Hij doet niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zijn klote psycholische spelletjes
Geen idee eigenlijk, ik volg dit programma pas sinds een paar dagen. En ik moet zeggen dat ik vol verbazing zit toe te kijken hoe vals, kortzichtig en onuitstaanbaar bepaalde personen in dit programma zijn. *Kuch"* Servio *kuch*, wat een bord heeft die man voor zijn kop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Kregen ze dat van Cynthia gelijk die avond of een dag later? Volgens mij dat laatste toch?
Ik weet het ook niet, Gerard en Alex zijn underdogs, en Servio is een eikel, dus Gerard en Alex zijn helden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Aethereal het volgende:
Wat heeft Gerard allemaal gezegd dan dat er ineens zo veel lof over hem is, ik heb het gemist?
Valsche valsche nicht.. hier was je vanaf het begin op uit!quote:
Je loopt 5 minuten achter met je streamquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
Alex ziet dingen niet volgens Servio, Alex vraagt voorbeelden en die kan hij niet geven.
Hij is gestegen in me lijst, samen met Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar ik mag hem gewoon niet
Servio heeft gewoon echt niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
Alex ziet dingen niet volgens Servio, Alex vraagt voorbeelden en die kan hij niet geven.
Ik vind Gerard tof, maar ik mag Alex nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gestegen in me lijst, samen met Gerard
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche valsche nicht.. hier was je vanaf het begin op uit!
Ah en de dingen zijn weer zoals ze horen, Bommie en beaver hebben weer een bitchfight, de dingen worden langzaam weer normaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche valsche nicht.. hier was je vanaf het begin op uit!
mooi werk tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Aethereal het volgende:
Alex trekt het zich totaal niet aan, daarom vind ik hem zo'n held. Hij lult Servio totaal weg.
Misschien om zijn geheime missie ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Stranger het volgende:
Karim weet ook niet wat ie moet. Loopt een beetje te ijsberen.
Viel mij ook op. Servio die zich beroept op zijn gevoel in plaats van op argumenten en daar dus niet op te pakken is. Achterbaks idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "je hebt een bord voor je kop"
Alex: "leg uit"
Servio: "Nee, dat kan ik hier niet, is een gevoel"
ontzettend falende vieze valsche achterbakse hypocriete tyfus trekvlek!
Sorry dat moest er even uit..
Hoi!.
Dit gebeurd toch in elke gesprek wat die 2 hebben ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef dasaliz het volgende:
geweldig.... servio mag alles zeggen en als alex antwoord geeft wil servio het niet horen.
gaytimequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Alex spreekt Servio aan op de boodschappen lijst
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Alex spreekt Servio aan op de boodschappen lijst
Did we ever leave?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah en de dingen zijn weer zoals ze horen, Bommie en beaver hebben weer een bitchfight, de dingen worden langzaam weer normaal.
Mag hopen dat je em op stand-by heb want dat is nog een tussentijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Hehe Monique is opgehouden met huilen na 1 uur en 15 minuten....
Oooh nee ze huilt nog. (A NEW WORLD RECORD)
Als je een vrouw was.. ...naa laat maarquote:
Lieverd, jullie hebben gezamelijk een twitteroorlog gevoerd, jij en Bommie.... Blame SST, not the messenger.quote:
Alsof tietzilla is overleden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
oooooh, die monique, wat een tuthola IHIHIHIHIk heb hem nihihihihiks meer kunnen zeggen.
sharon: spreek het dan nu uit, dat ziet ie echt wel terug.
Monique: nehehehhhheeeeeee dat wil ik nu niehiehiehiehiet
oOOOO, klein kind,
negeer haar toch gewoon
Dat is pas over 2 weken weer. We moeten gewoon nog 2 weken naar het gezeik van Servia luisterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef xxbritt het volgende:
Als de mannen moeten nomineren vliegt Stervio er meteen uit.
Ik las dit en toen zei hij 'ik kan er ook weinig aan doen'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef schommelstoel het volgende:
Nogmaals, Servio is iemand waar je reflectie gedrag op moet uit oefenen, hij zal helemaal gek worden.
Hij is veel aan het woord, zonder onderbouwing, en hij heeft geen vermogen om over zichzelf na te denken, iemand die denkt dat hij nooit wat fout zou doen. en meestal alles goed heeft.
en als zo iemand dan een fout toe zou geven, is het maar mondjes maat.
Wat zegt hij?quote:
Idd, de leugenaar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef Psychecn het volgende:
STERVIO: tegen alex ik ben iig wel eerlijk en zeg alles in je gezicht??????????
HUHHH de roddelnicht die alles zit op te stoken en iedereen probeert mee te trekken... pff
Geniaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik las dit en toen zei hij 'ik kan er ook weinig aan doen'.
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lieverd, jullie hebben gezamelijk een twitteroorlog gevoerd, jij en Bommie.... Blame SST, not the messenger.![]()
Wat Bommel zegt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Mensen, wat we hier nu zien, dat is een coup!
Viva la revolution!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef mYsca het volgende:
Guido: "Heb Gerard nu echt zo door. Ik pak hem"
" Ik ben echt niet de leider van de groep hoor"quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
hij wil zooo graag de baas van het hele spul zijn die sterfnicht...gelukkig laten gerard en karim niet over zich heenlopen door hem.
reflectie gedrag bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
spiegelen die sterfio dit werkt als een tiet
Ik zou echt gaan flippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef R0T29 het volgende:
Alex blijft echt cool en rustig, zou ik echt niet kunnen.
Libie all over again!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
Beste tactiek hehquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef R0T29 het volgende:
Een rode bankquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef stormiot het volgende:
Wat draait er nu op UPC? Nog steeds Mo? Wil nl lekker op bed liggen en kijken
het kwam er op neer dat als je de leiderspositie op je neemt, dat je dan geen mensen moet buitensluiten/kwetsenquote:
Ik flip nu alquote:
Alex heeft hoge opleiding... STERVIO zn bingo...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef R0T29 het volgende:
stream 3, dit dus:quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef stormiot het volgende:
Wat draait er nu op UPC? Nog steeds Mo? Wil nl lekker op bed liggen en kijken
Groep GAK aka "De drie musketiers"quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
En groep GAK is geboren.... daarmee automatisch team SLG...
Bommie! Doe eens een samenvatting geven?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
Mega-etterquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Mylene het volgende:
Alex Servio is momenteel een soort van Huub, de underdog.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Vinamp het volgende:
Ze heeft de mascara op haar enkels hangen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
Karim is geen speler, hij was gisteren al in de war van een beetje gehakketak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
Niet leiderpositie. Hij zegt steeds dat hij de groep bij elkaar wil houden. maar volgens karim doet hij in de praktijk het tegendeelquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
het kwam er op neer dat als je de leiderspositie op je neemt, dat je dan geen mensen moet buitensluiten/kwetsen
Ik zeg ook het kwam er op neer/ dus geen letterlijke quotequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet leiderpositie. Hij zegt steeds dat hij de groep bij elkaar wil houden. maar volgens karim doet hij in de praktijk het tegendeel
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef beaverhausen het volgende:
En Joanna is weer aan het janken omdat niet alles om haar draait.
Hij past juist perfect bij Gerard, de gehaaide.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Karim is geen speler, hij was gisteren al in de war van een beetje gehakketak.
Als Sophia weggaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
jo zegt dat ze weg wil en dan ook gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Dan heeft Karim daar idd helemaal gelijk in wmb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet leiderpositie. Hij zegt steeds dat hij de groep bij elkaar wil houden. maar volgens karim doet hij in de praktijk het tegendeel
Da's de interessante lijn juist...team SLG heeft Laura die op haar manier in het zelfde parket zit en potentieel kan overstappen of neutraal blijft. Maar gevoelsmatig weten we wel waar ze thuis horen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Karim is geen speler, hij was gisteren al in de war van een beetje gehakketak.
Dat is wel weer waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:15 schreef mYsca het volgende:
Guido: "karim is ook zo'n sneaky als het maar kan, en niemand ziet het"
mooi ! looooop maar weer wegggggggggquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
jo zegt dat ze weg wil en dan ook gaat.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik voorzie een slapeloze Mo, een wandelende Jo, Karim die wanhopig wacht op muziek en veel slapende mensen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef stormiot het volgende:
Nou ja hoop maar t beste en dat we niet de hele tijd Mo zien op UPC
Ben benieuwd of er nog wat gebeurt vannacht
Tot morgen
Servio vond dat hij bij haar niks te zoeken had (omdat door hem Maik eruit is?), terwijl hij zelf ook een van de genomineerden was dus Servio moet z'n bek houden met zijn stomme gekleineer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef Aethereal het volgende:
Verweten ze Alex trouwens dat hij "ongepast" lief tegen Mo ging doen?
nou inderdaad ik ben er wel weer klaar meequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:17 schreef superkokje het volgende:
heb nu welgenoeg van dat gejank. Get a life
neequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Psychecn het volgende:
http://www.spixtv.nl/
Kzit toch niet op een betaalsite te kijke he
Idd, enige wat hij tegen maik zei was: Ik ga wat leuks doen met je geld, ofzo?!?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Servio vond dat hij bij haar niks te zoeken had (omdat door hem Maik eruit is?), terwijl hij zelf ook een van de genomineerden was dus Servio moet z'n bek houden met zijn stomme gekleineer.
quote:
quote:
quote:
jip, maar dan is mo er ook 1quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dus even op haar gedrag letten
Guido is misschien wel het meest achterbaks inderdaad...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef Roguee het volgende:
Guido is ook echt achterbaks! Hij zegt NOOIT wat in iemands gezicht, altijd achter de rug.
Ja, maar dat gaat hij op zijn bordje krijgen, hij is dan toch afhankelijk van Gerard?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij past juist perfect bij Gerard, de gehaaide.
Ideaal duo. Dat zag je bij dat Monopolygebeuren, Karim had direct door dat Gerard daar wat mee kon verdienen en ratelde zo al die straten op.
Wat een dramaqueen, ze kennen elkaar 2 weken...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
nou inderdaad ik ben er wel weer klaar mee
Hu, poste ik hem zo vaak?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
jip, maar dan is mo er ook 1
Nu pas? Aardig geduld heb je danquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word een beetje moe van Monique
nu pas?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word een beetje moe van Monique
nee was ik. nogmaals sorry hihiquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hu, poste ik hem zo vaak?
Nee toch?
Gerard gaat ook vast een keer afhankelijk van hem zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hij op zijn bordje krijgen, hij is dan toch afhankelijk van Gerard?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
Als Maik al iets voor haar voelde, is dat nu ook wel over.
true, maar toch moeten ze bang voor hem zijn, hij is wel slim.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guido is misschien wel het meest achterbaks inderdaad...
Hij lult een beetje met iedereen mee. Laura ook, maar das meer omdat ze bang is, strategisch.
Ik hoop dat het haar jankharses isquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Monique: "Met hem is gewoon ook een stukje van mij uit het huis gelopen."
Realiteitszin van een fruitvliegje, ze kent hem 3 weken, kom op zeg.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dat zijn er dan toch een paar duizend die zwemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |