Karim is oook een echte Job. De boel bij elkaar houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Job Cohen jadie heeft dat voor elkaar gekregen
![]()
Da's idd een grote..heule grote faalhaas
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Job Cohen jadie heeft dat voor elkaar gekregen
![]()
Da's idd een grote..heule grote faalhaas
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef beaverhausen het volgende:
Godverkut flikkert m'n internet eruit
Nog iets spannends gemist?.
quote:
Wat een lam zooitje... daar zou de regie echt iets aan moeten doen. Geef ze een opdracht, laat ze van mijn part een zwemwedstrijd houden.quote:
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lam zooitje... daar zou de regie echt iets aan moeten doen. Geef ze een opdracht, laat ze van mijn part een zwemwedstrijd houden.
laat ze maik naar binnen sturen dan heb je actiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooien
Als ze Servellatio effies het huis uit kriebelt..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
gewoon een paar liter drank erinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik snap ook niet dat ze er niet wat actie in gooien
Dagelijks leven mss. Maar hij stelt zich nu speltechnisch buiten elke groep en zal van niemand meer informatie krijgen, laat staan uitwisselen. Hele domme tactische fout van Karim.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Mylene het volgende:
Karim gaat ook niet mee met de nominatie afspraken.
Respect voor deze man.
Met 15 flessen wijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
laat ze maik naar binnen sturen dan heb je actie
Ja heb het gesprek tussen Karim en jo gevolgd, zou me zwaar tegen vallen van hem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Pablolaatje het volgende:
Joanna probeerde Karim bang te maken dat hij niet voor t populairste kamp kiest met de drie musketiers en prompt gaat Karim naar Gerard en Alex en zegt ie dat t eigenlijk niet zijn type spel is om zich bij een groepje aan te sluiten... zwaktebod durf een keuze te maken man!
Heerlijk lijkt me dat, gekriebelt worden door laura. En daarna brute sexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura houdt niet van massages.....wel van kriebelen...de godsgeslagen hele dag...24 uur lang kriebelen...kriebelen kriebelen........die man niks anders dan.....en ik bedoel echt niks anders......geef der een piemol en ze gaat hem kriebelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |