En met een kraakplaat. Maar wel lekker old school.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Shine On You Crazy Diamond
Op standje net-niet-gehoorbeschadiging
Ik zag gister nog de drummer door de Hezelstraat lopen, en laatst zag ik Torre op de dijk in Lent wandelen. Was trouwens niet de eerste keer. Miss woont ie wel ergens in Lent.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:27 schreef AMDB het volgende:
Over topplaten gesproken, vanavond albumpresentatie van Nijmeegs trots De Staat in De Vereeniging
Ook maar gelijk de LP op de kop tikken denk ik![]()
![]()
Volgens mij woont hij ergens in de buurt van de Berg en Dalseweg (vlakbij centrum), zag ik hem wel eens fietsen met boodschappen, hij doet volgens mij ook altijd boodschappen in het centrum.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:30 schreef Dupje het volgende:
[..]
Ik zag gister nog de drummer door de Hezelstraat lopen, en laatst zag ik Torre op de dijk in Lent wandelen. Was trouwens niet de eerste keer. Miss woont ie wel ergens in Lent.
Dan wandelt ie gewoon graag in Lentquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij woont hij ergens in de buurt van de Berg en Dalseweg (vlakbij centrum), zag ik hem wel eens fietsen met boodschappen, hij doet volgens mij ook altijd boodschappen in het centrum.
Verder kom je ze ook wel eens tegen in de NDRGRND (The Fantastic Journey of the Underground Man). Ze waren laatst ook allemaal bij Krach in Merleyn!
In ieder geval heel veel zin in concert vanavond, is echt een geweldig album geworden!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:21 schreef IrishBastard het volgende:
Goedemorgen
Wakker worden met Shine On You Crazy Diamond
Op standje net-niet-gehoorbeschadiging
Je kan het ook andersom zien, door jouw toedoen heeft hij er 4quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:33 schreef IrishBastard het volgende:
Ook zuur, uitwerkingen voor een wiskundevak worden beoordeelt, en al die beoordelingen samen vormen de helft van je cijfer.
Nou had ik ergens geen punten, waar een studiegenoot (die mijn uitwerkingen overgenomen had) exact hetzelfde had staan en wel 5 punten had. Wat doet dat mens, zegt ze 'oh, maar hier stond een fout', krijg ik 4 punten en haalt ze er bij hem één af
Dus nou heeft hij door mijn toedoen opeens een punt minder voor zijn uitwerkingen
3 gesprekken op de planning/achter de rug of 3 sollicitaties gedaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:05 schreef Dupje het volgende:
Weer een sollicitatie de deur uit. Heb er inmiddels 3 lopen.
3 brieven de deur uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:38 schreef AMDB het volgende:
[..]
3 gesprekken op de planning/achter de rug of 3 sollicitaties gedaan?
OMG LOLLOZROSZ! DE PAINTSKILLZ!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Onder de edit zit een iets minder subtiel plaatje
Het zijn wel kleine ijsjes zeg! Zeker omdat het koud is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:03 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, ik had eerder een vrij directe cumshot pic gepost, maar bedacht me dat niet iedereen dat op prijs zou stellen. Vandaar de SFW versie
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Ik wil niet weten hoe je daar terecht bent gekomen. Ouwe oestersduiker!quote:
Je moest toch werken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zit uit verveling maar boer zoekt vrouw van 2009 te kijkenmaar een chinees met een almelo's accent is toch wel
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Mikkie het volgende:
Mja, je weet het niet.
Ik ga zo maar eens douchen () en de deur uit richting supermarkt, anders doe ik écht de hele dag niets
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |