quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]en dat keer 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Als ie zo de belasting invult dan krijgt ie vast 20 miljoen terug.quote:
Yep, je mag het gedeelte dat overblijft tussen eigen kosten minus de studiefinanciering van de belasting aftrekken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:43 schreef morgane het volgende:
Ah ok, dank je! Nu nog kijken wat ik dan aan moet klikken...het is nog geen gift, dus valt het dan onder studiekosten/andere scholingsuitgaven?
Ok, dan geldt dat voor mij niet. Heb veel meer stufi gekregen dan ik aan collegegeld/boeken kwijt ben geweest.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, je mag het gedeelte dat overblijft tussen eigen kosten minus de studiefinanciering van de belasting aftrekken.
Mja, daar doe ik dan weer niet aan. Geen idee hoe het werkt, ooit wel eens iets van gehoord maar dat was het dan. Zit helaas nog met wat aangepaste regelingenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:24 schreef Cocktailprikker het volgende:
"de hele aangifteshit "![]()
vooraf ingevuld downloaden, 5 minuutjes volgende klikken en je bent klaar.
Hebben ze nog een chauffeur nodig?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:53 schreef Cocktailprikker het volgende:
kutzooi zou werken.. maar ben goed misselijk naar huis gegaan
vermoed bedorven knoflooksaus..
Zo simpel was het de afgelopen jaren niet. Was werken met normbedragen enzo? Althans, dat zijn mijn aftrekposten altijd: de normbedragen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep, je mag het gedeelte dat overblijft tussen eigen kosten minus de studiefinanciering van de belasting aftrekken.
Nu moet alles is toch al ingevuld zijn vanaf dit jaar. Anders wordt het weer werken met de tabellen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo simpel was het de afgelopen jaren niet. Was werken met normbedragen enzo? Althans, dat zijn mijn aftrekposten altijd: de normbedragen.
Hoe dan ook, 12× je stufi is over het algemeen meer dan je collegegeld + boeken + 500 euro (want dat is de drempel).
Ik heb een 102 jarig verlies draaiende freelancer, althans dat heb ik opgegeven.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga het wel zien. Heb niet eens stufi dus ach, niet mijn probleem. Ik zal die shizzle van de week eens gaan bekijken. Mag toch hopen dat ik knaken terugkrijg
.
Je bent zo oud als je je voelt, wordt vaak gezegd toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb een 102 jarig verlies draaiende freelancer, althans dat heb ik opgegeven.
Dat zal ik in mijn bezwaarschrift zetten.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent zo oud als je je voelt, wordt vaak gezegd toch?
Ik zie een AOW-uitkering jouw kant op komen!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat zal ik in mijn bezwaarschrift zetten.
Minstens!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie een AOW-uitkering jouw kant op komen!
Die heb ik alle drie al.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |