Ze heeft hakken aan en heeft geen borsten!quote:
Winnen en er dan op stampen: "Whehehehe, ik heb het toch gewonnen"quote:
Met Wendy onder je linker voorwiel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Winnen en er dan op stampen: "Whehehehe, ik heb het toch gewonnen"
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Lullig want dan moet je belasting betalen over iets dat je net kapot hebt gemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Wendy onder je linker voorwiel.
Jij bent opgelicht, ik heb haar gekocht voor 10 centquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".
mijn vriend wil er een gaan kopen. hij wil zijn bedrijfslogo erop laten zetten en hem dan op opvallende plaatsen neerzetten.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die geef ik vijftig cent en dan ga ik er op stampen. "Whehehehe, ik heb je toch gehuurd".
Gaat dit nog steeds over Wendy?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
dat gevoel van de kapper? "Ik ben weer genaaid, kaal en dan nog moeten dokken".
Nee, de RTL-baas heeft haar op de tong.quote:
Inclusief een real-life kleurenfilterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die originele fiat 500 is wel schattig
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Pheno het volgende:
Dr. Oetker en traditioneel is als een Chinees die met mes en vork eet...
Ja' niet echt aantrekkelijk... ik haat dat gevoel van vlak na de kapperquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
dat gevoel van de kapper? "Ik ben weer genaaid, kaal en dan nog moeten dokken".
Ja bah het is altijd te kort en zit pas goed na 2 weken of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja' niet echt aantrekkelijk... ik haat dat gevoel van vlak na de kapper
En ik moet morgen naar de kapper
ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Die originele fiat 500 is wel schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |