quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Stem: Bewoners, jullie moeten nu Laura kaalscheren om haar te identificeren voor wat ze is!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef dasaliz het volgende:
Laura NSB. Of goed bezig, dat kan ook. Het vijandig team infiltreren en de informatie doorspelen naar de andere. En zo geliefd in twee groepen....
ik zeg goed bezig. mijn stem heeft ze
Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Dutchguy het volgende:
Prachtig hoe Gerard zegt dat alles geregistreerd wordt en mensen dus het belachelijke gedrag van Servio wel zien.
Kregen ze dat van Cynthia gelijk die avond of een dag later? Volgens mij dat laatste toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Fenrisúlfr het volgende:
Waarom laten ze de bewoners nu niet even weten dat Maik een borstverkleining en wellicht operaties in het verlengde daarvan heeft ondergaan. Met een beetje geluk gaan ze denken dat hij een transsexueel is. Dat zou geweldige televisie opleveren!
Dag later toen ze weer in Amsterdam wasquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Kregen ze dat van Cynthia gelijk die avond of een dag later? Volgens mij dat laatste toch?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Psychecn het volgende:
Gerard snapt het(tegen alex).... thuis zien ze dit alless wel en dan komt het wel goed
dom dom wichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef itsme het volgende:
Gerard dat laura een kant moet kiezen op maandag. Laura gelijk ik wil geen kant kiezen want het is wel guido aan die kant.
Moeten Guido en Laura nog voor een koppeltje doorgaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef itsme het volgende:
Gerard dat laura een kant moet kiezen op maandag. Laura gelijk ik wil geen kant kiezen want het is wel guido aan die kant.
Och jee, dan weet laura het zometeen helemaal niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
guido vind Alex OPEENS ook een toffe gozer
Ze had het net over Mo gek maken door hem weg te sturen, ze heeft zich geheel aan hem opgehangen, net alsof zijzelf niet bestaat zonder een ander, ik had al eerder gezegd dat zij niet kan zonder relatie, zonder iemand waar ze op kan leunen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zij zit in over zichzelf, niet over maik, dan had ze zich wel anders gedragen tegenover hem
Die referentie naar..... gaan ook veel jonkies niet snappen denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef versabommie het volgende:
Stem: Bewoners, jullie moeten nu Laura kaalscheren om haar te identificeren voor wat ze is!
Dit dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef mevrouwdebok het volgende:
lekker makkelijk en vooral LAF ! om in 2 kanten mee te spelen
+1quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef Noelle06 het volgende:
Laura likt haar op een sneaky manier overal in Bleghhh...
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Psychecn het volgende:
Gerard snapt het(tegen alex).... thuis zien ze dit alless wel en dan komt het wel goed
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
laura is voor alex maar door haar geheim kan ze niet anders dan met guido meelopen
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
laura is voor alex maar door haar geheim kan ze niet anders dan met guido meelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |