Wat Bommel zegt..quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Mensen, wat we hier nu zien, dat is een coup!
Viva la revolution!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef mYsca het volgende:
Guido: "Heb Gerard nu echt zo door. Ik pak hem"
" Ik ben echt niet de leider van de groep hoor"quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
hij wil zooo graag de baas van het hele spul zijn die sterfnicht...gelukkig laten gerard en karim niet over zich heenlopen door hem.
reflectie gedrag bedoel je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
spiegelen die sterfio dit werkt als een tiet
Ik zou echt gaan flippenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef R0T29 het volgende:
Alex blijft echt cool en rustig, zou ik echt niet kunnen.
Libie all over again!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
Beste tactiek hehquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef R0T29 het volgende:
Een rode bankquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef stormiot het volgende:
Wat draait er nu op UPC? Nog steeds Mo? Wil nl lekker op bed liggen en kijken
het kwam er op neer dat als je de leiderspositie op je neemt, dat je dan geen mensen moet buitensluiten/kwetsenquote:
Ik flip nu alquote:
Alex heeft hoge opleiding... STERVIO zn bingo...quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef R0T29 het volgende:
stream 3, dit dus:quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef stormiot het volgende:
Wat draait er nu op UPC? Nog steeds Mo? Wil nl lekker op bed liggen en kijken
Groep GAK aka "De drie musketiers"quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:13 schreef waxmask het volgende:
En groep GAK is geboren.... daarmee automatisch team SLG...
Bommie! Doe eens een samenvatting geven?!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef versabommie het volgende:
Viva la revolution!
Mega-etterquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:59 schreef Mylene het volgende:
Alex Servio is momenteel een soort van Huub, de underdog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |