Dat van Danny snap ik dus niet. Hij heeft haar eerder wel kunnen krijgen, maar hij had geen belangstelling. Hij wou liever Sjors.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rik is een watje en die Charlie snap ik soms echt voor geen meter. Dat Danny verliefd is op Charlie snap ik wel een beetje. Als je iemand niet kan krijgen dan wordt diegene juist interessanter voor die ander.
Om gtst nog maar even wat meer ongeloofwaardig te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
[..]inderdaad
ach gossie nu is Danny ineens op Charlie verliefd, Charlie zal ook wel verliefd op Danny zijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Die eicellen van Sjors zijn al bezwangerd als ze alleen maar sperma ruiken
Dat dus. Buiten dat quicky hebben die twee geen enkel intiem moment met elkaar gedeeld. Dus waar komt die verliefdheid dan ineens vandaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat van Danny snap ik dus niet. Hij heeft haar eerder wel kunnen krijgen, maar hij had geen belangstelling. Hij wou liever Sjors.
Het kwam echt opzetten als dikke poep. Het is dat het een soap is, want dan snap ik het nog een beetje, want dat een man na een keer een vluggertje ineens verliefd is, gaat er bij mij niet echt in..... vooral niet in deze situatie. Ik vind het echt vaag.
De schrijvers zaten weer eens vast, dus moesten ze snel iets verzinnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef Moofasah het volgende:
Dat dus. Buiten dat quicky hebben die twee geen enkel intiem moment met elkaar gedeeld. Dus waar komt die verliefdheid dan ineens vandaan
Dat is wel duidelijk. Danny verliefd op Charlie, en Sjors een kind van zowel wit als zwart. Het zou goed mogelijk zijn dat ik binnenkort weer afhaak voor een paar maandenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:34 schreef Frey het volgende:
[..]
De schrijvers zaten weer eens vast, dus moesten ze snel iets verzinnen.
nou het is niet te hopen dat Sjors weer zwanger is, dan ga ik ook afhakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Danny verliefd op Charlie, en Sjors een kind van zowel wit als zwart. Het zou goed mogelijk zijn dat ik binnenkort weer afhaak voor een paar maanden
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Die eicellen van Sjors zijn al bezwangerd als ze alleen maar sperma ruiken
Zeg dat wel. Dat zou het verhaal helemaal te idioot voor woorden makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Danny verliefd op Charlie, en Sjors een kind van zowel wit als zwart. Het zou goed mogelijk zijn dat ik binnenkort weer afhaak voor een paar maanden
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat dus. Buiten dat quicky hebben die twee geen enkel intiem moment met elkaar gedeeld. Dus waar komt die verliefdheid dan ineens vandaan
Dat vond ik al helemaal een faal. Ik begrijp nog steeds niet wat dat nu moest toevoegen aan het verhaal...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Come to think of it, met Jeff en Rosa ging het net zo.![]()
dat was echt raarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat vond ik al helemaal een faal. Ik begrijp nog steeds niet wat dat nu moest toevoegen aan het verhaal...
Hij keek er ook bij alsof hij last had van dikke poepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kwam echt opzetten als dikke poep.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)_morningafterpil.xml
Nogal jammer dit:
Huisartsenpraktijk
ATON BOUWHUIS
Klopt, het is ook jammer dat normale vriendschappen tussen man en vrouw hierdoor niet meer mogelijk zijn. Zo had je vroeger Arnie en Suzanne die nooit wat met elkaar kregen of Mickey en Myriam. Nu is het kennelijk zo dat als ze meer met elkaar omgaan er direct meer achter moet zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat doet GTST de laatste tijd wel veel, die zogenaamde onverwachte liefdeswendingen. Ik vind dat het afbreuk doet aan veel personages. Iedereen wordt verliefd op iedereen, doet het met iedereen.
Denk aan Sjors, wat is dat even gauw een slet geworden. En dan Danny, Charlie, Nina, Edwin, Wiet, Sjoerd etc. Iedereen doet het zo ongeveer met iedereen daar.... Ze zijn wat aan het overdrijven de laatste tijd.
Goed punt en dan te bedenken dat die zogenaamde makers juist wilden dat Henk en Ingrid (quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef Countess het volgende:
Het moet nog wel een béétje op het echte leven lijken en dat doet het nu totaal niet meer.
Het wordt heel moeilijk om je nog in de personages in te kunnen leven. Dit overstijgt het niveau poppenspel nauwelijks.
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden.... kan het welquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt maar nooit voorzichtig genoeg zijn.
Maar de morning after pil na 3 dagen nog een keer denken te gaan nemen, dat heeft toch helemaal geen nut meer toch? Het heet niet voor niets 'morning after'.
Blij dat die Nina niet meer zo'n hysterisch claim gedrag vertoont. Want dat was best ongezond.
En dan te bedenken dat Jack zich zorgen zat te maken over Wiet, of zij de pil wel sliktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou het is niet te hopen dat Sjors weer zwanger is, dan ga ik ook afhaken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jack zich zorgen zat te maken over Wiet, of zij de pil wel slikt
Tja, waarom zou hij zich daarover druk maken, Lucas is immers maar zijn neefje.quote:
ja, dan zou hij heel anders reagerenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Tja, waarom zou hij zich daarover druk maken, Lucas is immers maar zijn neefje.
Ludo zou ook raar opkijken als Nina met een vrouw thuiskwam.
misschien kolfde ze dat afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
inderdaad
ik wist niet dat Sjors borstvoeding heeft gegeven, van begin af aan kreeg dat kind toch de fles?
Heel goed punt! zo had ik het nog niet eens bekekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, het is ook jammer dat normale vriendschappen tussen man en vrouw hierdoor niet meer mogelijk zijn. Zo had je vroeger Arnie en Suzanne die nooit wat met elkaar kregen of Mickey en Myriam. Nu is het kennelijk zo dat als ze meer met elkaar omgaan er direct meer achter moet zitten.
Lorena betalen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:04 schreef amaranta het volgende:
Ik vroeg me al waar Lorena dat hius van wilde betalen. En zou het k.k. zijn of v.o.n. ?
En een strafblad. En we weten dat dat in Meerdijk voor iedereen vrij in te zien is, dus Lorena kan het -net als Bing- vergetenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:16 schreef amaranta het volgende:
Ohja die heeft vast een bkr registratie.
nee Lorena had geen geld geïnvesteerd, ze had juist geld gekregen van hemquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lorena betalen?Jack natuurlijk! Ze zei gister nog dat hij zoveel verdiende.
Trouwens, had Lorena niet ook schulden bij Edwin Rutte? (weet personagenaam niet meer).
Hopelijk dan die van Lucas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:57 schreef amaranta het volgende:
Wat zal Anton gaan doen met z'n lederen handschoentjes? Een keeltje dichtknijpen?
Ik hoop dat lucas hem dan neerhoekt en dat san anton uit de serie moet. Anton is stomquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:57 schreef amaranta het volgende:
Wat zal Anton gaan doen met z'n lederen handschoentjes? Een keeltje dichtknijpen?
Ik hoop dat Lucas knock out gemept wordt. En daardoor een hersenschade op loopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik hoop dat lucas hem dan neerhoekt en dat san anton uit de serie moet. Anton is stom
Ja, dat gaat echt een unieke verhaallijn worden!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucas knock out gemept wordt. En daardoor een hersenschade op loopt.
Dat ie zijn relatie met Edwin vergeten is!
Dat ie ineens op vrouwen valt, om de ongelooflijke wendingen in het verhaal maar extreem te maken.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lucas knock out gemept wordt. En daardoor een hersenschade op loopt.
Dat ie zijn relatie met Edwin vergeten is!
Bij Carlo en Irene was ook gemeld dat hij bi is. Hij is zo ruig als een cocosmat, dus dat bi zal wel meevallen. Als je zegt dat je bi bent, is het nog een beetje veilig.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat ie ineens op vrouwen valt, om de ongelooflijke wendingen in het verhaal maar extreem te maken.![]()
Dat dacht ik dus ook. Hij laat het in het midden. Met één been uit de kast.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Carlo en Irene was ook gemeld dat hij bi is. Hij is zo ruig als een cocosmat, dus dat bi zal wel meevallen. Als je zegt dat je bi bent, is het nog een beetje veilig.
En dan in een verdwaasde bui met Nina zoent voor de ogen van Noud, die daardoor ineens zijn geheugen volledig terugkrijgt inclusief de aanrijding, waarmee hij vervolgens Ludo weer gaat chanteren en Noud Bouwt intrek neemt in de toren van Sanders, Inc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat ie ineens op vrouwen valt, om de ongelooflijke wendingen in het verhaal maar extreem te maken.![]()
Stan Limburg volgens mij....Frey?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe heet de man die zegt "Goeie vraag, ik ben eigenlijk op zoek....". Ik heb hem vaker gehoord namelijk.
Klopt.quote:Op zondag 13 maart 2011 04:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stan Limburg volgens mij....Frey?
En dat de verloren tweelingzus van bowien ineens zn moeder blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan in een verdwaasde bui met Nina zoent voor de ogen van Noud, die daardoor ineens zijn geheugen volledig terugkrijgt inclusief de aanrijding, waarmee hij vervolgens Ludo weer gaat chanteren en Noud Bouwt intrek neemt in de toren van Sanders, Inc.
Ook echt super slecht dat de cijfers van de postcode van Sjors en Anton niet hetzelfde zijn, terwijl ze allebei in Meerdijk wonen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Syb.ren het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/makelaarsfolder.xml
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)_morningafterpil.xml
Ze hebben een nieuw lettertype ontdekt daar....
Das wel vaag ja. Meestal komen in ieder geval de 1e 2 cijfers overeen per woonplaats.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Moelie het volgende:
[..]
Ook echt super slecht dat de cijfers van de postcode van Sjors en Anton niet hetzelfde zijn, terwijl ze allebei in Meerdijk wonen..
Ohja. Tuurlijk,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Carlo en Irene was ook gemeld dat hij bi is. Hij is zo ruig als een cocosmat, dus dat bi zal wel meevallen. Als je zegt dat je bi bent, is het nog een beetje veilig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:26 schreef DeLuna het volgende:
Haha, kijk dit dan.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/home/idfosennina.xml
Te slecht.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
[..]Zelfde sofinummer, zelfde verjaardag.. right..
28 jan en 24 feb is nou niet echt hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
Onee, afgiftedatumquote:Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
28 jan en 24 feb is nou niet echt hetzelfde.
Dat hij bi is zal wel een grapje zijn geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom kan dat nou niet gewoon?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat hij bi is zal wel een grapje zijn geweest
Ja en dat documentnummer is ook hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
Daar leek het toen niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat hij bi is zal wel een grapje zijn geweest
Ik kan me herinneren dat er hier iemand gepost heeft die meldde dat Lucas in het echt homo is.quote:
Ik begrijp Ludo wel. Wat kan hem dat gezeur over dat homo gedoe nou schelen!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, ik zei het eerder al. Ludo denkt er gewoon net zo over als Anton maar hij houdt de schijn op om Janine te pleasen.
Absoluut!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
Wow, wat een vreselijk kinderachtig gedoe van Lorena en Wiet.![]()
Of de boot raakt lek en ze moeten wel verhuizen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
De reactie van Jack was goed. Maar ja, ik vermoed dat Lorena uiteindelijk, dr zin wel weer zal krijgen.
Bovendien is Fos niet eens in Meerdijk geboren, toen de Fischers erin kwamen in 1999 had Bas (Fos' vader) nog helemaal geen kinderenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
Als we de huidige trend van 'de vrouw zet haar man keer op keer op zijn plek' volgen helaas wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
De reactie van Jack was goed. Maar ja, ik vermoed dat Lorena uiteindelijk, dr zin wel weer zal krijgen.
ach zie het maar zo: de man heeft de broek aan, maar de vrouw bepaald welkequote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als we de huidige trend van 'de vrouw zet haar man keer op keer op zijn plek' volgen helaas wel ja
Nadat de broek gefabriceerd is door een mannelijke fabrikantquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach zie het maar zo: de man heeft de broek aan, maar de vrouw bepaald welke
ik vind het anders een prima theoriequote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het dus liever niet (en al helemaal niet zo overdreven als nu)
Dat de gtst kerels doetjes zijn geworden en blijven? Het mag uiteraad, meningen verschillen, het is in ieder geval niet de mijne.quote:
nee, dat is weer te.. mannen moeten wel tegengas geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat de gtst kerels doetjes zijn geworden en blijven? Het mag uiteraad, meningen verschillen, het is in ieder geval niet de mijne.
Daar moeten ze mijn inziens ook tegengas gevenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, dat is weer te.. mannen moeten wel tegengas geven.
had het over het echte leven
zeker, als de vrouw maar het eind woord heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar moeten ze naar mijn inziens ook tegengas geven
Nadat de man haar toestemming geeft om te pratenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker, als de vrouw maar het eind woord heeft
blijft een eindeloze discussiequote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nadat de man haar toestemming geeft om te praten![]()
(Voor het geval je serieus bent: werkt op den duur toch niet, omgekeerd ook niet overigens)
Die we misschien elders moeten voeren inderdaad, maar even voor de duidelijkheid en uit nieuwsgierigheid, jij vindt dus echt dat een vrouw altijd het laatste woord moet hebben en daardoor defacto de baas van haar man is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
blijft een eindeloze discussie
maar wat ze nu met GTST aan het doen zijnecht te triest voor woorden
moet een man dan altijd het laatste woord hebben en de baas van zijn vrouw zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die we misschien elders moeten voeren inderdaad, maar even voor de duidelijkheid en uit nieuwsgierigheid, jij vindt dus echt dat een vrouw altijd het laatste woord moet hebben en defacto de baas van haar man is?
Zeker niet, heb ik ook nooit beweerd overigens. Consensus, elkaar wat gunnen en de gulden middenweg zijn mijn antwoorden anders is de relatie mijnziens enigzins destructief voor een partner, daardoor voor de relatie en uiteindelijk daardoor ook voor de andere partner. Ben nu toch wel benieuwd naar jouw antwoordquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
moet een man dan altijd het laatste woord hebben en de baas van zijn vrouw zijn?
hetzelfdequote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, heb ik ook nooit beweerd overigens. Consensus, elkaar wat gunnen en de gulden middenweg zijn mijn antwoorden anders is de relatie mijnziens enigzins destructief voor een partner, daardoor voor de relatie en uiteindelijk daardoor ook voor de andere partner. Ben nu toch wel benieuwd naar jouw antwoord
Jij mag bepalen wanneer, ik bepaal waar, lekker geëmancipeerd hè?quote:
quote:ja dat wel
Nog niet, ik zet hem wel even aan (tjee je bepaald nu al wat ik kijk)quote:
voor minder dan Las Vegas doe ik het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij mag bepalen wanneer, ik bepaal waar, lekker geëmancipeerd hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |