mijn vriend wil er een gaan kopen. hij wil zijn bedrijfslogo erop laten zetten en hem dan op opvallende plaatsen neerzetten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".
Gaat dit nog steeds over Wendy?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
dat gevoel van de kapper? "Ik ben weer genaaid, kaal en dan nog moeten dokken".
Nee, de RTL-baas heeft haar op de tong.quote:
Inclusief een real-life kleurenfilterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die originele fiat 500 is wel schattig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Dr. Oetker en traditioneel is als een Chinees die met mes en vork eet...
Ja' niet echt aantrekkelijk... ik haat dat gevoel van vlak na de kapperquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
dat gevoel van de kapper? "Ik ben weer genaaid, kaal en dan nog moeten dokken".
Ja bah het is altijd te kort en zit pas goed na 2 weken of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja' niet echt aantrekkelijk... ik haat dat gevoel van vlak na de kapper
En ik moet morgen naar de kapper
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die originele fiat 500 is wel schattig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
S&M, van Rihanna, als je dat nummer hebt gehoord snap je meteen waarom die vriend d'r helemaal naar de tyfus heeft geslagen.
Mijn huis heeft een dak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
We hebben slechtere mensen eruitgekickt zeg Stacey, duh...
Dat was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Karina het volgende:
We hebben slechtere mensen eruitgekickt zeg Stacey, duh...
En hakken die plat gaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |