Mijn Pc is een beetje a la John van Beukering, niet echt bepaald snel dus heb niet zo een zin om alles terug te lezen hahaquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Degene die MAIK zien op het UPC kanaal zien een herhaling van eergister. hij is er toch al uit!!
Hij ziet eruit zoals Mo zich gedraagt. Kortom: ze passen perfect perfect bij elkaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij ziet er echt uit alsof hij geestelijk niet helemaal bij is. Eigenlijk best wel sneu
Die zijn vandaag buitengewoon kroelerig vandaag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:34 schreef MissJ.24 het volgende:
Laura en Guido zijn al vergroeid zie ik........dat lijkt wel een siamese tweeling....
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is heel precies voor je beschreven in de vorige 10 Cossen
Staat niks over in de streamverslagen, behalve dat hij dan in een geheime kamer is..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:37 schreef Kaasmix het volgende:
Woah, heb een paar dagen niet gestreamd maar wel vernomen dat gister Maik eruit geflikkert is, waarom zie ik hem nu dan toch op de streams?
Ik heb geen idee waar je het over hebt maar doe dit maar lezen dan: Maik keert terug in Secret Story #2quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef capuchon het volgende:
[..]
Mijn Pc is een beetje a la John van Beukering, niet echt bepaald snel dus heb niet zo een zin om alles terug te lezen haha
Alsof wij meer weten dan dat...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Staat niks over in de streamverslagen, behalve dat hij dan in een geheime kamer is..
bloemetjesbehangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef meneertje1972 het volgende:
zien jullie clue's in de geheime kamer?
Die heeft heel Lloret, Salou, Blanes en Friesland al gezien...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
Blij met weinig he Bommie....snel tevreden...of moet ik zeggen, zeker bijna billenavond?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef versabommie het volgende:
Tetten!!!!!!!!!![]()
....
van Aafke... jeej![]()
1 hele fles wijn voor 1 bewoner. Voor een geheime missie om Mo weer misbruikbaar te makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef meneertje1972 het volgende:
zien jullie clue's in de geheime kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |