Dat dacht ik dus ook. Hij laat het in het midden. Met één been uit de kast.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Carlo en Irene was ook gemeld dat hij bi is. Hij is zo ruig als een cocosmat, dus dat bi zal wel meevallen. Als je zegt dat je bi bent, is het nog een beetje veilig.
En dan in een verdwaasde bui met Nina zoent voor de ogen van Noud, die daardoor ineens zijn geheugen volledig terugkrijgt inclusief de aanrijding, waarmee hij vervolgens Ludo weer gaat chanteren en Noud Bouwt intrek neemt in de toren van Sanders, Inc.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:52 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat ie ineens op vrouwen valt, om de ongelooflijke wendingen in het verhaal maar extreem te maken.![]()
Stan Limburg volgens mij....Frey?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:59 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Hoe heet de man die zegt "Goeie vraag, ik ben eigenlijk op zoek....". Ik heb hem vaker gehoord namelijk.
Klopt.quote:Op zondag 13 maart 2011 04:33 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Stan Limburg volgens mij....Frey?
En dat de verloren tweelingzus van bowien ineens zn moeder blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
En dan in een verdwaasde bui met Nina zoent voor de ogen van Noud, die daardoor ineens zijn geheugen volledig terugkrijgt inclusief de aanrijding, waarmee hij vervolgens Ludo weer gaat chanteren en Noud Bouwt intrek neemt in de toren van Sanders, Inc.
Ook echt super slecht dat de cijfers van de postcode van Sjors en Anton niet hetzelfde zijn, terwijl ze allebei in Meerdijk wonen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef Syb.ren het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/makelaarsfolder.xml
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)_morningafterpil.xml
Ze hebben een nieuw lettertype ontdekt daar....
Das wel vaag ja. Meestal komen in ieder geval de 1e 2 cijfers overeen per woonplaats.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:16 schreef Moelie het volgende:
[..]
Ook echt super slecht dat de cijfers van de postcode van Sjors en Anton niet hetzelfde zijn, terwijl ze allebei in Meerdijk wonen..
Ohja. Tuurlijk,quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij Carlo en Irene was ook gemeld dat hij bi is. Hij is zo ruig als een cocosmat, dus dat bi zal wel meevallen. Als je zegt dat je bi bent, is het nog een beetje veilig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 14 maart 2011 18:26 schreef DeLuna het volgende:
Haha, kijk dit dan.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/prive/home/idfosennina.xml
Te slecht.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
[..]Zelfde sofinummer, zelfde verjaardag.. right..
28 jan en 24 feb is nou niet echt hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
Onee, afgiftedatumquote:Op maandag 14 maart 2011 18:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
28 jan en 24 feb is nou niet echt hetzelfde.
Dat hij bi is zal wel een grapje zijn geweestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom kan dat nou niet gewoon?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat hij bi is zal wel een grapje zijn geweest
Ja en dat documentnummer is ook hetzelfde.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:34 schreef Maartel het volgende:
Daar leek het toen niet op.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:54 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
Dat hij bi is zal wel een grapje zijn geweest
Ik kan me herinneren dat er hier iemand gepost heeft die meldde dat Lucas in het echt homo is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |