Dat van Danny snap ik dus niet. Hij heeft haar eerder wel kunnen krijgen, maar hij had geen belangstelling. Hij wou liever Sjors.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Rik is een watje en die Charlie snap ik soms echt voor geen meter. Dat Danny verliefd is op Charlie snap ik wel een beetje. Als je iemand niet kan krijgen dan wordt diegene juist interessanter voor die ander.
Om gtst nog maar even wat meer ongeloofwaardig te makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:40 schreef roos85 het volgende:
[..]inderdaad
ach gossie nu is Danny ineens op Charlie verliefd, Charlie zal ook wel verliefd op Danny zijn
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Die eicellen van Sjors zijn al bezwangerd als ze alleen maar sperma ruiken
Dat dus. Buiten dat quicky hebben die twee geen enkel intiem moment met elkaar gedeeld. Dus waar komt die verliefdheid dan ineens vandaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat van Danny snap ik dus niet. Hij heeft haar eerder wel kunnen krijgen, maar hij had geen belangstelling. Hij wou liever Sjors.
Het kwam echt opzetten als dikke poep. Het is dat het een soap is, want dan snap ik het nog een beetje, want dat een man na een keer een vluggertje ineens verliefd is, gaat er bij mij niet echt in..... vooral niet in deze situatie. Ik vind het echt vaag.
De schrijvers zaten weer eens vast, dus moesten ze snel iets verzinnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef Moofasah het volgende:
Dat dus. Buiten dat quicky hebben die twee geen enkel intiem moment met elkaar gedeeld. Dus waar komt die verliefdheid dan ineens vandaan
Dat is wel duidelijk. Danny verliefd op Charlie, en Sjors een kind van zowel wit als zwart. Het zou goed mogelijk zijn dat ik binnenkort weer afhaak voor een paar maandenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:34 schreef Frey het volgende:
[..]
De schrijvers zaten weer eens vast, dus moesten ze snel iets verzinnen.
nou het is niet te hopen dat Sjors weer zwanger is, dan ga ik ook afhakenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Danny verliefd op Charlie, en Sjors een kind van zowel wit als zwart. Het zou goed mogelijk zijn dat ik binnenkort weer afhaak voor een paar maanden
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:18 schreef TheVulture het volgende:
Die eicellen van Sjors zijn al bezwangerd als ze alleen maar sperma ruiken
Zeg dat wel. Dat zou het verhaal helemaal te idioot voor woorden makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:39 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk. Danny verliefd op Charlie, en Sjors een kind van zowel wit als zwart. Het zou goed mogelijk zijn dat ik binnenkort weer afhaak voor een paar maanden
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:32 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat dus. Buiten dat quicky hebben die twee geen enkel intiem moment met elkaar gedeeld. Dus waar komt die verliefdheid dan ineens vandaan
Dat vond ik al helemaal een faal. Ik begrijp nog steeds niet wat dat nu moest toevoegen aan het verhaal...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Come to think of it, met Jeff en Rosa ging het net zo.![]()
dat was echt raarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat vond ik al helemaal een faal. Ik begrijp nog steeds niet wat dat nu moest toevoegen aan het verhaal...
Hij keek er ook bij alsof hij last had van dikke poepquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het kwam echt opzetten als dikke poep.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef PeterKelder het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)_morningafterpil.xml
Nogal jammer dit:
Huisartsenpraktijk
ATON BOUWHUIS
Klopt, het is ook jammer dat normale vriendschappen tussen man en vrouw hierdoor niet meer mogelijk zijn. Zo had je vroeger Arnie en Suzanne die nooit wat met elkaar kregen of Mickey en Myriam. Nu is het kennelijk zo dat als ze meer met elkaar omgaan er direct meer achter moet zitten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Hogendoorn het volgende:
Dat doet GTST de laatste tijd wel veel, die zogenaamde onverwachte liefdeswendingen. Ik vind dat het afbreuk doet aan veel personages. Iedereen wordt verliefd op iedereen, doet het met iedereen.
Denk aan Sjors, wat is dat even gauw een slet geworden. En dan Danny, Charlie, Nina, Edwin, Wiet, Sjoerd etc. Iedereen doet het zo ongeveer met iedereen daar.... Ze zijn wat aan het overdrijven de laatste tijd.
Goed punt en dan te bedenken dat die zogenaamde makers juist wilden dat Henk en Ingrid (quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:11 schreef Countess het volgende:
Het moet nog wel een béétje op het echte leven lijken en dat doet het nu totaal niet meer.
Het wordt heel moeilijk om je nog in de personages in te kunnen leven. Dit overstijgt het niveau poppenspel nauwelijks.
In tegenstelling tot wat de naam doet vermoeden.... kan het welquote:Op donderdag 10 maart 2011 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt maar nooit voorzichtig genoeg zijn.
Maar de morning after pil na 3 dagen nog een keer denken te gaan nemen, dat heeft toch helemaal geen nut meer toch? Het heet niet voor niets 'morning after'.
Blij dat die Nina niet meer zo'n hysterisch claim gedrag vertoont. Want dat was best ongezond.
En dan te bedenken dat Jack zich zorgen zat te maken over Wiet, of zij de pil wel sliktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou het is niet te hopen dat Sjors weer zwanger is, dan ga ik ook afhaken
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Jack zich zorgen zat te maken over Wiet, of zij de pil wel slikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |