Sfeer zit er goed inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
nou dit is weer een supergezellige vrijdag avond
Tellen we mee op welke pagina Mo is? En heeft iemand een eigen versie om ons te vertellen hoever ze is in het verhaal?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
Ik hoorde zwabber Bartje vanavond zeggen dat ze een vermoeiende week hebben gehad..Dus Fonsje zal ze wel weer een weekend rust gevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:19 schreef Stability het volgende:
Ja maar dat komt omdat ze zoveel aan hun hoofd hebben !! Tiettuh Maik bvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef mYsca het volgende:
Ze leest erg langzaam voor een hoogbegaafde
Ik vind de lijst het mooist.quote:
Je bent met genoeg mensen. Een beetje creatief persoon verzint wel iets om te doen, maar het is allemaal futloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Stranger het volgende:
Ik begrijp wel dat Guido constant slaapt trouwens, vind het knap dat er uberhaupt mensen wakker blijven.
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de mediaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tellen we mee op welke pagina Mo is? En heeft iemand een eigen versie om ons te vertellen hoever ze is in het verhaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |