Maar iemand moet Aafkut toch oprapen als ze weer valt?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
behalve als het van de grond komt want dat is vies
welnee gewoon laten liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar iemand moet Aafkut toch oprapen als ze weer valt?!
Is fakking zielig!.
Moest jij niet een nieuw topic maak omdat lapo?quote:
En nu komt dus de vraag: zap Mo haar vader weg, of wil ie toch meer van zijn meissie zien??quote:
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!quote:
uhmmmm niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, 4 kinderen platgespoten, nu eindelijk rust
on topic: hoe laat komt de drank?
Ja, shit bijna de fipo op 2 sec na!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaah.. de Roermond tunnel is ook alweer open na verbreding?
echt waar verkopen ze die dan????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Aafke, in sommige winkels, waar je waarschijnlijk nooit komt omdat je altijd dronken in de kroeg zit, maar ze bestaan echt, in die winkels verkopen ze broeken...dat zijn dingen waar je benen in moeten schuiven zodat we je niet steeds in je kruis kijken.......dat vinden wij streamgekken veel leuker, want dat gat van jouw, alhoewel al gezien door vele voor ons, intresseert ons geen ene moer en vinden we zelfs een beetje ranzig. En er kijken nu op Vrijdagavond toch ook wat kindertjes mee, die we helas niet kunnen verbieden mee te kijken.
Zal ik dan maar even aandacht geven aan deze post, want je valt in herhaling!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!
Geh, ik zag mijn eigen fipo niet eens terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, shit bijna de fipo op 2 sec na!!!
Maar die vierbaansweg maakt het helemaal goed!
U vervalt in herhalingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!
4 Kinderen uitpoepen en nog steeds op een stoel kunnen zitten??? Of zit de stoel in je???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, 4 kinderen platgespoten, nu eindelijk rust
on topic: hoe laat komt de drank?
Ik zag mijn eigen fipo nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even aandacht geven aan deze post, want je valt in herhaling!
ik....zag....mijn....eigen....post....niet......quote:
DAN WORDT HET EEN GROEPJE VAN TWEEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
Karim wil stoppen met het groepje van 3
Nu al einde GAK...sukkel Karim gaat nu buiten de groep liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
verrek je kan tellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DAN WORDT HET EEN GROEPJE VAN TWEE
Hoogbegaafd ben je..........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Van de vierbaansweg geveegd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geh, ik zag mijn eigen fipo niet eens terug
uhm 1,5quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Serieus?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
nee, twee heeft een ander uitgepoept, en die van mij kwamen niet via de poepmethode ter wereld, maareeeeh, ik heb logeesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
4 Kinderen uitpoepen en nog steeds op een stoel kunnen zitten??? Of zit de stoel in je???
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu al einde GAK...sukkel Karim gaat nu buiten de groep liggen.
Aafke er nog bij, team GAAP.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!
Mss Sharon ook nog...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!
Ah. wat lief, ik heb onze eigen Monique gevonden!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Lekkere smoes, je wilt gewoon teveel maar kan het niet meer bijhouden op je oude dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik....zag....mijn....eigen....post....niet......
quote:
quote:
Ja, hij kan absoluut niet tegen stress. Jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
Karim is volgens mij te bang om zich aan iemand te binden, qua spel. Oh jee, straks wordt er iemand boos, oh wacht, Joanne is al boos!
vond je het zo spannend daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef farscapevr8 het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
streams op slaapkamer trug!!!!!!!!!
Mylene als jij niet in de COSsen was, had ik het idee dat ik alleen stondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Karim heeft gelijk. Hij moet die gluiperd van een Gerard niet vertrouwen.
Job Cohen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Wilskracht het volgende:
Karim had ook voor een gedoogsteun constructie kunnen kiezen.
1 politicus is er heel groot mee geworden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mylene als jij niet in de COSsen was, had ik het idee dat ik alleen stond
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
zat net met me broek op me knieen kreeg ik sophia in beeld:(
[..]
Toch prima hij gaat niet winnen want hij is al miljonairquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Gerard komt in de finale mag hem totaal niet, NIET te vertrouwen man
[..]
Ik had het over Wildersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Job Cohen jadie heeft dat voor elkaar gekregen
![]()
Da's idd een grote..heule grote faalhaas
Over een dode mus gesprokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
A. Je zat te schijtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
Ik doe ook mee hoor. Gerard is een gluiperd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mylene als jij niet in de COSsen was, had ik het idee dat ik alleen stond
Hahaha, dat rook ze natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
G. 1 van zijn genitale wratten sprong open?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
A. Je zat te schijten
B. Je vrouw maakt je blij.
C. Je vriendin waar je vrouw niks van weet maakt je blij.
D. Geen vrouwen, maar de hond maakt je blij.
E. Je keek naar je knieen.
F. Je trok gewoon je broek aan.
oooh echt ik lach me een scheur in de broek hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
je vergeet Maik maakt je blijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
A. Je zat te schijten
B. Je vrouw maakt je blij.
C. Je vriendin waar je vrouw niks van weet maakt je blij.
D. Geen vrouwen, maar de hond maakt je blij.
E. Je keek naar je knieen.
F. Je trok gewoon je broek aan.
Karim is oook een echte Job. De boel bij elkaar houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Godverkut flikkert m'n internet eruit
Nog iets spannends gemist?.
quote:
Wat een lam zooitje... daar zou de regie echt iets aan moeten doen. Geef ze een opdracht, laat ze van mijn part een zwemwedstrijd houden.quote:
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lam zooitje... daar zou de regie echt iets aan moeten doen. Geef ze een opdracht, laat ze van mijn part een zwemwedstrijd houden.
laat ze maik naar binnen sturen dan heb je actiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooien
Als ze Servellatio effies het huis uit kriebelt..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
gewoon een paar liter drank erinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dagelijks leven mss. Maar hij stelt zich nu speltechnisch buiten elke groep en zal van niemand meer informatie krijgen, laat staan uitwisselen. Hele domme tactische fout van Karim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Mylene het volgende:
Karim gaat ook niet mee met de nominatie afspraken.
Respect voor deze man.
Met 15 flessen wijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
laat ze maik naar binnen sturen dan heb je actie
Ja heb het gesprek tussen Karim en jo gevolgd, zou me zwaar tegen vallen van hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Pablolaatje het volgende:
Joanna probeerde Karim bang te maken dat hij niet voor t populairste kamp kiest met de drie musketiers en prompt gaat Karim naar Gerard en Alex en zegt ie dat t eigenlijk niet zijn type spel is om zich bij een groepje aan te sluiten... zwaktebod durf een keuze te maken man!
Heerlijk lijkt me dat, gekriebelt worden door laura. En daarna brute sexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
Geef Laura vooral GEEN piemol!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Je hebt het over Laura.. je mag blij zijn als je hem er eventjes 10cm voor mag houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat, gekriebelt worden door laura. En daarna brute sex
De bewoners boeken en tijdschriften geven, wat een onnoemlijk kansloos idee van de redactie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
hij slaapt toch de hele dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik trouwens Guido zeggen dat ie maar naar bed gaat?
Het is daar fucking 9 uur.
Was ie uit bed dan?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef Stranger het volgende:
Hoorde ik trouwens Guido zeggen dat ie maar naar bed gaat?
Het is daar fucking 9 uur.
Er moet wat te wensen overblijven hèquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het over Laura.. je mag blij zijn als je hem er eventjes 10cm voor mag houden.
Ja dan is het logisch dat je weer even moet gaan liggen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hij heeft net een uur op de bank gelegen.
dat is heeel vermoeiend hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dan is het logisch dat je weer even moet gaan liggen...
Sfeer zit er goed inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
nou dit is weer een supergezellige vrijdag avond
Tellen we mee op welke pagina Mo is? En heeft iemand een eigen versie om ons te vertellen hoever ze is in het verhaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
Ik hoorde zwabber Bartje vanavond zeggen dat ze een vermoeiende week hebben gehad..Dus Fonsje zal ze wel weer een weekend rust gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
Ja maar dat komt omdat ze zoveel aan hun hoofd hebben !! Tiettuh Maik bvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef mYsca het volgende:
Ze leest erg langzaam voor een hoogbegaafde
Ik vind de lijst het mooist.quote:
Je bent met genoeg mensen. Een beetje creatief persoon verzint wel iets om te doen, maar het is allemaal futloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp wel dat Guido constant slaapt trouwens, vind het knap dat er uberhaupt mensen wakker blijven.
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de mediaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tellen we mee op welke pagina Mo is? En heeft iemand een eigen versie om ons te vertellen hoever ze is in het verhaal?
Potje weerwolven van wakkerdamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent met genoeg mensen. Een beetje creatief persoon verzint wel iets om te doen, maar het is allemaal futloos.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de media
Nederlandse in RLS programma verbaast de internationale pers
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rustquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de media
Onzeker of onwetend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Day het volgende:
Aafke is een cool tjikkie. 't Is alleen jammer dat ze zo onzeker is over de manier waarop ze overkomt bij de mannelijke bewoners en op tv.
.......NOT MY FRIEND>>>>>>>>>>>quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
iets minder kanker mag ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rust
Klikte jij ook ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rust
Kom op, kijk eens naar die streams..dat is toch puur ONZ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, RuudjePuntNL mag wel uitkijken, dat Puntje kan je zomaar kwijt zijn........quote:
Valt niet mee he omgaan met mensen die wel humor hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Godverdegodver, ik heb hier nog nooit iemand een haar willen krenken, Tief zelf opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Humor? dit geintje wordt elke topic weer gedaan, tis nu wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Valt niet mee he omgaan met mensen die wel humor hebben
UMAD?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
En wie trapt er dan elke keer weer in.........iets met ezel en steen.......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Humor? dit geintje wordt elke topic weer gedaan, tis nu wel genoeg.
Huh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godverdegodver, ik heb hier nog nooit iemand een haar willen krenken, Tief zelf op
Hij doet zijn naam eer aan..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
het getuigt niet echt van kwaliteit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
En wie trapt er dan elke keer weer in.........iets met ezel en steen.......
Alleen PB twittert toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Stranger het volgende:
Maarehm... die redactie heeft toch ook wel door dat er op twitter ofwatdatookis niet geluld wordt als de streams zo saai blijven?
Dat komt omdat er zulke slimme mensen als jij deze topics volgen. Welkom op fokquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Steentjes voor op het graf verzamelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Ireth het volgende:
Wat zijn ze in de tuin aan het doen? (Ik let ff niet op en ben totaal de draad kwijt!)
Aha.. bezigheidstherapie voor Josti's dus...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Steentjes voor op het graf verzamelen.
(Stenen voor elke dag dat ze er nog in zitten. Elke dag een steentje eruit halen...aftellen voor gevorderden....zoiets.
voor het graf van morticia zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Steentjes voor op het graf verzamelen.
(Stenen voor elke dag dat ze er nog in zitten. Elke dag een steentje eruit halen...aftellen voor gevorderden....zoiets.
Gewoon even aangeven in feedback topic: [SST] Feedback: reveal your secrets! dan kunen ze misschien gaan filteren of de verantwoordelijke opd e vingers tikken!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Dit doet pijnquote:
kan die tellen danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Tamaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Gerard telt zijn geld stenen
ik doe het gewoon weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven in feedback topic: [SST] Feedback: reveal your secrets! dan kunen ze misschien gaan filteren of de verantwoordelijke opd e vingers tikken!![]()
Begin dat linkje ook wel zat te worden!
Zo ontzettend pijnquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven in feedback topic: [SST] Feedback: reveal your secrets! dan kunen ze misschien gaan filteren of de verantwoordelijke opd e vingers tikken!![]()
Tief jij ook op![]()
Leuke grap, 2001 riepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kreeg en krijg het nog niet mee, watsgebeurt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, schrok ik toch even van "kanker op en zo,,,"
[..]
Daar sloof je je dan voor uit op je donderdagavondquote:
Die andere link was nog iets gemasked...deze is te makkelijk...wie hier nog intrapt....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
pssst..zie link?quote:
Dat lossen we samen wel op;quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jesje1982 did!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die andere link was nog iets gemasked...deze is te makkelijk...wie hier nog intrapt....
hahahahahahaahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies. Ik heb geheel tegen mijn karakter en gevoel in mensen tot op het bot de grond ingetrapt op de twittert en dan krijg je dit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar sloof je je dan voor uit op je donderdagavond.
The information-broker, broke from information. Domme move jongen, maar daar kom je nog wel achter.quote:
En gelijk heb je ik lees alleen maar nonsensequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt, ik maak me niet zo gauw druk hoor
Ja, dat is precies wat hij zei!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Papiergeld het volgende:
WTF Zei Gerard nou 'Of iemand die in de geheime kamer zit' ??
Deed je het weer?quote:
teveel infoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef FortyThree het volgende:
Had ik nou goed gezien dan Sophia geen onderbroekje aan had?
Als ik hem opnieuw open zie ik.. tja .. maar hij staat in een ander scherm nog openquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Zien jullie dat ook als je op spintv.nl op F5 drukt?
Nee dat was dr gezicht..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef FortyThree het volgende:
Had ik nou goed gezien dan Sophia geen onderbroekje aan had?
spix werkt hier primaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef WebAddict het volgende:
F5 spix maar eens, hij ligt er uit neee
tja...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef WebAddict het volgende:
F5 spix maar eens, hij ligt er uit neee
hole en spix er dus al uit, yey...
fixed, F5quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
spinxtv.nl ligt eruit waar kan ik nog kijken (behalve ss site)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
spinxtv.nl ligt eruit waar kan ik nog kijken (behalve ss site)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zie Sophia niet, ik zie der niet. Al staat ze pontificaal voor de camera, ik zie der niet. Heb der een blinde vlek voor of zo. Ze ziet er uit als een anorexia pop, als ze al praat komt er shit uit, en schelden kan madam ook aardig, ze zeurt en denk nou niet dat ze van haar beroep haar hobby heeft gemaakt of zo.........
Het doel is ook dat ze laten zien dat ze een nep relatie hebben en dat doen ze goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef diedirk het volgende:
Ik vind het maar raar, het geheim van Laura en Guido is dat ze geen relatie hebben....
Maar niemand in dat huis denkt uberhaupt dat ze een realtie hebben..
Dat is dus makkelijk vol te houden voor ze, Als niemand denkt dat ze een relatie heb (dan zoen je toch op zijn minst een keertje) hoe kan dan ooit ontdekt worden dat die relatie die er niet zou zijn, nep zou kunne zijn...
Snapt iemand het nog ...;)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond!![]()
Goddomme ik zet de streams aan en zie op #3 dat er een lijk gebalsemd wordt
Dan is het Team Karim, population: 1.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Als Karim nu afstand neemt van team gerard maar tegen Servio is???
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef willem67 het volgende:
[..]
Het doel is ook dat ze laten zien dat ze een nep relatie hebben en dat doen ze goed.
Ben wel benieuwd wat er gebeurt als het geheim geraden wordt.
Soms heb ik het idee dat het al een stelletje was voor SS begon.
whehehehe ik hoop dat ze genoeg windsels hebben om dr ook gelijk maar te mummificerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond!![]()
Goddomme ik zet de streams aan en zie op #3 dat er een lijk gebalsemd wordt
zoveel zijn ze er niet nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
whehehehe ik hoop dat ze genoeg windsels hebben om dr ook gelijk maar te mummificeren
1 WC-rolletje moet voldoende zijn toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
whehehehe ik hoop dat ze genoeg windsels hebben om dr ook gelijk maar te mummificeren
true ! hahaha en daarna rechtop in de geheime kamer bij maike neerzettenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Chuckster het volgende:
Gllllladde praatjes van Koning Gerard weer
k vind hem juist liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Chuckster het volgende:
Gllllladde praatjes van Koning Gerard weer
Queen of seduction, staat er zelfs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef jesje1984 het volgende:
staat er nou seduction op haar rug![]()
zo verleidelijk is ze anders niet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Queen of seduction, staat er zelfs.
EENSquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef MissJ.24 het volgende:
Seduction op der rug..........verleiding.........dat is om je toch over te halen denk ik.......ik mag wel hetero zijn maar een mooie vrouw herken ik ook......Sophie valt niet in die categorie, zelfs niet als ik stomdronken ben, blind aan beide ogen en al een jaar geen pik heb gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |