Potje weerwolven van wakkerdamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je bent met genoeg mensen. Een beetje creatief persoon verzint wel iets om te doen, maar het is allemaal futloos.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de media
Nederlandse in RLS programma verbaast de internationale pers
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rustquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben toch wel een fan van Monique, lief, onschuldig, mooi, en hoewel hoogbegaafd, niet arrogant, heel lief en tegelijk onnozel (elk voordeel heb zijn nadeel), maar een kanjer! En niet onopgemerkt in de media
Onzeker of onwetend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Day het volgende:
Aafke is een cool tjikkie. 't Is alleen jammer dat ze zo onzeker is over de manier waarop ze overkomt bij de mannelijke bewoners en op tv.
.......NOT MY FRIEND>>>>>>>>>>>quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
iets minder kanker mag ook welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rust
Klikte jij ook ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Kanker nou eens op met je kanker humor, ik word er strontziek van, als je je verveelt rot lekker op naar ONZ, en laat ons met rust
Kom op, kijk eens naar die streams..dat is toch puur ONZ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval, RuudjePuntNL mag wel uitkijken, dat Puntje kan je zomaar kwijt zijn........quote:
Valt niet mee he omgaan met mensen die wel humor hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Godverdegodver, ik heb hier nog nooit iemand een haar willen krenken, Tief zelf opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Humor? dit geintje wordt elke topic weer gedaan, tis nu wel genoeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
Valt niet mee he omgaan met mensen die wel humor hebben
UMAD?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:23 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
En wie trapt er dan elke keer weer in.........iets met ezel en steen.......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Humor? dit geintje wordt elke topic weer gedaan, tis nu wel genoeg.
Huh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Godverdegodver, ik heb hier nog nooit iemand een haar willen krenken, Tief zelf op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |