Hij doet niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen zijn klote psycholische spelletjes
Geen idee eigenlijk, ik volg dit programma pas sinds een paar dagen. En ik moet zeggen dat ik vol verbazing zit toe te kijken hoe vals, kortzichtig en onuitstaanbaar bepaalde personen in dit programma zijn. *Kuch"* Servio *kuch*, wat een bord heeft die man voor zijn kop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef dasaliz het volgende:
[..]
Kregen ze dat van Cynthia gelijk die avond of een dag later? Volgens mij dat laatste toch?
Ik weet het ook niet, Gerard en Alex zijn underdogs, en Servio is een eikel, dus Gerard en Alex zijn helden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Aethereal het volgende:
Wat heeft Gerard allemaal gezegd dan dat er ineens zo veel lof over hem is, ik heb het gemist?
Valsche valsche nicht.. hier was je vanaf het begin op uit!quote:
Je loopt 5 minuten achter met je streamquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
Alex ziet dingen niet volgens Servio, Alex vraagt voorbeelden en die kan hij niet geven.
Hij is gestegen in me lijst, samen met Gerardquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu misschien niet, maar ik mag hem gewoon niet
Servio heeft gewoon echt niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef Chanel5 het volgende:
Alex ziet dingen niet volgens Servio, Alex vraagt voorbeelden en die kan hij niet geven.
Ik vind Gerard tof, maar ik mag Alex nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gestegen in me lijst, samen met Gerard
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche valsche nicht.. hier was je vanaf het begin op uit!
Ah en de dingen zijn weer zoals ze horen, Bommie en beaver hebben weer een bitchfight, de dingen worden langzaam weer normaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Valsche valsche nicht.. hier was je vanaf het begin op uit!
mooi werk tochquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Aethereal het volgende:
Alex trekt het zich totaal niet aan, daarom vind ik hem zo'n held. Hij lult Servio totaal weg.
Misschien om zijn geheime missie ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Stranger het volgende:
Karim weet ook niet wat ie moet. Loopt een beetje te ijsberen.
Viel mij ook op. Servio die zich beroept op zijn gevoel in plaats van op argumenten en daar dus niet op te pakken is. Achterbaks idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
Servio: "je hebt een bord voor je kop"
Alex: "leg uit"
Servio: "Nee, dat kan ik hier niet, is een gevoel"
ontzettend falende vieze valsche achterbakse hypocriete tyfus trekvlek!
Sorry dat moest er even uit..
Hoi!.
Dit gebeurd toch in elke gesprek wat die 2 hebben ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef dasaliz het volgende:
geweldig.... servio mag alles zeggen en als alex antwoord geeft wil servio het niet horen.
gaytimequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Alex spreekt Servio aan op de boodschappen lijst
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Noelle06 het volgende:
Alex spreekt Servio aan op de boodschappen lijst
Did we ever leave?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ah en de dingen zijn weer zoals ze horen, Bommie en beaver hebben weer een bitchfight, de dingen worden langzaam weer normaal.
Mag hopen dat je em op stand-by heb want dat is nog een tussentijd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Hehe Monique is opgehouden met huilen na 1 uur en 15 minuten....
Oooh nee ze huilt nog. (A NEW WORLD RECORD)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |