ach, ze zit zichzelf nu gek te maken. Mijn dochter (9 jaar) huilt ook zo lang en op die manier met zulke argumenten als ze haar zin niet krijgt of als het niet gaat zoals zij het wilquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze had het net over Mo gek maken door hem weg te sturen, ze heeft zich geheel aan hem opgehangen, net alsof zijzelf niet bestaat zonder een ander, ik had al eerder gezegd dat zij niet kan zonder relatie, zonder iemand waar ze op kan leunen.
DAT!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:58 schreef beaverhausen het volgende:
Guido smerige valsche luie NSB-er.
Gerard FTW
wilde ik ook net tikkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef beaverhausen het volgende:
Ik had eerst een pesttyfushekel aan Gerard maar ben nu om.
Tot de slang er bij kwam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dit een heel leuk en intressant gesprek
Dat klopt, ze is geestelijk op de 1 of andere manier niet volwassen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, ze zit zichzelf nu gek te maken. Mijn dochter (9 jaar) huilt ook zo lang en op die manier met zulke argumenten als ze haar zin niet krijgt of als het niet gaat zoals zij het wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |