Precies! Zelfs in de 2e wereldoorlog is er niet zo veel gejankt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus ik heb nog nooit zo'n dom wicht, dramaqueen als monique meegemaakt, hoezo overdrijven, die heeft echt de realiteit uit het oog verloren
Je hoeft het gesprek niet te begrijpen, je moet het spel begrijpen. Als Laura zich nu afzondert met Alex zit ze volgende week op zeker op de bank.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef mopperkont het volgende:
IK snap het even niet..... Zit Laura, Alex nu ook af te kraken op de stream??? Gaat ze nu op eens naar Serpentio zijn kant?? Wie heeft het gesprek goed begrepen?
Ja triestquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef mYsca het volgende:
Iedereen gaat langzaam bij Alex en Gerard weg
En toch strak blijven kijken naar die koplampen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
HERT geeft nu zelf toe dat ze dom is geweest
Nee, mooie TV heet zoietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hadden allemaal Alex zo graag zien vertrekken jammerrrrrrrr
Ja, ze biechtte het dezelfde avond nog op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef beaverhausen het volgende:
Had Mo niet Stervio genomineerd? Weet onze trekvlek dat ook al?
quote:
die hebben volgens mij allemaal gedacht dat ze daar leuk in een huisje in de brandende zon, omringd door luxe gezellig elkaars geheimpje mochten raden, leuk leuk leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef bb2 het volgende:
Overigens, als we het over naïef hebben.
Hoe naïef moet je zijn om te denken dat je enkel zoetsappig kan hebben in zo'n huis?
Enkel Laura, Guido, Philipe, Gerard en in zekere zin ook Alex snappen dat je gewoon heel zakelijk moet zijn.
Vergeet Sharon en Aafke niet, die geven er ook niet zo veel om volgens mij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef bb2 het volgende:
Overigens, als we het over naïef hebben.
Hoe naïef moet je zijn om te denken dat je enkel zoetsappig kan hebben in zo'n huis?
Enkel Laura, Guido, Philipe, Gerard en in zekere zin ook Alex snappen dat je gewoon heel zakelijk moet zijn.
Tuurlijk, die heeft echt geen trek in de rest, die zijn hysterisch, dat trekt ie nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef WebAddict het volgende:
Ik hoop dat straks Karim de bazenclub joined
Die is niet wijs idd, eerst met droge ogen beweren dat ze niet verliefd is en nu instorten, big deal, we hebben het over 2 maanden, mijn wederhelft en ik hebben 7 maanden niet bij elkaar gewoond vanwege een afstudeerstage, jeutje, de wereld vergaat na 3 weken kalverliefde en het vooruitzicht elkaar 9 weken niet te zien....quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Ceetje.. het volgende:
jezus ik heb nog nooit zo'n dom wicht, dramaqueen als monique meegemaakt, hoezo overdrijven, die heeft echt de realiteit uit het oog verloren
Yeps, team Gerard, Alex, Karim, Philip!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef WebAddict het volgende:
Ik hoop dat straks Karim de bazenclub joined
ja erruggg jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hadden allemaal Alex zo graag zien vertrekken jammerrrrrrrr
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, team Gerard, Alex, Karim, Philip!
Eens!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dit vond ik wel de leukste exitavond tot nu toe
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
En drank!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Roguee het volgende:
Bollywood muziekje erin, Karim dansen. "Kom op jongens, het leven gaat verder'
met stip op 1quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
daar kan aafke toch ook mooi tussenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, team Gerard, Alex, Karim, Philip!
Hij moet juist stil staan en één bollywood houding aannemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Roguee het volgende:
Bollywood muziekje erin, Karim dansen. "Kom op jongens, het leven gaat verder'
quote:
Dat zeggen ze ja, maar ze menen het half.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die hebben volgens mij allemaal gedacht dat ze daar leuk in een huisje in de brandende zon, omringd door luxe gezellig elkaars geheimpje mochten raden, leuk leuk leuk
Oja klopt, wel beter voor hem anders issie meteen de lul DENK ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet juist stil staan en één bollywood houding aannemen.
Dansje was wel makkelijker geweest idd.
Al hadden ze hem dan meteen gehaat
zij zit in over zichzelf, niet over maik, dan had ze zich wel anders gedragen tegenover hemquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is niet wijs idd, eerst met droge ogen beweren dat ze niet verliefd is en nu instorten, big deal, we hebben het over 2 maanden, mijn wederhelft en ik hebben 7 maanden niet bij elkaar gewoond vanwege een afstudeerstage, jeutje, de wereld vergaat na 3 weken kalverliefde en het vooruitzicht elkaar 9 weken niet te zien....
Precíes wat ik dacht ja. Dat had ik echt niet verwacht van iemand van haar leeftijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is niet wijs idd, eerst met droge ogen beweren dat ze niet verliefd is en nu instorten, big deal, we hebben het over 2 maanden, mijn wederhelft en ik hebben 7 maanden niet bij elkaar gewoond vanwege een afstudeerstage, jeutje, de wereld vergaat na 3 weken kalverliefde en het vooruitzicht elkaar 9 weken niet te zien....
Ik heb de streams maar aangezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Day het volgende:
Nou moet ik en Mo en Servio kijken. UPC is wreed.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef stormiot het volgende:
Laura: Ik kies geen kant hoor maar ik moet gewoon ff .... pfff
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Stem: Bewoners, jullie moeten nu Laura kaalscheren om haar te identificeren voor wat ze is!
Nee hoor, Monique is al een paar uur aan het janken. Dat klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Cracka-ass het volgende:
De stream bij Ziggo is vastgelopen. Ik zie steeds hetzelfde stukje.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Stem: Bewoners, jullie moeten nu Laura kaalscheren om haar te identificeren voor wat ze is!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef dasaliz het volgende:
Laura NSB. Of goed bezig, dat kan ook. Het vijandig team infiltreren en de informatie doorspelen naar de andere. En zo geliefd in twee groepen....
ik zeg goed bezig. mijn stem heeft ze
Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Dutchguy het volgende:
Prachtig hoe Gerard zegt dat alles geregistreerd wordt en mensen dus het belachelijke gedrag van Servio wel zien.
Kregen ze dat van Cynthia gelijk die avond of een dag later? Volgens mij dat laatste toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Fenrisúlfr het volgende:
Waarom laten ze de bewoners nu niet even weten dat Maik een borstverkleining en wellicht operaties in het verlengde daarvan heeft ondergaan. Met een beetje geluk gaan ze denken dat hij een transsexueel is. Dat zou geweldige televisie opleveren!
Dag later toen ze weer in Amsterdam wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Kregen ze dat van Cynthia gelijk die avond of een dag later? Volgens mij dat laatste toch?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Psychecn het volgende:
Gerard snapt het(tegen alex).... thuis zien ze dit alless wel en dan komt het wel goed
dom dom wichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef itsme het volgende:
Gerard dat laura een kant moet kiezen op maandag. Laura gelijk ik wil geen kant kiezen want het is wel guido aan die kant.
Moeten Guido en Laura nog voor een koppeltje doorgaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef itsme het volgende:
Gerard dat laura een kant moet kiezen op maandag. Laura gelijk ik wil geen kant kiezen want het is wel guido aan die kant.
Och jee, dan weet laura het zometeen helemaal niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
guido vind Alex OPEENS ook een toffe gozer
Ze had het net over Mo gek maken door hem weg te sturen, ze heeft zich geheel aan hem opgehangen, net alsof zijzelf niet bestaat zonder een ander, ik had al eerder gezegd dat zij niet kan zonder relatie, zonder iemand waar ze op kan leunen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zij zit in over zichzelf, niet over maik, dan had ze zich wel anders gedragen tegenover hem
Die referentie naar..... gaan ook veel jonkies niet snappen denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Dit dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
lekker makkelijk en vooral LAF ! om in 2 kanten mee te spelen
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
Laura likt haar op een sneaky manier overal in Bleghhh...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Psychecn het volgende:
Gerard snapt het(tegen alex).... thuis zien ze dit alless wel en dan komt het wel goed
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
laura is voor alex maar door haar geheim kan ze niet anders dan met guido meelopen
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
laura is voor alex maar door haar geheim kan ze niet anders dan met guido meelopen
Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat Gerard nu keihard winnaar is.. KLAAR NU!
Ga hem steeds toffer vinden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef versabommie het volgende:
Ik vind dat Gerard nu keihard winnaar is.. KLAAR NU!
ach, ze zit zichzelf nu gek te maken. Mijn dochter (9 jaar) huilt ook zo lang en op die manier met zulke argumenten als ze haar zin niet krijgt of als het niet gaat zoals zij het wilquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze had het net over Mo gek maken door hem weg te sturen, ze heeft zich geheel aan hem opgehangen, net alsof zijzelf niet bestaat zonder een ander, ik had al eerder gezegd dat zij niet kan zonder relatie, zonder iemand waar ze op kan leunen.
DAT!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
Guido smerige valsche luie NSB-er.
Gerard FTW
wilde ik ook net tikkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had eerst een pesttyfushekel aan Gerard maar ben nu om.
Tot de slang er bij kwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit een heel leuk en intressant gesprek
Dat klopt, ze is geestelijk op de 1 of andere manier niet volwassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, ze zit zichzelf nu gek te maken. Mijn dochter (9 jaar) huilt ook zo lang en op die manier met zulke argumenten als ze haar zin niet krijgt of als het niet gaat zoals zij het wil
Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef Psychecn het volgende:
Hoop dat donderdag vrije nominaties zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had eerst een pesttyfushekel aan Gerard maar ben nu om.
35 i.p.v. 135quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef feldie het volgende:
Wie heeft die iq-test afgenomen bij Monique?
Ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt in de berekening!
In limboland waar elke nederlander hoogbegaafd isquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef feldie het volgende:
Zwakke mensen heb je overal (helaas)quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef itsme het volgende:
Laura en guido blijven voor servio op komen?
Maar ze gaan tenminste wel rustig het gesprek aan met Gerard en Alex zonder theatrale onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef itsme het volgende:
Laura en guido blijven voor servio op komen?
Nah dat is Gerard meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Mylene het volgende:
Alex is momenteel een soort van Huub, de underdog.
verlatingsangstquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar achter het verdriet van Monique zit veeeeel meer dan alleen het vertrek van Maik!
Ze heeft wel de trekjes van een hoogbegaafde en in het spel heeft ze wel dingen goed en snel door.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef feldie het volgende:
En dat kan ze zelfs niet, ik wil haar een hoek geven op haar hoekige hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
O die LauraZe kan beter eens los gaan op feestjes en partijtjes dan dit achterbakse gedoe.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar ze gaan tenminste wel rustig het gesprek aan met Gerard en Alex zonder theatrale onzin.
Moet ze snel gaan, kan ze nog met maik mee in het vliegtuigquote:
Is waar, ja.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar achter het verdriet van Monique zit veeeeel meer dan alleen het vertrek van Maik!
Donder op of trek je smoel openquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef xdiashalizx het volgende:
ik ken het .. heb maar de streams op de laptop aangezet. werd verdrietig van de ziggo beelden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef Wilskracht het volgende:
Ziggo ik wil mo niet zien!!!!!!!!!!!!!!!
STERVIO en zn volgzame roedelquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Servio: "we hadden verwacht......."![]()
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Kan 1 van de modjes het Gerard topic omdopen tot : "EindbazenTopique" ?
Haar eigen onzekerheid en afhankelijkheid, pa en ma, wat zullen die wel denken en deze paniekaanval omdat Maik weg is. Ze is niet geheel stabiel geloof ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Mijn hoofd kan Servia niet meer aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
lol, mijn computer kan fok gewoon bijna niet meer aan
Daarom draait fok ook op enkele dikke serversquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:03 schreef bollokus het volgende:
lol, mijn computer kan fok gewoon bijna niet meer aan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:02 schreef versabommie het volgende:
Kan 1 van de modjes het Gerard topic omdopen tot : "EindbazenTopique" ?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn hoofd kan Servia niet meer aan
Hier ook Ziggo, Mo staat al half uur op geluid 0.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:03 schreef dasaliz het volgende:
[..]
ik ken het .. heb maar de streams op de laptop aangezet. werd verdrietig van de ziggo beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |