Die andere link was nog iets gemasked...deze is te makkelijk...wie hier nog intrapt....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven in feedback topic: [SST] Feedback: reveal your secrets! dan kunen ze misschien gaan filteren of de verantwoordelijke opd e vingers tikken!![]()
Begin dat linkje ook wel zat te worden!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon even aangeven in feedback topic: [SST] Feedback: reveal your secrets! dan kunen ze misschien gaan filteren of de verantwoordelijke opd e vingers tikken!![]()
pssst..zie link?quote:
Dat lossen we samen wel op;quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jesje1982 did!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die andere link was nog iets gemasked...deze is te makkelijk...wie hier nog intrapt....
hahahahahahaahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies. Ik heb geheel tegen mijn karakter en gevoel in mensen tot op het bot de grond ingetrapt op de twittert en dan krijg je dit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Daar sloof je je dan voor uit op je donderdagavond.
The information-broker, broke from information. Domme move jongen, maar daar kom je nog wel achter.quote:
En gelijk heb je ik lees alleen maar nonsensequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
Echt, ik maak me niet zo gauw druk hoor
Ja, dat is precies wat hij zei!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Papiergeld het volgende:
WTF Zei Gerard nou 'Of iemand die in de geheime kamer zit' ??
Deed je het weer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |