier niet neerzetten dat ik een nieuwe messenset hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogte![]()
Anywayz, congrats met de nieuwe aanwinstenStiekem natuurlijk gewoon jaloers dat ik geen fancy nieuwe spulletjes kan aanschaffen...
Dat wel, maar je vertelt het alsof je aan het posten bent op het Libelle-forum!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, dus ik mag hier niet neerzetten dat ik een nieuwe messenset heb
Kun je sowieso beter het aanzetstaal gebruiken, da's ruwerquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou sowieso niet met een mes aan m'n hol krabben, of het nou jeukt of niet...
zie de post van hosti deze morgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
die was tquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar ik heb geen geld in overvloed, en vind 12,95 gewoon een normale prijs (niet eens zo'n goedkope wat we gezien hebben in vergelijking) als je dan krassen kan voorkomen door een minieme inspanning. Dan doe je dat toch gewoon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 03:02 schreef swarmahoer het volgende:
als er krassen op zitten dan koop je toch gewoon een nieuwe sett is niet alsof de ikea 100 euro is ofzo
Typischquote:Enerzijds heerst grote tevredenheid over het eigen leven, maar anderzijds is er bezorgdheid over de samenleving en politiek. Het onbehagen lijkt zich te concentreren bij lageropgeleiden, Telegraaflezers, Limburgers en PVV-stemmers.
Jup, mijne was niet retarded duur, maar wel prijzig, ben er verdomd blij mee, zeker sinds ik dat aanzetstaal heb gehaald bij zus&zo. Vlijmscherpquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:13 schreef morgane het volgende:
Bij zus&zo kan je gerust een nul achter dat bedrag zettenmaar ik moet zeggen dat het verschil tussen een goedkope messenset en een wat duurdere toch wel erg groot is hoor. De Jamie Oliver messenset van mijn vriend (gekregen als afstudeercadeau) snijdt echt zó makkelijk. Vergeleken daarmee moet ik thuis hakken en zagen
Meh, het koksmes was 20, gemiddeld waren ze 15 denk ik. Per mes dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:04 schreef HostiMeister het volgende:
12.95 voor een messenset? goede deal, was laatst bij zus en zo, over pretentieus/duur gesproken
(alhoewel mijn koksmes dan wel weer duurder was, maar dat komt omdat ik een retard ben)
Jij en ik, allebei onze messen, en dan haren op het lemmet laten vallen, kijken welke het mooiste doormidden is gesnedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik doe alles met mijn Victorinox schilmesDat is zooo geweldig spul, lekker licht, enorm scherp, en el cheapo
![]()
Is btw scherper dan menig lomp koksmes dat ik ooit heb vastgehad. Oa Zwilling
Dat snap ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 09:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Meh, het koksmes was 20, gemiddeld waren ze 15 denk ik. Per mes dusVind het wel een beetje zonde om ze dan allemaal te gaan lopen verneuken door ze allemaal zo aan dat ding te hangen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en ik, allebei onze messen, en dan haren op het lemmet laten vallen, kijken welke het mooiste doormidden is gesnedenMidden in de stad. En dan mensen voorbij zien lopen met zo'n blik:
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2011 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij en ik, allebei onze messen, en dan haren op het lemmet laten vallen, kijken welke het mooiste doormidden is gesnedenMidden in de stad. En dan mensen voorbij zien lopen met zo'n blik:
![]()
Over generaliseren gesprokenquote:Op donderdag 10 maart 2011 08:16 schreef Swine het volgende:
'Meerderheid denkt dat vroeger alles beter was'
[..]
Typisch
Wel verschillende plankjes gebruiken hè!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef IrishBastard het volgende:
Verschilt, maar als je veel groente moet snijden en daarna nog vlees und so
Pff... gaat toch allemaal in de pan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef morgane het volgende:
Ik heb mijn verschillende kleuren plankjes (Xenos) eigenlijk vooral gekocht omdat het zo gezellig staat in de keukenmaar hou me er wel netjes aan hoor
Heel even zag ik in gedachten IB een mens uitbenen....Maar toen l as ik IB zijn post onder jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Bij wat voor gerechten ben jij meer dan twintig minuten achter elkaar aan het snijden?
Als het nou snel wat warmer wordt, kun je mooi je snij-expertise laten zien bij een BBQ.
Ja...maar met een biefstukje ben je natuurlijk niet 20 min bezig....Ik kan me ook nog eens voorstellen dat als je daar een pony uit de wei trekt dat je dan wat langer aan het snijden bent...Wel goede oefeningquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef morgane het volgende:
Ik doe toch echt geen groenten in de pan als de kip nog rauw is.
Ik zie mogeljkhedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Echte mannen eten gewoon vlees direct van het dier af. Gewoon die complete pony op de BBQ dus.
Echte vent eet gewoon het paard zonder het te grillen. Gewoon levend het vlees van de benen trekken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Echte mannen eten gewoon vlees direct van het dier af. Gewoon die complete pony op de BBQ dus.
Eerst de kip laten dichtschroeienquote:
Ja, roerbakkend op een gigantisch hoog vuur, blijft knapperig en doodt alle meuk. Maar goed, ik hoe van malse kip. Ben misschien gewoon een waardeloze kok, kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Eerst de kip laten dichtschroeienmaar niet alleen vanwege het rauwe vlees hoor, ook omdat ik m'n groenten het lekkerst vind als het nog knapperig is. Dus kort in de pan.
Met kip moet je idd voorzichtig zijn en het goed doorbakken...en ik vind het ook lekkerder als de groente nog een beetje bite hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Eerst de kip laten dichtschroeienmaar niet alleen vanwege het rauwe vlees hoor, ook omdat ik m'n groenten het lekkerst vind als het nog knapperig is. Dus kort in de pan.
Misschien kunnen we wel zo'n spit bouwen. En dan een collage maken, van groot naar kleinquote:
Waar ergens...aan het boetetarief te zien binnen de bebouwde kom? Dat zat er wel een keer in natuurlijk hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag verdorie voor het eerst gelaserd! was net 2 jaar rustig met de boetes
Schade 228 euro
Kut is dat laseren hè. Dan stapt zo'n snor de weg op en dirigeert je naar de zijkant. Je hart slaat kortstondig op hol, slaat vervolgens twee slagen over en je wéét dat de komende minuten pijn gaan doen en geld gaan kosten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
82 gemeten waar 50 is toegestaanRustig in de 3 is bij deze motor toch iets harder schijnbaar
@ mikkie, staddijk, tussen tolhuis en berendonck. Maargoed dat hij 1 weg eerder stond, daar trok ik 3 seconden het gas even los en stond er 140 op de teller
Rap beestje![]()
Hij liet me de teller zien, 82, ik wist al meteen het bedrag op een paar tientjes naquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut is dat laseren hè. Dan stapt zo'n snor de weg op en dirigeert je naar de zijkant. Je hart slaat kortstondig op hol, slaat vervolgens twee slagen over en je wéét dat de komende minuten pijn gaan doen en geld gaan kosten..
Niet te hard hè! Anders heb je weer een boete aan je broek hangen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga maar gewoon eens weer een x hardlopen![]()
Whehequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet te hard hè! Anders heb je weer een boete aan je broek hangen!
Die eerste!quote:
Ik vond het gewoon fucking geniaal dat een beest er uit kan zien als een super tevreden mensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die eerste!Wat schattig!!
![]()
Ik weet het, voorspelbaar dat een vrouw dit zou zeggen, maar ooooooohhh wat schattig.
Jaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon fucking geniaal dat een beest er uit kan zien als een super tevreden mensEn dan vooral dat parasolletje
Een compleet weekend? Da's langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:01 schreef Dupje het volgende:
Zometeen tas pakken en een weekend jongeren trainen voor het Nationaal Jeugddebat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ook leuk, wil je ter voorbereiding van de ALV van de studievereniging eens even de notulen van de vorige vergaderingen en het beleidsplan er bij pakken, is er het laatste half jaar helemaal niets geupdatet op de website
Vanaf ons jaarverslag tot nu twee ALV's later is er gewoon niets online gezet
Ik heb ze er maar over gemailed. Op de ALV krijgen ze het dan wel weer te horen ten overstaan van de rest van de ALV. Verder kun je er niets aan doen ben ik bangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Hendig. Staat daar niets over in de statuten of het HR?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |