Restcep! Maar jij hebt dan weer week-to-the-fucking-end. Dan ben ik weer bij de McD aan het bazenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Ik zit hier al te hele dag als enige IT'er te bazen. Heb nauwelijks rookpauzes gehad
En blij toe. Ach, weekendje McD bazen is ook leuk toch? Plus vanavond toch nog een potje bier voor jou in de planning? Ook lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Restcep! Maar jij hebt dan weer week-to-the-fucking-end. Dan ben ik weer bij de McD aan het bazen.
Niet eens carnvalsvakantie?quote:
Nee, helaas. Weekend + maandag/dinsdag. Beter dan nietsquote:
Ik heb de rest van mijn leven vakantie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:47 schreef Rituals het volgende:
Jij wel vakantie DK?
Zijn er hier überhaupt mensen die echt carnaval gaan vieren?
Heerlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb de rest van mijn leven vakantie.
Alleen de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet zo aantrekkelijk!quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alleen de secundaire arbeidsvoorwaarden zijn niet zo aantrekkelijk!
biertje doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:01 schreef Mikkie het volgende:
Boooh, net te lang op de bank liggen slapen denk ik. Hele ritme weer naar de ju, kan ik straks weer niet slapen natuurlijk
Ik denk dat ik dadelijk gewoon een filmpje aanzet en m'n biertje hier op de bank doequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
biertje doen? rituals was ook vrij
quote:
Noesquote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:55 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh..
Treurig nieuws:
Phil Collins stopt ermee
M'n Phil, wat doe je?!
Dat geloof ik meteen, met zon keet en die doorwaaiconstructiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Daar moet je je natuurlijk ook gewoon nog mee bezig houdenWel een miniem verbruik
Wij zitten iets hoger bleek twee weken terug
Nogal wiedes met zo'n open muren-beleidquote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:48 schreef IrishBastard het volgende:
Daar moet je je natuurlijk ook gewoon nog mee bezig houdenWel een miniem verbruik
Wij zitten iets hoger bleek twee weken terug
¿Que?quote:
Kut ja, goed dat je het zegt. Ik moet de hele aangifteshit ook nog doen...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef Cocktailprikker het volgende:
Mwa ik zie dat ik ten tijde van mijn TNT periode iets te veel belasting heb betaald. Altijd leuk die aangifte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |