quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, team Gerard, Alex, Karim, Philip!
Eens!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
Maar dit vond ik wel de leukste exitavond tot nu toe
ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
En drank!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Roguee het volgende:
Bollywood muziekje erin, Karim dansen. "Kom op jongens, het leven gaat verder'
met stip op 1quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef charmed_angel het volgende:
daar kan aafke toch ook mooi tussenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps, team Gerard, Alex, Karim, Philip!
Hij moet juist stil staan en één bollywood houding aannemen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Roguee het volgende:
Bollywood muziekje erin, Karim dansen. "Kom op jongens, het leven gaat verder'
quote:
Dat zeggen ze ja, maar ze menen het half.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die hebben volgens mij allemaal gedacht dat ze daar leuk in een huisje in de brandende zon, omringd door luxe gezellig elkaars geheimpje mochten raden, leuk leuk leuk
Oja klopt, wel beter voor hem anders issie meteen de lul DENK ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij moet juist stil staan en één bollywood houding aannemen.
Dansje was wel makkelijker geweest idd.
Al hadden ze hem dan meteen gehaat
zij zit in over zichzelf, niet over maik, dan had ze zich wel anders gedragen tegenover hemquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is niet wijs idd, eerst met droge ogen beweren dat ze niet verliefd is en nu instorten, big deal, we hebben het over 2 maanden, mijn wederhelft en ik hebben 7 maanden niet bij elkaar gewoond vanwege een afstudeerstage, jeutje, de wereld vergaat na 3 weken kalverliefde en het vooruitzicht elkaar 9 weken niet te zien....
Precíes wat ik dacht ja. Dat had ik echt niet verwacht van iemand van haar leeftijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die is niet wijs idd, eerst met droge ogen beweren dat ze niet verliefd is en nu instorten, big deal, we hebben het over 2 maanden, mijn wederhelft en ik hebben 7 maanden niet bij elkaar gewoond vanwege een afstudeerstage, jeutje, de wereld vergaat na 3 weken kalverliefde en het vooruitzicht elkaar 9 weken niet te zien....
Ik heb de streams maar aangezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Day het volgende:
Nou moet ik en Mo en Servio kijken. UPC is wreed.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef stormiot het volgende:
Laura: Ik kies geen kant hoor maar ik moet gewoon ff .... pfff
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Stem: Bewoners, jullie moeten nu Laura kaalscheren om haar te identificeren voor wat ze is!
Nee hoor, Monique is al een paar uur aan het janken. Dat klopt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Cracka-ass het volgende:
De stream bij Ziggo is vastgelopen. Ik zie steeds hetzelfde stukje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |