quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
spotnet gebruik ik ook, maar als ik het legaal kan doen tegen een in mijn ogen normale prijs, dan betaal ik er graag voor.
Maar weten jullie misschien hoe je een artiest kan bookmarken in spotify?
Niet iedereen hoort het verschil tussen 160 en 320...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:00 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Zit er een groot verschil tussen de 160 en 320kbit stream? Met andere woorden , is dat 5 euro waard?
Ik ben net lid geworden, misschien ben ik wel de miljoenstequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:56 schreef TWP het volgende:
Spotify has 1m paying subscribers 15% of its active users
Ik denk dat dat voor mij opgaat. Ik houd het maar zo. Mijn gehoor is niet supergoed meer (moet dat nog eens laten testen).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Niet iedereen hoort het verschil tussen 160 en 320...
Dat hangt natuurlijk ook af van via wat voor versterker/luidspreker je het afspeelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef donroyco het volgende:
Niet iedereen hoort het verschil tussen 160 en 320...
Nee, puur scrobblen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Hoe werkt dat Scrobble nu met spotify?
Moet ik dan een account aanmaken op last.fm en dan die gegevens in spotify zetten. En dan?
Krijg ik dan net zoiets als pandora (althans toen pandora nog in Europa was), dus betere soortgelijke artiesten?
Dan kan je genres selecteren + een tijdsperiode en dan speelt 'ie gewoon willekeurig muziek af.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:23 schreef BroesWillems het volgende:
Ik kan het niet echt vinden, wat is spotify radio mode?
Kan ik spotify mp3s downloaden en ze dan in itunes zetten?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef vudengro het volgende:
Paar vraagjes.
Je hebt natuurlijk wel 3g nodig als je spotify op je mobiel wilt gebruiken (behalve als je het van te voren gesynced hebt)
Hoeveel mb verbruik je als je via 3g aan het luisteren bent?
Kan ik spotify mp3s downloaden en ze dan in itunes zetten?
Je kan in Spotify op je mobiel zelf de kwaliteit aangeven van de stream (in kB/s), hiermee kan je dus zelf gaan omrekenen hoe lang je muziek kan luisteren en hoeveel MB dit je dan kost.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:40 schreef vudengro het volgende:
Paar vraagjes.
Je hebt natuurlijk wel 3g nodig als je spotify op je mobiel wilt gebruiken (behalve als je het van te voren gesynced hebt)
Hoeveel mb verbruik je als je via 3g aan het luisteren bent?
Kan ik spotify mp3s downloaden en ze dan in itunes zetten?
Ah, die kun je dus pas zien vanaf spotify unlimited...quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:43 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dan kan je genres selecteren + een tijdsperiode en dan speelt 'ie gewoon willekeurig muziek af.
[ afbeelding ]
Alleen in de gratis versie dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 10:11 schreef Frollo het volgende:
Nog iemand last gehad van de trojan van laatst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |