Zekerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo klinkt het net alsof ik bieries gedronken heb én terug gereden ben
Eerst leren sturen héquote:Op zondag 6 maart 2011 23:46 schreef IrishBastard het volgende:
Als ik nou mijn papiertje haal kan ik wél gewoon zwaar rijden, dan ga ik echt niet meer opstappen op een GS
Nouja laat ik het zo zeggen, als ik met andere mensen rijd, en dat doe ik nog wel eensquote:
Jep, maar jouw rijstijl is er een die ik hoogstwaarschijnlijk al nooit zal ontwikkelen. Doe mij maar lekker een beetje toeren en een beetje sportief rijden. Die kneedowns kunnen me echt gestolen worden, daar ga ik dan wel een keer het circuit voor opquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen, als ik met andere mensen rijd, en dat doe ik nog wel eensdan merk ik wel degelijk verschil.
Voorbeeldje, man die rijd op een jonge sportmotor, maar hij heeft nog niet zo lang zen rbw en doordat hij zon duur en snel ding heeft, durft hij ook minder. En dat terwijl motor rijden vooral tussen de oren zit![]()
Ik kan het natuurlijk niet zien, maar ik zou bijna zeggen dat ik meer plezier op men motor heb dan hijOmdat het vertrouwen er veel meer is. Mijn motortje kostte me een paar honderd euro, en als er iets mee is kost het me geen honderden of duizenden euro's. Rijd zoveel relaxter
Ha, jij ook alquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef IrishBastard het volgende:
Toevallig vanmiddag toen een oud-huisgenoot hier zijn motor kwam halen en vanavond nog even over gehad dat het af en toe wel weer kriebelt. Financieel vind ik het echter totaal niet interessant nu, en voor de mooi weer rijder die ik dan wordt kan ik beter wachten tot ik een keer een vaste baan heb en het niet zo belangrijk (dat geld) meer is
Jij verdient een knal voor je hoofd voor je azijnpisserijquote:Op maandag 7 maart 2011 18:14 schreef IrishBastard het volgende:
De ober tapt niet, dat doet de kastelein
Nee, in Berg en Dal wel.quote:
Ik ken haar nichtjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef Mikkie het volgende:
Z'n twee vorige nummers waren beter
Ik heb nog wel een nieuw pareltje:
Hosti, is momenteel niet te bereiken. Laat een bericht achter na dequote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
HelloHad jij mij gesmst Hosti? Ik was het idd
maar mijn beltegoed is op... :s
Wat is er precies met het stuur dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Cocktailprikker het volgende:
Verschrikkelijk dit stuur... men handen zijn echt kapotMaargoed dat ik die al wilde vervangen
Rijd verder echt wel leuk dit vermogen, niet teveel, wel direct bruikbaar. Zijn wel wat puntjes die ik aan wil pakken maar niks dat geen probleem is![]()
Voor dit geld mag ik niet klagen iig! !
Ben tegen 6 u ofzo ook nog langs jullie huis gekomenMiss wel gehoord
lekkere 2 cil roffel
Beltegoedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
Is nu 1 rechte brede pijp.. En aangezien mijn armen niet recht en breed zijn, is dat verschrikkelijk kut voor de houding van je handen. Stuur wat ik heb liggen komt íets meer naar me toe zowel in hoogte als in de hoek die je handen maaktquote:Op maandag 7 maart 2011 23:03 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wat is er precies met het stuur dan?
Gewoon, ik deel aan jullie mee dat ik ga slapen. Ib wist dat al gewoonquote:Op maandag 7 maart 2011 23:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoe moet ik me dat voorstellen trouwens? Dat IB op Fok leest dat jij alvast in bed bent gaan liggen, of de intentie hebt om te gaan slapen?![]()
Of fokken vanuit bed, subtiele hint dat hij er bij moet kruipen
Ja, blijkbaar zag jij mij, maar ik jou nietquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gewoon, ik deel aan jullie mee dat ik ga slapen. Ib wist dat al gewoon
Stond in de coffeeshop in het centrum, ineens alles zwart. Dus ik zo van, kunnen we onze business nog concluden. Dus ik met de zaklamp van mijn gsm bij schijnen zodat hij zijn weegschaaltje op batterijen kon vindenquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Stond in de coffeeshop in het centrum, ineens alles zwart. Dus ik zo van, kunnen we onze business nog concluden. Dus ik met de zaklamp van mijn gsm bij schijnen zodat hij zijn weegschaaltje op batterijen kon vinden![]()
Briljant.
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.quote:
Jij bent niet te missen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 07:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar zag jij mij, maar ik jou niet
Noem je me nou weer dik?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij bent niet te missen...
Maar je hebt een nieuw nummer dus?![]()
Je bedoelt dat je voor het raam voorbij liep en dat het een groot raam isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Noem je me nou weer dik?
Maar jij zat dus in die dierenwinkel, lag je onder een van de konijnen ofzo dan?
Ja dat is die iPhone, beetje debiel om met twee mobieltjes rond te sleuren.
Maar, pluspunt, je voelt je wel weer beter?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je voor het raam voorbij liep en dat het een groot raam is
En ik lag onder 1 van de konijnen jah
Dussss....
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.
Was mijn leven maar zo gevuld met spanning en avontuur dat ik daar al mijn posts over kon laten gaan
Whehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef IrishBastard het volgende:
Bever uren na uitzetting platgereden
Own
Dus eigenlijk ben je zelf gewoon een maandagmorgenzaadje, maar geef je nu het stuur van je motor de schuld?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Is nu 1 rechte brede pijp.. En aangezien mijn armen niet recht en breed zijn, is dat verschrikkelijk kut voor de houding van je handen. Stuur wat ik heb liggen komt íets meer naar me toe zowel in hoogte als in de hoek die je handen maakt
Sodeju, zijn er in dit tijdperk nog twintigers die leven op beltegoed?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Californium het volgende:
Dit is een diss naar hoe ik post terwijl Ib het zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n spannend leven dat het allemaal draait om tentamens die geleerd moeten worden, hoe men het leren van voorgenoemde tentamens aangepakt en ingepland dient te worden en hoe de vooruitgang vordert van dergelijke planning.
Was mijn leven maar zo gevuld met spanning en avontuur dat ik daar al mijn posts over kon laten gaan
Restcep! Ik ga zo maar eens boodschappen doen. Lekker lopend, denk ik, even ontspannenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:11 schreef LastRequest het volgende:
Wat een lekker weertje hè!
Net lekker geluncht op m'n balkonnetje, ga zo maar eens grote schoonmaak houden ofzo. Voorjaarsschoonmaak, hard nodig
Word er helemaal vrolijk van, ben zelfs vanochtend al fanatiek wezen sporten
Goed bezig! Ik ga morgen aan de klus. Ding moet even de krik op om onderin de motorruimte te kunnen komen, daarna gaan meteen de zomersloffen er weer onderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:43 schreef IrishBastard het volgende:
Net even de auto gewassen, was ook hoog nodig. Zie wel dat ik ook een keer met poets aan de slag moet, er zitten een aantal krassen in die er wel uit te polijsten zijn
Desalniettemin net lekker een half uurtje met water gespeeld dusStaat weer mooi te glanzen nu, met de nieuwe velgjes met zomerbandjes
Dat mag ik hopen van nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef IrishBastard het volgende:
Wat moet je in de mottorruimte? Ligt er een dooie steenmarter te meuren?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:42 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dit is een diss naar hoe ik post terwijl Ib het zegt
Je moeder jankt als een meisjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar niet echt hoor, dat is de strekking van de meeste posts van de meeste mensen vaak. Ik diste IB omdat het voor de verandering over een ander totaal niet boeiend iets ging (wat op zichzelf verfrissend is), maar dat ie dan daarover ging janken als een klein meisje.
Ik zie nu dat Jackassfilmpje pas, geniaal hoe die Ryan Dunn staat te pissenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:03 schreef IrishBastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1392691/d363a799/_he_s_nuts_.html
Speltip 332: Duct tape en tie-wraps!quote:
Op wat hoesten na...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar, pluspunt, je voelt je wel weer beter?
ja. En bevalt me eigenlijk wel primaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:21 schreef Mikkie het volgende:
Sodeju, zijn er in dit tijdperk nog twintigers die leven op beltegoed?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |