Ik ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef Psychecn het volgende:
Hoop dat donderdag vrije nominaties zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had eerst een pesttyfushekel aan Gerard maar ben nu om.
35 i.p.v. 135quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef feldie het volgende:
Wie heeft die iq-test afgenomen bij Monique?
Ik denk dat ze een foutje hebben gemaakt in de berekening!
In limboland waar elke nederlander hoogbegaafd isquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef feldie het volgende:
Zwakke mensen heb je overal (helaas)quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef itsme het volgende:
Laura en guido blijven voor servio op komen?
Maar ze gaan tenminste wel rustig het gesprek aan met Gerard en Alex zonder theatrale onzin.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef itsme het volgende:
Laura en guido blijven voor servio op komen?
Nah dat is Gerard meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Mylene het volgende:
Alex is momenteel een soort van Huub, de underdog.
verlatingsangstquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar achter het verdriet van Monique zit veeeeel meer dan alleen het vertrek van Maik!
Ze heeft wel de trekjes van een hoogbegaafde en in het spel heeft ze wel dingen goed en snel door.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef feldie het volgende:
En dat kan ze zelfs niet, ik wil haar een hoek geven op haar hoekige hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef Noelle06 het volgende:
O die LauraZe kan beter eens los gaan op feestjes en partijtjes dan dit achterbakse gedoe.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:01 schreef Stranger het volgende:
[..]
Maar ze gaan tenminste wel rustig het gesprek aan met Gerard en Alex zonder theatrale onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |