Wel verschillende plankjes gebruiken hè!quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:38 schreef IrishBastard het volgende:
Verschilt, maar als je veel groente moet snijden en daarna nog vlees und so
Pff... gaat toch allemaal in de pan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:04 schreef morgane het volgende:
Ik heb mijn verschillende kleuren plankjes (Xenos) eigenlijk vooral gekocht omdat het zo gezellig staat in de keukenmaar hou me er wel netjes aan hoor
Heel even zag ik in gedachten IB een mens uitbenen....Maar toen l as ik IB zijn post onder jouquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:29 schreef Mikkie het volgende:
Bij wat voor gerechten ben jij meer dan twintig minuten achter elkaar aan het snijden?
Als het nou snel wat warmer wordt, kun je mooi je snij-expertise laten zien bij een BBQ.
Ja...maar met een biefstukje ben je natuurlijk niet 20 min bezig....Ik kan me ook nog eens voorstellen dat als je daar een pony uit de wei trekt dat je dan wat langer aan het snijden bent...Wel goede oefeningquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:10 schreef morgane het volgende:
Ik doe toch echt geen groenten in de pan als de kip nog rauw is.
Ik zie mogeljkhedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Echte mannen eten gewoon vlees direct van het dier af. Gewoon die complete pony op de BBQ dus.
Echte vent eet gewoon het paard zonder het te grillen. Gewoon levend het vlees van de benen trekken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:20 schreef Mikkie het volgende:
Echte mannen eten gewoon vlees direct van het dier af. Gewoon die complete pony op de BBQ dus.
Eerst de kip laten dichtschroeienquote:
Ja, roerbakkend op een gigantisch hoog vuur, blijft knapperig en doodt alle meuk. Maar goed, ik hoe van malse kip. Ben misschien gewoon een waardeloze kok, kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Eerst de kip laten dichtschroeienmaar niet alleen vanwege het rauwe vlees hoor, ook omdat ik m'n groenten het lekkerst vind als het nog knapperig is. Dus kort in de pan.
Met kip moet je idd voorzichtig zijn en het goed doorbakken...en ik vind het ook lekkerder als de groente nog een beetje bite hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:32 schreef morgane het volgende:
[..]
Eerst de kip laten dichtschroeienmaar niet alleen vanwege het rauwe vlees hoor, ook omdat ik m'n groenten het lekkerst vind als het nog knapperig is. Dus kort in de pan.
Misschien kunnen we wel zo'n spit bouwen. En dan een collage maken, van groot naar kleinquote:
Waar ergens...aan het boetetarief te zien binnen de bebouwde kom? Dat zat er wel een keer in natuurlijk hèquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Vandaag verdorie voor het eerst gelaserd! was net 2 jaar rustig met de boetes
Schade 228 euro
Kut is dat laseren hè. Dan stapt zo'n snor de weg op en dirigeert je naar de zijkant. Je hart slaat kortstondig op hol, slaat vervolgens twee slagen over en je wéét dat de komende minuten pijn gaan doen en geld gaan kosten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Cocktailprikker het volgende:
82 gemeten waar 50 is toegestaanRustig in de 3 is bij deze motor toch iets harder schijnbaar
@ mikkie, staddijk, tussen tolhuis en berendonck. Maargoed dat hij 1 weg eerder stond, daar trok ik 3 seconden het gas even los en stond er 140 op de teller
Rap beestje![]()
Hij liet me de teller zien, 82, ik wist al meteen het bedrag op een paar tientjes naquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut is dat laseren hè. Dan stapt zo'n snor de weg op en dirigeert je naar de zijkant. Je hart slaat kortstondig op hol, slaat vervolgens twee slagen over en je wéét dat de komende minuten pijn gaan doen en geld gaan kosten..
Niet te hard hè! Anders heb je weer een boete aan je broek hangen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik ga maar gewoon eens weer een x hardlopen![]()
Whehequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet te hard hè! Anders heb je weer een boete aan je broek hangen!
Die eerste!quote:
Ik vond het gewoon fucking geniaal dat een beest er uit kan zien als een super tevreden mensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:28 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die eerste!Wat schattig!!
![]()
Ik weet het, voorspelbaar dat een vrouw dit zou zeggen, maar ooooooohhh wat schattig.
Jaaaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:34 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon fucking geniaal dat een beest er uit kan zien als een super tevreden mensEn dan vooral dat parasolletje
Een compleet weekend? Da's langquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:01 schreef Dupje het volgende:
Zometeen tas pakken en een weekend jongeren trainen voor het Nationaal Jeugddebat
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:02 schreef IrishBastard het volgende:
Ook leuk, wil je ter voorbereiding van de ALV van de studievereniging eens even de notulen van de vorige vergaderingen en het beleidsplan er bij pakken, is er het laatste half jaar helemaal niets geupdatet op de website
Vanaf ons jaarverslag tot nu twee ALV's later is er gewoon niets online gezet
Ik heb ze er maar over gemailed. Op de ALV krijgen ze het dan wel weer te horen ten overstaan van de rest van de ALV. Verder kun je er niets aan doen ben ik bangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Mikkie het volgende:
Hendig. Staat daar niets over in de statuten of het HR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |