tegenwoordig heb je ook gewoon zulke bazen prepaid zooi dat je gewoon online er moneyz op kan pleuren. Ik begrijp het wel, nooit teveel bellen en duur is het ook totaal niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zon abonnement voor een tientje. Bevalt beter dan het zoeken naar beltegoed!
En dan moet je terug bellen midden in de kroeg en waar trek je dan even je beltegoed vandaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
tegenwoordig heb je ook gewoon zulke bazen prepaid zooi dat je gewoon online er moneyz op kan pleuren. Ik begrijp het wel, nooit teveel bellen en duur is het ook totaal niet.
Daar heb ik ook wel eens na gekeken... maar ik vind het eigenlijk wel prima zo... Als het op is dan is het op... dan zet ik er weer een x bedrag op en dan weet ik gewoon hoeveel ik heb uitgegevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb zon abonnement voor een tientje. Bevalt beter dan het zoeken naar beltegoed!
Niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En dan moet je terug bellen midden in de kroeg en waar trek je dan even je beltegoed vandaan?
Nooit je kliekjes te vaak opwarmen, tosti!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens Cali, binnekort dan maar weer eens een poging ondernemen?
goed plan, goed plan...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:19 schreef HostiMeister het volgende:
Trouwens Cali, binnekort dan maar weer eens een poging ondernemen?
Te makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan, goed plan...
Nog voorkeur?
Ik ben idd kei makkelijk...quote:
ergens volgende week wordt het denk ik alweerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
goed plan, goed plan...
Nog voorkeur?
oke... komt goed.. zal wel even wanneer ik tijd heb... ben ook druk idd... pffffquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
ergens volgende week wordt het denk ik alweerDruk enzo. Laat je in de loop van volgende week wat weten?
Ja ik ook pffff! Iets over aan mijn auto of motor sleutelen, tentamens en druk en zulks!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:27 schreef Californium het volgende:
[..]
oke... komt goed.. zal wel even wanneer ik tijd heb... ben ook druk idd... pffff
Messiiiiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Mikkie het volgende:
Barcelona - Arsenal kijken. Hopelijk een mooie pot!
waar gaan we bier drinken vanavondquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef Mikkie het volgende:
Messi ja
Hoog tempo, maar vooral strijd op het middenveld en weinig echte kansen. Jammer. Nu nog even tien minuutjes kijken en dan moet ik weer weg...helaas.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:35 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef deze weer een dikke 'niet-flex'. The fuck man
Alsof er op een donderdagmiddag verder niets meer te doen is in Amsterdam om die reistijd wat meer verantwoordbaar te makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef IrishBastard het volgende:
Helaas is de meeting zelf maar ongeveer een half uurtje
Anders heb je snot in je mond?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ik ben mijn laatste twee verstandskiezen kwijt! Nu wel een gat tussen mn neusbijholte en mondholte doordat 1 kies heel hoog in mn kaak zat. Dus mag de komende paar weken mn neus niet snuiten
Mwa, zie niet wat ik daar in m'n eentje verder moet doen neequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef Swine het volgende:
[..]
Alsof er op een donderdagmiddag verder niets meer te doen is in Amsterdam om die reistijd wat meer verantwoordbaar te maken
Dan neem je een van je nigga's mee en laat je die een half uurtje chillen terwijl jij je ding doet zodat jullie daarna nog ff de hoofdstad onveilig kunnen maken. It ain't no rocket science, bro.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:00 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Mwa, zie niet wat ik daar in m'n eentje verder moet doen nee
haha nee ze hebben het wel gehechtquote:
Mja, zou kunnen. Zien we dan wel weer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan neem je een van je nigga's mee en laat je die een half uurtje chillen terwijl jij je ding doet zodat jullie daarna nog ff de hoofdstad onveilig kunnen maken. It ain't no rocket science, bro.
Ik had toen mijn hele bek vol draad. Zwaar irritant gevoel. Alsof je iets tussen je tanden had. Zijn het oplosbare hechtingen of mag je nog een keertje terug?quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:05 schreef morgane het volgende:
[..]
haha nee ze hebben het wel gehechtmaar anders komt er te veel druk op te staan en kan het gat niet goed dichtgroeien.
Dat is wel naar een gat naar je neusholte. Dat gat groeit vanzelf weer dicht? Mits je het niet open niest of ineens verkouden wordt of iets van dien aard?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:21 schreef morgane het volgende:
Heb ik ook ja, maar voel ze nu nog niet. Het zijn oplosbare hechtingen, maar moet sowieso over 2 weken op controle om te kijken of het gat naar mn neus weer dicht zit.
En je mag dus ook niet niezen? Handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef morgane het volgende:
Zo, ik ben mijn laatste twee verstandskiezen kwijt! Nu wel een gat tussen mn neusbijholte en mondholte doordat 1 kies heel hoog in mn kaak zat. Dus mag de komende paar weken mn neus niet snuiten
Wel niezen, maar niet snuiten denk ik. Met snuiten zet je de boel onder druk. Een nies heb je niet echt onder controle. Morgane?quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En je mag dus ook niet niezen? Handig
En dan vooral richten op de nek van degene voor jequote:
Gaat niet om het koud, het gaat om het nat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:16 schreef IrishBastard het volgende:
Zó koud is het ook niet toch, stelletje nep sleutelaars
Je drijft over! Hoe dan ook, het zonnetje is inmiddels wel doorgebrokenquote:
En met meer naar huis komen dan gepand!quote:
Sorry lag te slapenquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wel niezen, maar niet snuiten denk ik. Met snuiten zet je de boel onder druk. Een nies heb je niet echt onder controle. Morgane?
Mwoah, als ik bezig ga, ben ik zeker wel een uurtje bezig, zo mogelijk langer. Dan wil ik wel zeker weten dat het droog blijft, want ik moet nogal wat dingen losschroeven.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:09 schreef Cocktailprikker het volgende:
Hoppa, gewoon open trekken die boel Mikkie!![]()
[ afbeelding ]
Voor jou misschien wel, maar hier hingen ze precies boven m'n knar... Sowieso was ik nu nog niet klaar geweest en begint het al te betrekken. Lekker belangrijk of ik het nou vandaag of vrijdag doequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:15 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik stond ook 2 u met de motor open buiten hoor, hemelsbreed scheelt het net 5 km ofzo?Die dreigende wolken waren nog veel te ver weg
Hollanders! Zeker ook nog een el cheapo hotdog gescoord?quote:
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogtequote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef IrishBastard het volgende:
Net mijn magneetstripding voor de messen opgehangen, messen er aan gehangen, bedenk ik me dat metaal op metaal natuurlijk gaat krassen. Da's zonde van mijnsupermooie messenset, dus bij een hobbywinkel/bouwmarkt binnenkort maar eens van dat 1mm dikke rubber halen om er tussen te plakken. Indien zwart nog steeds mooi, maar wel mesvriendelijk
Niet aan je hol krabben met een mes als je gat jeukt.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogte![]()
Anywayz, congrats met de nieuwe aanwinstenStiekem natuurlijk gewoon jaloers dat ik geen fancy nieuwe spulletjes kan aanschaffen...
Livin' my life on the edge..! JWTquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik zou sowieso niet met een mes aan m'n hol krabben, of het nou jeukt of niet...
Wut, dus ik mag hier niet neerzetten dat ik een nieuwe messenset hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:30 schreef Swine het volgende:
[..]
Ondanks dat ik zelf ook zo'n strip met messen heb hangen (waarvan het me echt aan m'n hol kan jeuken of er krassen door ontstaan) vind ik het babbelniveau hier toch wel een beetje afdalen naar burgertrutjes-hoogte![]()
Anywayz, congrats met de nieuwe aanwinstenStiekem natuurlijk gewoon jaloers dat ik geen fancy nieuwe spulletjes kan aanschaffen...
Dat wel, maar je vertelt het alsof je aan het posten bent op het Libelle-forum!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:49 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Wut, dus ik mag hier niet neerzetten dat ik een nieuwe messenset heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |