Maar iemand moet Aafkut toch oprapen als ze weer valt?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef jesje1984 het volgende:
[..]
behalve als het van de grond komt want dat is vies
welnee gewoon laten liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar iemand moet Aafkut toch oprapen als ze weer valt?!
Is fakking zielig!.
Moest jij niet een nieuw topic maak omdat lapo?quote:
En nu komt dus de vraag: zap Mo haar vader weg, of wil ie toch meer van zijn meissie zien??quote:
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!quote:
uhmmmm niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, 4 kinderen platgespoten, nu eindelijk rust
on topic: hoe laat komt de drank?
Ja, shit bijna de fipo op 2 sec na!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Aaah.. de Roermond tunnel is ook alweer open na verbreding?
echt waar verkopen ze die dan????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Aafke, in sommige winkels, waar je waarschijnlijk nooit komt omdat je altijd dronken in de kroeg zit, maar ze bestaan echt, in die winkels verkopen ze broeken...dat zijn dingen waar je benen in moeten schuiven zodat we je niet steeds in je kruis kijken.......dat vinden wij streamgekken veel leuker, want dat gat van jouw, alhoewel al gezien door vele voor ons, intresseert ons geen ene moer en vinden we zelfs een beetje ranzig. En er kijken nu op Vrijdagavond toch ook wat kindertjes mee, die we helas niet kunnen verbieden mee te kijken.
Zal ik dan maar even aandacht geven aan deze post, want je valt in herhaling!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!
Geh, ik zag mijn eigen fipo niet eens terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja, shit bijna de fipo op 2 sec na!!!
Maar die vierbaansweg maakt het helemaal goed!
U vervalt in herhalingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ah na verbreding is de Roermond tunnel ook weer open!
4 Kinderen uitpoepen en nog steeds op een stoel kunnen zitten??? Of zit de stoel in je???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zo, 4 kinderen platgespoten, nu eindelijk rust
on topic: hoe laat komt de drank?
Ik zag mijn eigen fipo nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even aandacht geven aan deze post, want je valt in herhaling!
ik....zag....mijn....eigen....post....niet......quote:
DAN WORDT HET EEN GROEPJE VAN TWEEquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
Karim wil stoppen met het groepje van 3
Nu al einde GAK...sukkel Karim gaat nu buiten de groep liggen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
verrek je kan tellenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
DAN WORDT HET EEN GROEPJE VAN TWEE
Hoogbegaafd ben je..........quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Van de vierbaansweg geveegd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Geh, ik zag mijn eigen fipo niet eens terug
uhm 1,5quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Serieus?!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Darklight het volgende:
nee, twee heeft een ander uitgepoept, en die van mij kwamen niet via de poepmethode ter wereld, maareeeeh, ik heb logeesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:04 schreef waxmask het volgende:
[..]
4 Kinderen uitpoepen en nog steeds op een stoel kunnen zitten??? Of zit de stoel in je???
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu al einde GAK...sukkel Karim gaat nu buiten de groep liggen.
Aafke er nog bij, team GAAP.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!
Mss Sharon ook nog...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan kunnen we er nog GAP van maken!!
Ah. wat lief, ik heb onze eigen Monique gevonden!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
Lekkere smoes, je wilt gewoon teveel maar kan het niet meer bijhouden op je oude dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik....zag....mijn....eigen....post....niet......
quote:
quote:
Ja, hij kan absoluut niet tegen stress. Jammer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef mootie het volgende:
Karim is volgens mij te bang om zich aan iemand te binden, qua spel. Oh jee, straks wordt er iemand boos, oh wacht, Joanne is al boos!
vond je het zo spannend daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef farscapevr8 het volgende:
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
streams op slaapkamer trug!!!!!!!!!
Mylene als jij niet in de COSsen was, had ik het idee dat ik alleen stondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Karim heeft gelijk. Hij moet die gluiperd van een Gerard niet vertrouwen.
Job Cohen jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Wilskracht het volgende:
Karim had ook voor een gedoogsteun constructie kunnen kiezen.
1 politicus is er heel groot mee geworden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mylene als jij niet in de COSsen was, had ik het idee dat ik alleen stond
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
zat net met me broek op me knieen kreeg ik sophia in beeld:(
[..]
Toch prima hij gaat niet winnen want hij is al miljonairquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Gerard komt in de finale mag hem totaal niet, NIET te vertrouwen man
[..]
Ik had het over Wildersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Job Cohen jadie heeft dat voor elkaar gekregen
![]()
Da's idd een grote..heule grote faalhaas
Over een dode mus gesprokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
A. Je zat te schijtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
Ik doe ook mee hoor. Gerard is een gluiperd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mylene als jij niet in de COSsen was, had ik het idee dat ik alleen stond
Hahaha, dat rook ze natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
G. 1 van zijn genitale wratten sprong open?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
A. Je zat te schijten
B. Je vrouw maakt je blij.
C. Je vriendin waar je vrouw niks van weet maakt je blij.
D. Geen vrouwen, maar de hond maakt je blij.
E. Je keek naar je knieen.
F. Je trok gewoon je broek aan.
oooh echt ik lach me een scheur in de broek hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
je vergeet Maik maakt je blijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
A. Je zat te schijten
B. Je vrouw maakt je blij.
C. Je vriendin waar je vrouw niks van weet maakt je blij.
D. Geen vrouwen, maar de hond maakt je blij.
E. Je keek naar je knieen.
F. Je trok gewoon je broek aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |