teveel infoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef FortyThree het volgende:
Had ik nou goed gezien dan Sophia geen onderbroekje aan had?
Als ik hem opnieuw open zie ik.. tja .. maar hij staat in een ander scherm nog openquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Zien jullie dat ook als je op spintv.nl op F5 drukt?
Nee dat was dr gezicht..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef FortyThree het volgende:
Had ik nou goed gezien dan Sophia geen onderbroekje aan had?
spix werkt hier primaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef WebAddict het volgende:
F5 spix maar eens, hij ligt er uit neee
tja...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef WebAddict het volgende:
F5 spix maar eens, hij ligt er uit neee
hole en spix er dus al uit, yey...
fixed, F5quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
spinxtv.nl ligt eruit waar kan ik nog kijken (behalve ss site)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef meneertje1972 het volgende:
spinxtv.nl ligt eruit waar kan ik nog kijken (behalve ss site)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik zie Sophia niet, ik zie der niet. Al staat ze pontificaal voor de camera, ik zie der niet. Heb der een blinde vlek voor of zo. Ze ziet er uit als een anorexia pop, als ze al praat komt er shit uit, en schelden kan madam ook aardig, ze zeurt en denk nou niet dat ze van haar beroep haar hobby heeft gemaakt of zo.........
Het doel is ook dat ze laten zien dat ze een nep relatie hebben en dat doen ze goed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef diedirk het volgende:
Ik vind het maar raar, het geheim van Laura en Guido is dat ze geen relatie hebben....
Maar niemand in dat huis denkt uberhaupt dat ze een realtie hebben..
Dat is dus makkelijk vol te houden voor ze, Als niemand denkt dat ze een relatie heb (dan zoen je toch op zijn minst een keertje) hoe kan dan ooit ontdekt worden dat die relatie die er niet zou zijn, nep zou kunne zijn...
Snapt iemand het nog ...;)
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond!![]()
Goddomme ik zet de streams aan en zie op #3 dat er een lijk gebalsemd wordt
Dan is het Team Karim, population: 1.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Als Karim nu afstand neemt van team gerard maar tegen Servio is???
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef willem67 het volgende:
[..]
Het doel is ook dat ze laten zien dat ze een nep relatie hebben en dat doen ze goed.
Ben wel benieuwd wat er gebeurt als het geheim geraden wordt.
Soms heb ik het idee dat het al een stelletje was voor SS begon.
whehehehe ik hoop dat ze genoeg windsels hebben om dr ook gelijk maar te mummificerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:37 schreef Chuckster het volgende:
Goedenavond!![]()
Goddomme ik zet de streams aan en zie op #3 dat er een lijk gebalsemd wordt
zoveel zijn ze er niet nodigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
whehehehe ik hoop dat ze genoeg windsels hebben om dr ook gelijk maar te mummificeren
1 WC-rolletje moet voldoende zijn toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Stability het volgende:
[..]
whehehehe ik hoop dat ze genoeg windsels hebben om dr ook gelijk maar te mummificeren
true ! hahaha en daarna rechtop in de geheime kamer bij maike neerzettenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Chuckster het volgende:
Gllllladde praatjes van Koning Gerard weer
k vind hem juist liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef Chuckster het volgende:
Gllllladde praatjes van Koning Gerard weer
Queen of seduction, staat er zelfs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef jesje1984 het volgende:
staat er nou seduction op haar rug![]()
zo verleidelijk is ze anders niet
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Queen of seduction, staat er zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |