Ik begrijp Ludo wel. Wat kan hem dat gezeur over dat homo gedoe nou schelen!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:10 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, ik zei het eerder al. Ludo denkt er gewoon net zo over als Anton maar hij houdt de schijn op om Janine te pleasen.
Absoluut!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
Wow, wat een vreselijk kinderachtig gedoe van Lorena en Wiet.![]()
Of de boot raakt lek en ze moeten wel verhuizen.quote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
De reactie van Jack was goed. Maar ja, ik vermoed dat Lorena uiteindelijk, dr zin wel weer zal krijgen.
Bovendien is Fos niet eens in Meerdijk geboren, toen de Fischers erin kwamen in 1999 had Bas (Fos' vader) nog helemaal geen kinderenquote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
[..]Zelfde sofinummer, zelfde verjaardag.. right..
Als we de huidige trend van 'de vrouw zet haar man keer op keer op zijn plek' volgen helaas wel jaquote:Op maandag 14 maart 2011 21:48 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Absoluut!
De reactie van Jack was goed. Maar ja, ik vermoed dat Lorena uiteindelijk, dr zin wel weer zal krijgen.
ach zie het maar zo: de man heeft de broek aan, maar de vrouw bepaald welkequote:Op maandag 14 maart 2011 22:24 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als we de huidige trend van 'de vrouw zet haar man keer op keer op zijn plek' volgen helaas wel ja
Nadat de broek gefabriceerd is door een mannelijke fabrikantquote:Op maandag 14 maart 2011 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
ach zie het maar zo: de man heeft de broek aan, maar de vrouw bepaald welke
ik vind het anders een prima theoriequote:Op maandag 14 maart 2011 23:18 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Maar zo zie ik het dus liever niet (en al helemaal niet zo overdreven als nu)
Dat de gtst kerels doetjes zijn geworden en blijven? Het mag uiteraad, meningen verschillen, het is in ieder geval niet de mijne.quote:
nee, dat is weer te.. mannen moeten wel tegengas geven.quote:Op maandag 14 maart 2011 23:26 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat de gtst kerels doetjes zijn geworden en blijven? Het mag uiteraad, meningen verschillen, het is in ieder geval niet de mijne.
Daar moeten ze mijn inziens ook tegengas gevenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:27 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, dat is weer te.. mannen moeten wel tegengas geven.
had het over het echte leven
zeker, als de vrouw maar het eind woord heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Daar moeten ze naar mijn inziens ook tegengas geven
Nadat de man haar toestemming geeft om te pratenquote:Op maandag 14 maart 2011 23:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker, als de vrouw maar het eind woord heeft
blijft een eindeloze discussiequote:Op maandag 14 maart 2011 23:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nadat de man haar toestemming geeft om te praten![]()
(Voor het geval je serieus bent: werkt op den duur toch niet, omgekeerd ook niet overigens)
Die we misschien elders moeten voeren inderdaad, maar even voor de duidelijkheid en uit nieuwsgierigheid, jij vindt dus echt dat een vrouw altijd het laatste woord moet hebben en daardoor defacto de baas van haar man is?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
blijft een eindeloze discussie
maar wat ze nu met GTST aan het doen zijnecht te triest voor woorden
moet een man dan altijd het laatste woord hebben en de baas van zijn vrouw zijn?quote:Op maandag 14 maart 2011 23:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die we misschien elders moeten voeren inderdaad, maar even voor de duidelijkheid en uit nieuwsgierigheid, jij vindt dus echt dat een vrouw altijd het laatste woord moet hebben en defacto de baas van haar man is?
Zeker niet, heb ik ook nooit beweerd overigens. Consensus, elkaar wat gunnen en de gulden middenweg zijn mijn antwoorden anders is de relatie mijnziens enigzins destructief voor een partner, daardoor voor de relatie en uiteindelijk daardoor ook voor de andere partner. Ben nu toch wel benieuwd naar jouw antwoordquote:Op maandag 14 maart 2011 23:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
moet een man dan altijd het laatste woord hebben en de baas van zijn vrouw zijn?
hetzelfdequote:Op maandag 14 maart 2011 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zeker niet, heb ik ook nooit beweerd overigens. Consensus, elkaar wat gunnen en de gulden middenweg zijn mijn antwoorden anders is de relatie mijnziens enigzins destructief voor een partner, daardoor voor de relatie en uiteindelijk daardoor ook voor de andere partner. Ben nu toch wel benieuwd naar jouw antwoord
Jij mag bepalen wanneer, ik bepaal waar, lekker geëmancipeerd hè?quote:
quote:ja dat wel
Nog niet, ik zet hem wel even aan (tjee je bepaald nu al wat ik kijk)quote:
voor minder dan Las Vegas doe ik het nietquote:Op maandag 14 maart 2011 23:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jij mag bepalen wanneer, ik bepaal waar, lekker geëmancipeerd hè?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |