Die komt lopend.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Waar blijft die jongen uit Zuid-Afrika?
Ik kreeg een David uit Idols I -flashback.quote:
Of was het JK...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kreeg een David uit Idols I -flashback.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik morgen maar een lollie in mijn haar doe
geilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Niet aan te radenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
Het komt uit Volendam? Kruisbestuiving is daar niet vreemd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:42 schreef Takkembah het volgende:
Die Dennis is een kruising tussen Nick en Simon![]()
![]()
![]()
maar doet Glenn Quagmire naquote:
What else is new?quote:
JUIST met de kin van Nick (of Quagmire)quote:
Ja, het is niet zo dat er sneeuw ligt ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
oh door het OV... nou dan vertrek je toch gewoon eerder dombo
Een dag eerder is wel safe ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef kwiwi het volgende:
oh door het OV... nou dan vertrek je toch gewoon eerder dombo
misschien wel plaatselijke sneeuwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, het is niet zo dat er sneeuw ligt ofzo.
Onder Wendy's neus jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien wel plaatselijke sneeuw
Nee johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee joh.....
Hij lijkt op Kees![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ikquote:
Ze heeft hakken aan en heeft geen borsten!quote:
Winnen en er dan op stampen: "Whehehehe, ik heb het toch gewonnen"quote:
Met Wendy onder je linker voorwiel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Winnen en er dan op stampen: "Whehehehe, ik heb het toch gewonnen"
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lullig want dan moet je belasting betalen over iets dat je net kapot hebt gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Wendy onder je linker voorwiel.
Jij bent opgelicht, ik heb haar gekocht voor 10 centquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".
mijn vriend wil er een gaan kopen. hij wil zijn bedrijfslogo erop laten zetten en hem dan op opvallende plaatsen neerzetten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".
Gaat dit nog steeds over Wendy?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
dat gevoel van de kapper? "Ik ben weer genaaid, kaal en dan nog moeten dokken".
Nee, de RTL-baas heeft haar op de tong.quote:
Inclusief een real-life kleurenfilterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die originele fiat 500 is wel schattig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Dr. Oetker en traditioneel is als een Chinees die met mes en vork eet...
Ja' niet echt aantrekkelijk... ik haat dat gevoel van vlak na de kapperquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
dat gevoel van de kapper? "Ik ben weer genaaid, kaal en dan nog moeten dokken".
Ja bah het is altijd te kort en zit pas goed na 2 weken of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja' niet echt aantrekkelijk... ik haat dat gevoel van vlak na de kapper
En ik moet morgen naar de kapper
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die originele fiat 500 is wel schattig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
S&M, van Rihanna, als je dat nummer hebt gehoord snap je meteen waarom die vriend d'r helemaal naar de tyfus heeft geslagen.
Mijn huis heeft een dak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
We hebben slechtere mensen eruitgekickt zeg Stacey, duh...
Dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
We hebben slechtere mensen eruitgekickt zeg Stacey, duh...
En hakken die plat gaan!quote:
Echt hè.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Annemiek zong goed, Beri zong slecht. Maar Beri is door en Annemiek niet
"Niet in mijn tuin staan"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef D. het volgende:
Ik heb heel veel gedaan.
Mijn buurvrouw gaf me een paar tips
Zo hoort hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Annemiek zong goed, Beri zong slecht. Maar Beri is door en Annemiek niet
Ja. Ik ben niet onder de indruk.quote:
Stacey ook niet.quote:
het is die "ken je er 1, ken je ze allemaal" Michael Buble.quote:
Ben ik niet zo een fan van, Buble.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
het is die "ken je er 1, ken je ze allemaal" Michael Buble.
Ik ook nietquote:
Straks de schoonmaakster van dat gebouw ook.quote:
Nee. gewoon nee.quote:
Ze lijkt op raffaella, dus ja, dan heb je dat.quote:
Jij denkt zeker van die boybandquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Karina het volgende:
Dat kaasmeisje heeft wel heel brede heupen zeg!
quote:
Zie je wel.quote:
Niet zuiver nee en dat dansje was ook niet tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:06 schreef kwiwi het volgende:
ik weet niet maar ik vind dat creme de la femme niet echt wat..
Sorry.quote:
de rest is gehandicaptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Hij is al de 2de die met gehandicapten werkt deze uitzending, toch?
Hoeft niet, hij gaat zo weer waterputten slaan.quote:
Ik zit hier alleen nog maar om met jullie te kunnen mopperen. En om stagemom te spelen voor m'n adoptiekinderen. Baggerniveau verder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmzz ligt het aan mij??? Het pakt me allemaal niet zo
Ze laten allemaal slechte mensen door
Als er maar bloed doorheen stroomt.quote:
We doen een half uur over 1 topic, bij Xfactor... dat zegt genoegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:10 schreef charmed_angel het volgende:
Uhmmzz ligt het aan mij??? Het pakt me allemaal niet zo
Ze laten allemaal slechte mensen door
Lelie er zit een Bert aan je steel.quote:
In aandacht krijgen wel ja.quote:
ow gelukkig, ik dacht dat ik vreemd aan het worden wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen nog maar om met jullie te kunnen mopperen. En om stagemom te spelen voor m'n adoptiekinderen. Baggerniveau verder.
En we doen het graag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit hier alleen nog maar om met jullie te kunnen mopperen.
ze lijkt op mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef kwiwi het volgende:
kan engeland niet eens wat moois sturen? krijgen we weer een typisch engelse dikke vrouw hier
Ben hoor ik helaas wel steeds op 538quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is rondom beide alweer redelijk stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |