mooi werk tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Aethereal het volgende:
Alex trekt het zich totaal niet aan, daarom vind ik hem zo'n held. Hij lult Servio totaal weg.
Misschien om zijn geheime missie ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Stranger het volgende:
Karim weet ook niet wat ie moet. Loopt een beetje te ijsberen.
Viel mij ook op. Servio die zich beroept op zijn gevoel in plaats van op argumenten en daar dus niet op te pakken is. Achterbaks idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "je hebt een bord voor je kop"
Alex: "leg uit"
Servio: "Nee, dat kan ik hier niet, is een gevoel"
ontzettend falende vieze valsche achterbakse hypocriete tyfus trekvlek!
Sorry dat moest er even uit..
Hoi!.
Dit gebeurd toch in elke gesprek wat die 2 hebben ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef dasaliz het volgende:
geweldig.... servio mag alles zeggen en als alex antwoord geeft wil servio het niet horen.
gaytimequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Alex spreekt Servio aan op de boodschappen lijst
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Alex spreekt Servio aan op de boodschappen lijst
Did we ever leave?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah en de dingen zijn weer zoals ze horen, Bommie en beaver hebben weer een bitchfight, de dingen worden langzaam weer normaal.
Mag hopen dat je em op stand-by heb want dat is nog een tussentijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Hehe Monique is opgehouden met huilen na 1 uur en 15 minuten....
Oooh nee ze huilt nog. (A NEW WORLD RECORD)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |