quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
spotnet gebruik ik ook, maar als ik het legaal kan doen tegen een in mijn ogen normale prijs, dan betaal ik er graag voor.
Maar weten jullie misschien hoe je een artiest kan bookmarken in spotify?
Niet iedereen hoort het verschil tussen 160 en 320...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zit er een groot verschil tussen de 160 en 320kbit stream? Met andere woorden , is dat 5 euro waard?
Ik ben net lid geworden, misschien ben ik wel de miljoenstequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef TWP het volgende:
Spotify has 1m paying subscribers 15% of its active users
Ik denk dat dat voor mij opgaat. Ik houd het maar zo. Mijn gehoor is niet supergoed meer (moet dat nog eens laten testen).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet iedereen hoort het verschil tussen 160 en 320...
Dat hangt natuurlijk ook af van via wat voor versterker/luidspreker je het afspeelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef donroyco het volgende:
Niet iedereen hoort het verschil tussen 160 en 320...
Nee, puur scrobblen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Hoe werkt dat Scrobble nu met spotify?
Moet ik dan een account aanmaken op last.fm en dan die gegevens in spotify zetten. En dan?
Krijg ik dan net zoiets als pandora (althans toen pandora nog in Europa was), dus betere soortgelijke artiesten?
Dan kan je genres selecteren + een tijdsperiode en dan speelt 'ie gewoon willekeurig muziek af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef BroesWillems het volgende:
Ik kan het niet echt vinden, wat is spotify radio mode?
Kan ik spotify mp3s downloaden en ze dan in itunes zetten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef vudengro het volgende:
Paar vraagjes.
Je hebt natuurlijk wel 3g nodig als je spotify op je mobiel wilt gebruiken (behalve als je het van te voren gesynced hebt)
Hoeveel mb verbruik je als je via 3g aan het luisteren bent?
Kan ik spotify mp3s downloaden en ze dan in itunes zetten?
Je kan in Spotify op je mobiel zelf de kwaliteit aangeven van de stream (in kB/s), hiermee kan je dus zelf gaan omrekenen hoe lang je muziek kan luisteren en hoeveel MB dit je dan kost.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef vudengro het volgende:
Paar vraagjes.
Je hebt natuurlijk wel 3g nodig als je spotify op je mobiel wilt gebruiken (behalve als je het van te voren gesynced hebt)
Hoeveel mb verbruik je als je via 3g aan het luisteren bent?
Kan ik spotify mp3s downloaden en ze dan in itunes zetten?
Ah, die kun je dus pas zien vanaf spotify unlimited...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan kan je genres selecteren + een tijdsperiode en dan speelt 'ie gewoon willekeurig muziek af.
[ afbeelding ]
Alleen in de gratis versie dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef Frollo het volgende:
Nog iemand last gehad van de trojan van laatst?
Dat komt mooi op tijd, ik wilde het voor een maand eens uitproberen, maar als het nu gratis kan, beter nogquote:Op donderdag 31 maart 2011 10:06 schreef enilnomrow het volgende:
http://www.spotify.com/nl/freetrial/
Je kunt nu gratis een week Spotify Premium gebruiken! Daarmee kun je Spotify dus ook op je smartphone gebruiken. Ik raad het aan in ieder geval.
Let op: je moet bij het aanmelden voor de free trial al je (betaal-)gegevens invullen. Als je niet binnen die eerste 7 dagen opzegt krijg je automatisch een maand lidmaatschap.
kan je vinden bij https://www.spotify.com/int/account/share/ en dan helemaal onderaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef xbc101 het volgende:
iemand nog een spotify free invite over? graag pm!
alvast bedankt!!
What's new?quote:
Grootste verandering is de vernieuwde GUI, volgens mij.quote:
Ook ik zit te wachten op de iPad versie.quote:Localised into French and Spanish
The Edit button is back - use it to create new playlists, remove playlists, and mark playlists for offline use
Local Files playlist shows you all the mp3s and m4as you have wifi synced from your computer
Redesigned with a new colour scheme
Removed iPod integration feature
Nou, ik heb even al die playlists toegevoegd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Starman89 het volgende:
Zelf wat playlists in elkaar geknutseld en al online gezet op wat sites.
Spotify's Best Live Performances
Deze is erg populair op het moment en is Featured op ShareMyPlaylist.com
Wicked Remixes
Lijst vol met classics in de remix (dubstep, d&b, hiphop, house). Best vette remixes, al zeg ik het zelf![]()
Life's a beach
Een lijst om echt in de lente / zomer stemming te komen! Biertje erbij, bank buiten, playlist aan, en relaxen op de muziek!
En zo heb ik er nog wel een paar, maar deze lijsten worden tot nog toe het meeste gewaardeerd
OK, let me know of je het tof vind!quote:Op woensdag 6 april 2011 00:44 schreef Darkzell het volgende:
Ook bedankt voor de playlists. Ik ga ze morgen maar eens luisteren. Vooral naar de Wicked Remixes ben ik erg benieuwd.
ik ga hem even beluisteren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Starman89 het volgende:
Zelf wat playlists in elkaar geknutseld en al online gezet op wat sites.
Spotify's Best Live Performances
Deze is erg populair op het moment en is Featured op ShareMyPlaylist.com
Je kan nog steeds een gratis versie installeren, maar daar heb je maar 20 uur per maand muziek per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef xbc101 het volgende:
oke maar de eerdere generatie die nog wel de invites kreeg zegmaar, zijn al die invites dan ook weg? of kan je nog wel free installeren met zo'n invite? en anders zit er idd niks anders op dan gewoon te betalen
Die invite zit gekoppeld aan je account. Wat ervoor zorgt dat ik geen 20 uur limiet heb, maar wel de reclames tussendoor. Iedere keer als ik die reclames hoor denk ik, fuck. ik ga ervoor betalen, maar aan de andere kant is het iedere keer maar een minuutje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:43 schreef xbc101 het volgende:
oke maar de eerdere generatie die nog wel de invites kreeg zegmaar, zijn al die invites dan ook weg? of kan je nog wel free installeren met zo'n invite? en anders zit er idd niks anders op dan gewoon te betalen
Kan je geen lijstje maken van alleen Utrecht als je je verveeld ?quote:Op donderdag 7 april 2011 17:19 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik heb een leuke playlist gemaakt waar jullie natuurlijk gebruik van kunnen maken. Van alle reeds toegezegde artiesten voor alle bevrijdingsfestivals (2011) heb ik opgezocht of ze in spotify staan en zo ja, dan heb ik 3 nummers per artiest toegevoegd.
De playlijst heeft op dit moment 222 nummers (14 hours) en er komt meer (Groningen, Limburg en Brabant is nog niet helemaal bekend).
Ik ga hem ook aanmelden op wat sites vanavond
De link: http://open.spotify.com/u(...)v7t8kpRVfhXZnlg0VRhK
Ik heb er altijd 2/3 achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 april 2011 19:54 schreef Arn0 het volgende:
Reclame duurt echt geen minuut, tenzij je er twee achter elkaar hebt.
Ja doen ze heel slim. Ik werd er zo gek van dat ik maar gewoon die 5 euro heb betaald. Vooral als je een album luistert haalt dat je echt uit de sfeerquote:
Dingen als artist radio zitten ook pas in de betaalde versie. Verder heeft het wel last.fm-integratie, dus je kan het samen gebruiken.quote:Op zondag 10 april 2011 14:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb Spotify zojuist geïnstalleerd, maar ik had verwacht dat het meer "social" zou zijn. Ik wil juist nieuwe muziek ontdekken, maar dat knopje mis ik nu even... nu kan ik alleen zelf zoeken (ok en er is een top100 lijstje maar die interesseert me niet zo veel). Maar ik wil bij een nummer die ik speel automatisch een lijst krijgen van "mensen die dit nummer leuk vonden, luisterden ook..." bijvoorbeeld. Kan dat?
Ok related artists zie ik wel. Maar 't is toch niet helemaal wat ik er van had verwacht.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:54 schreef CaptainCookie het volgende:
Je kan trouwens ook direct een liedje luisteren met Spotify vanaf een last.fm-pagina.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:08 schreef Cudles het volgende:
[..]
Ja doen ze heel slim. Ik werd er zo gek van dat ik maar gewoon die 5 euro heb betaald. Vooral als je een album luistert haalt dat je echt uit de sfeer
Oke, het ligt er wel een beetje aan welke reclame je hebt..quote:Op zondag 10 april 2011 12:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Serieus? Ik zelden om eerlijk te zijn, vaag!
Bijvoorbeeld: http://www.last.fm/music/(...)wning+-+Avicii+Remix en dan op 'Play on Spotify' klikken.quote:
Vaag, zie ik nergens staan..quote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld: http://www.last.fm/music/(...)wning+-+Avicii+Remix en dan op 'Play on Spotify' klikken.
Hmm, heb je het scrobbelen wel aanstaan in Spotify? Misschien dat het alleen tevoorschijn komt als Last.fm gezien heeft dat je Spotify gebruikt.quote:
Yep.. Heb het scrobbelen aan staan. Misschien een subscriber / premium functie?quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hmm, heb je het scrobbelen wel aanstaan in Spotify? Misschien dat het alleen tevoorschijn komt als Last.fm gezien heeft dat je Spotify gebruikt.
Lijkt me niet dat Last.fm kan zien dat ik een premium-abonnement heb bij Spotify.quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Yep.. Heb het scrobbelen aan staan. Misschien een subscriber / premium functie?
Dan kan het daar aan liggen, zag ik netquote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat kloptHeb een UK Spotify account.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Arn0 het volgende:
Zie net voor het eerst de shuffle en repeat buttons, vraag me af hoelang die er al zijn
Al zolang ik Spotify heb ... en dat is al bijna een jaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:10 schreef Arn0 het volgende:
Zie net voor het eerst de shuffle en repeat buttons, vraag me af hoelang die er al zijn
http://goo.gl/uXoCequote:Spotify snijdt fors in gratis muziekdienst
Streaming muziekdienst Spotify gaat gratis luisteraars minder tijd geven. Van 20 uur per maand wordt de luistertijd verlaagd naar 10 uur. Daardoor moet de verkoop van abonnementen stijgen.
Spotify gaat de luistertijd beperken van gratis luisteraars, dat maakt de dienst bekend op zijn blog.
Kon je op wachten natuurlijk... Nou ja, mensen moeten ook eens ophouden met moeilijk doen over die 10 euro per maand. Daar kun je nog niet eens 1 nieuwe cd voor kopen.quote:
Ik haal de 20 uur nog geen eens, gebruik momenteel spotify alleen voor nieuwe albums.quote:
Op zich kost het niet veel nee. Maar ik vind Spotify niet zo fijn als wat ik had verwacht, dus ben benieuwd naar die nieuwe dienst van Google die er aan zit te komen, want dat wordt toch hetzelfde idee als Spotify?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kon je op wachten natuurlijk... Nou ja, mensen moeten ook eens ophouden met moeilijk doen over die 10 euro per maand. Daar kun je nog niet eens 1 nieuwe cd voor kopen.
Streaming muziek ja. Beetje hetzelfde idee lijkt mij dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Op zich kost het niet veel nee. Maar ik vind Spotify niet zo fijn als wat ik had verwacht, dus ben benieuwd naar die nieuwe dienst van Google die er aan zit te komen, want dat wordt toch hetzelfde idee als Spotify?
Heb er enkele maanden geleden nog eentje gekocht iig..quote:Op donderdag 14 april 2011 15:09 schreef Young_David het volgende:
Die invites worden sinds vorig jaar zomer niet meer uitgedeeld ... dus lijkt me sterk dat je die nog ergens kan vinden
Hier had ik 'm vandaan gehaald, er lijken er nog te zijn:quote:Op donderdag 14 april 2011 15:15 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heb er enkele maanden geleden nog eentje gekocht iig..
Luistertijd wordt verlaagd naar 10 uur.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Crientj het volgende:
Maar wat voor een dingen zullen ze aanpassen bij de Spotify Free variant?
Dat kan ik nergens terugvinden in het bericht, of lees ik er overheen?
holy fuck, dan moet je wel hele experimentle muziek luisteren. waarom denk je dat google het beter gaat doen?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Op zich kost het niet veel nee. Maar ik vind Spotify niet zo fijn als wat ik had verwacht, dus ben benieuwd naar die nieuwe dienst van Google die er aan zit te komen, want dat wordt toch hetzelfde idee als Spotify?
Of heel mainstream zoals The Beatles en Pink Floyd. (ja, dit is een verkapte klacht dat Spotify ook die twee groepen moet aanbiedenquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:39 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
holy fuck, dan moet je wel hele experimentle muziek luisteren. waarom denk je dat google het beter gaat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |