Als je een vrouw was.. ...naa laat maarquote:
Lieverd, jullie hebben gezamelijk een twitteroorlog gevoerd, jij en Bommie.... Blame SST, not the messenger.quote:
Alsof tietzilla is overleden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
oooooh, die monique, wat een tuthola IHIHIHIHIk heb hem nihihihihiks meer kunnen zeggen.
sharon: spreek het dan nu uit, dat ziet ie echt wel terug.
Monique: nehehehhhheeeeeee dat wil ik nu niehiehiehiehiet
oOOOO, klein kind,
negeer haar toch gewoon
Dat is pas over 2 weken weer. We moeten gewoon nog 2 weken naar het gezeik van Servia luisterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef xxbritt het volgende:
Als de mannen moeten nomineren vliegt Stervio er meteen uit.
Ik las dit en toen zei hij 'ik kan er ook weinig aan doen'.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef schommelstoel het volgende:
Nogmaals, Servio is iemand waar je reflectie gedrag op moet uit oefenen, hij zal helemaal gek worden.
Hij is veel aan het woord, zonder onderbouwing, en hij heeft geen vermogen om over zichzelf na te denken, iemand die denkt dat hij nooit wat fout zou doen. en meestal alles goed heeft.
en als zo iemand dan een fout toe zou geven, is het maar mondjes maat.
Wat zegt hij?quote:
Idd, de leugenaar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef Psychecn het volgende:
STERVIO: tegen alex ik ben iig wel eerlijk en zeg alles in je gezicht??????????
HUHHH de roddelnicht die alles zit op te stoken en iedereen probeert mee te trekken... pff
Geniaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik las dit en toen zei hij 'ik kan er ook weinig aan doen'.
Ik ontken alles!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lieverd, jullie hebben gezamelijk een twitteroorlog gevoerd, jij en Bommie.... Blame SST, not the messenger.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |