Nu pas? Aardig geduld heb je danquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word een beetje moe van Monique
nu pas?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word een beetje moe van Monique
nee was ik. nogmaals sorry hihiquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hu, poste ik hem zo vaak?
Nee toch?
Gerard gaat ook vast een keer afhankelijk van hem zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat hij op zijn bordje krijgen, hij is dan toch afhankelijk van Gerard?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef mootie het volgende:
Als Maik al iets voor haar voelde, is dat nu ook wel over.
true, maar toch moeten ze bang voor hem zijn, hij is wel slim.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Guido is misschien wel het meest achterbaks inderdaad...
Hij lult een beetje met iedereen mee. Laura ook, maar das meer omdat ze bang is, strategisch.
Ik hoop dat het haar jankharses isquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Monique: "Met hem is gewoon ook een stukje van mij uit het huis gelopen."
Realiteitszin van een fruitvliegje, ze kent hem 3 weken, kom op zeg.....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
Dat zijn er dan toch een paar duizend die zwemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:19 schreef Banjerkanjer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |