Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
mag ik dan naar je kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we gewoon een lief verhaaltje gaan dromen?
Het is niet jouw dag he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
God hoerige godverdomme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
En dan kan de baas je niet meer lastig vallen wanneer je vrij bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar gewoon een baan hebben waar ik niet bij mijn werkgever woon. Kan ik me ook niet zo erg boos maken buiten werktijd
Precies. Dat was namelijk vorige week om 11 uur 's avonds op mijn vrije dag wel het geval. Toen kreeg ik de volle laag over de was die de schoonmaakster had gedaan en die IK niet had opgeruimdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dan kan de baas je niet meer lastig vallen wanneer je vrij bent
alles kan altijd beterquote:
Oh dat komt op hetzelfde neerquote:
nee, want dan kunnen we niet samen een verhaaltje dromenquote:
Mag ik naar je kijken in het volle lichtquote:
Ja elke avond weerquote:
Da's liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Die meid was echt top want zij nam het ook gelijk op voor ons.
Op het laatst kwam mijn schoonmoe er nog achter dat ze geen luiers had. Dus zei een tas gepakt en er een enorme zak ingedaan, en toegefluisterd (niet meer openmaken voordat je thuis bent)
Die ga ik even ergens neer zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mag ik naar je kijken in het volle licht
in een kamer met een bed en de gordijnen dicht
mag ik je observeren
van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol .....
o jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want dan kunnen we niet samen een verhaaltje dromen
Trusten Wokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
* wel.o.k doet ogen dicht en gaat dromen
Welterusten Wokkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
* wel.o.k doet ogen dicht en gaat dromen
das een liedje hoorquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dat was namelijk vorige week om 11 uur 's avonds op mijn vrije dag wel het geval. Toen kreeg ik de volle laag over de was die de schoonmaakster had gedaan en die IK niet had opgeruimd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
* wel.o.k doet ogen dicht, kruipt tegen ST aan en gaat dromen
ja hoe haal je het ook in je harsesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dat was namelijk vorige week om 11 uur 's avonds op mijn vrije dag wel het geval. Toen kreeg ik de volle laag over de was die de schoonmaakster had gedaan en die IK niet had opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Truste wokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
Ja, ik heb ook al eens tegen haar gezegd dat ze eens moet ontspannen maar toen werd mij verteld dat het niet aan mij is om haar te vertellen hoe ze haar leven moet levenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sjongejonge, wat een troela...
En daarna liefdevol wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik je observeren
* Barretje80 ontkent dat ze haagse is!quote:
Lekker slapen knuffelhackerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
Mijn vader ookquote:
Masserenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daarna liefdevol wat?Houd ons niet in spanning
Truste Wokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
nou weetj, zei maakte eigenlijk niet eens fouten. en haar instelling was gelijk de juiste. Ze LUISTERDE naar ons wat de rest niet deed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's lief![]()
En top dat ze haar fouten toegeeftDat zouden er meer moeten doen...
Wat eenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is het zeker waardquote:
WB LLquote:
daar mag je je idd voor schamenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja hoe haal je het ook in je harses
Ja, dat komt ze zeker en dat verteld ze ook dagelijks. Haar man gaat bijna elke avond naar de kroeg en komt dan dronken thuis en dan klaagt zij tegen mij dat hij nooit met haar uitgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Hoiquote:
Volgens mij mist ze een beetje liefde in haar levenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al eens tegen haar gezegd dat ze eens moet ontspannen maar toen werd mij verteld dat het niet aan mij is om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leven
Ik vind het niet zo heel gekquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt ze zeker en dat verteld ze ook dagelijks. Haar man gaat bijna elke avond naar de kroeg en komt dan dronken thuis en dan klaagt zij tegen mij dat hij nooit met haar uitgaat
Nu dat op de grond nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Dat was weer een culinair hoogtepunt. De lauwe deeglap.
Owh, maar dan heb je gewoon een pareltje tussen de zwijnen gevondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
nou weetj, zei maakte eigenlijk niet eens fouten. en haar instelling was gelijk de juiste. Ze LUISTERDE naar ons wat de rest niet deed.
Ja maar jij bent tenminste wel lekker slim en leuk vergeleken met die domme bimbo'squote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ontkent dat ze haagse is!
ik denk altijd begerenquote:
das een hintquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt ze zeker en dat verteld ze ook dagelijks. Haar man gaat bijna elke avond naar de kroeg en komt dan dronken thuis en dan klaagt zij tegen mij dat hij nooit met haar uitgaat
Als ie verstandig is heeft ie er eentje naastquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook.Sniper had Uggs aan.
maarja, dat kun je verwachten met dat soort volk.
Hallo plompe loriequote:
Nee, ik ook niet want ik heb haar ook nog nooit zien lachenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Dat was weer een culinair hoogtepunt. De lauwe deeglap.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
meer een dieptepunt anders had die wel aan je plafond gehangen ipv op de grond
Die 2e smiley is een cursorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
das een hint[ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien moet jij der gewoon eens goed hard palen als die gast weer aan het zuipen isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet want ik heb haar ook nog nooit zien lachen
Oh well, genoeg geklaag. Ik klink wel als een heel grote zeur vandaag
[..]
blijkbaar een band die "starkoo" heet???quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een
[..]
Maakt niet uit, is het zeker waard
welke?
[..]
WB LL![]()
was het wat?
Ik vind het nog wel mee vallen, het is meer je verhaal even kwijt kunnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
dat heb je toch nog opgegetenquote:
Oke, die naam zegt me ook nog watquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijkbaar een band die "starkoo" heet???
Doequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
Welneequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me.... daar zul je ze wel van kennen?quote:
Meer omdat ze hier in de buurt in een disco nog wel een spelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me.... daar zul je ze wel van kennen?
ik heb die pizaa niet op de grond gesmetenquote:
Mag ik naar je kijken in het volle lichtquote:
ooh ze maken kut muziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me.... daar zul je ze wel van kennen?
Nou, ik ga nog liever het klooster in danquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij der gewoon eens goed hard palen als die gast weer aan het zuipen isKan ze wel gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik je observeren
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel mee vallen, het is meer je verhaal even kwijt kunnen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog liever het klooster in dan
hoi schatiige doppiequote:
is dat het origineel ??quote:
OFquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijkbaar een band die "starkoo" heet???
Je mag ook een tafelpoot inzetten hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog liever het klooster in dan
quote:
ik googledequote:
Tuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren omdat ik van je hou
You were right!
een tafelpoot: klint als een homo die het met tafels doet ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag ook een tafelpoot inzetten he
truste Nijnquote:
Nee, een voorwerp wat van pas komt als er per se een uitgewoonde vagina van een lelijke vrouw bevredigd moet wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
een tafelpoot: klint als een homo die het met tafels doet ?
wat is dat voor iets ?quote:
ja heel goedquote:
Een spannend boek. Deels gebasseerd op feiten, speelt zich voornamelijk af rond en op het Vaticaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten RN![]()
[..]
Wat voor een soort boek is het dan?
Stardinges heeft het ook gezongen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik googlede
youtube doet het hier niet
ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een voorwerp wat van pas komt als er per se een uitgewoonde vagina van een lelijke vrouw bevredigd moet worden
Lijkt me tof maar ik pasquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooti em er nog maar eens in.. zijn er nog serieuze kandidaten or de oekraine reis??
Nee kost me teveel geld... + kan het me niet veroorloven om zolang weg te blijven van mijn kindjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooti em er nog maar eens in.. zijn er nog serieuze kandidaten or de oekraine reis??
Misschien maar eens lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een spannend boek. Deels gebasseerd op feiten, speelt zich voornamelijk af rond en op het Vaticaan.
ja rot spammers, ja zeker, heosie met hjou ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat zo snel hierFijn dat het goed met je gaat....
Spamgeiten zijn hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
tot zo nijntje
[..]
ja rot spammers, ja zeker, heosie met hjou ?
quote:
okquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kost me teveel geld... + kan het me niet veroorloven om zolang weg te blijven van mijn kindjes
quote:
welk aardig dat klinkt ook niet jippiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spamgeiten zijn het
Het gaat hier wel aardig
Ik speel wel met de gedachte ja.. Maar eerst maar mijn 1e meetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
Slaap Lekker Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet slapen, mijn hoofd klapt nu uit elkaarWelterusten lieve mensen
Oooooohquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ssssstttt, laat Barretje het niet horen
scheterbap sjoko diefjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams en sterkte met je hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ookquote:
och meisje beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten jongenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef crv het volgende:
ik gaat ook plat, morgen erg vroeg dag
welterusten allen [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Trusten Crvquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef crv het volgende:
Drop eens de naam "wilma" als GF in de buurt is. Echt, moet je eens doen voor de gein. Kajjelachejongequote:
Truste crv, en sterktequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef crv het volgende:
OKee, deze lag laatst bij de AH voor iets van 5 Euro..quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle boeken die ze van hem hebben hier in de bieb heb ik ook al gelezen
Oh even onthoudenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drop eens de naam "wilma" als GF in de buurt is. Echt, moet je eens doen voor de gein. Kajjelachejonge
Wel truste meissie, en veel plezier morgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Waarom is hij er nu dan nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Drop eens de naam "wilma" als GF in de buurt is. Echt, moet je eens doen voor de gein. Kajjelachejonge
Nope want iets met werkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik werk morgen thuis, telt dat ook?.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef crv het volgende:
een beetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Truste Hondaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:29 schreef crv het volgende:
Ik heb maar een USB-stick vol werkbestanden meegenomen... dan kan ik door als de werkcomputer weer eens niets doetquote:
Kind ofquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat je er wa squote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kan het niet meer volgen hoor, dag
Truste STquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi STquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Dat is wel handigquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb maar een USB-stick vol werkbestanden meegenomen... dan kan ik door als de werkcomputer weer eens niets doet.
Ga je ook slapen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Dag snoetje ik ook niet echt eigenlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
Ja schatje?quote:
Ik probeer het niet eens te volgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag snoetje ik ook niet echt eigenlijk
Tofquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Bos81 het volgende:
DaMart ik zal morgen een review van het boek schrijven voor in je topic
Mooiquote:
oohquote:
Doei lief barretjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
tv kijken en slapen..
tot morgen!
Sweet dreams Barquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
tv kijken en slapen..
tot morgen!
Nja, op zich doe ik wel meer dan fokken en slapen hoorquote:
Kon me niet inhoudenquote:
Trusten LLquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dag snoetje ik ook niet echt eigenlijk
Kijk ze en slaap lekker Barretjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
tv kijken en slapen..
tot morgen!
Truste Liebchenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Barretjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
tv kijken en slapen..
tot morgen!
Heb ik gezegd dat ik wegging?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten LL![]()
[..]
Kijk ze en slaap lekker Barretje![]()
Je kent mequote:
ja nou ik ben wel verbaastquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Kon me niet inhouden![]()
Hey jij
Oepsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, op zich doe ik wel meer dan fokken en slapen hoor
Nee iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry, ik moet geen aannames maken
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nou ik ben wel verbaast![]()
nu is mijn geheim wel verklapt
Metquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nja, op zich doe ik wel meer dan fokken en slapen hoor
Winniequote:
Heb je zien posten toen ik wat vaker in POL zat jaquote:
maar niemand wil in mijn fobo kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
JaMaar het fobo is ook niet echt privé he
Dus OF jullie houden op met snel, OF ik ga gewoon andere dingen doenquote:
Awquote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wel weg, want morgen vroeg op![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja nou ik ben wel verbaast![]()
nu is mijn geheim wel verklapt
Tof, ja ik jou ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb je zien posten toen ik wat vaker in POL zat ja![]()
Ook hoi
Nee, hihihiquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
MetThijs
spelen!
Alleen niet op dit uur van de dag, natuurlijk.
kan je ook nog iets dan je tong uitstekenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
AwNu wil ik je troosten
Welterusten Ladyquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap Lekker Bosquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen (ja eerst even scheren...)
Welterusten Bosquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Truste LLquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap Lekker LLquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
johquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je fobo had je al verraden hoor
Beter gaan we straks een goeie troostsessie houdenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan je ook nog iets dan je tong uitsteken![]()
[..]
ja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef PeZu het volgende:
kan je ook nog iets dan je tong uitsteken![]()
WELLESquote:
ik troost me met die gedachtenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:39 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Beter gaan we straks een goeie troostsessie houden
Hoiquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WELLES![]()
Ik weet alleen nooit wat ik er in moet schrijven![]()
eet sjokola danquote:
hoi?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WELLES![]()
Tegenwoordig kom ik er zelden, en dan zowat alleen nog in de SC.. Hier is het zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Tof, ja ik jou ookBest vaak ook
Gewoon beginnen met hoi of zo en zie maar waar het uit komtquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
WELLES![]()
Truste Barreltjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:33 schreef Barretje80 het volgende:
Juist..
tv kijken en slapen..
tot morgen!
Truste Bosquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
maar wat is er dan, je bent zo zo mja zoquote:
In POL? Nee de laatste tijd zelden moet ik zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tegenwoordig kom ik er zelden, en dan zowat alleen nog in de SC.. Hier is het zo![]()
Kom jij er nog wel eens??
quote:
quote:
Ok, ga ik doen! Thanks allemaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon beginnen met hoi of zo en zie maar waar het uit komt
quote:
Zelfde verhaal in NWS. Daar kwam ik vroeger nog wel graagquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In POL? Nee de laatste tijd zelden moet ik zeggenHet begint me te vervelen, dat subforum. Te veel dezelfde users met dezelfde meningen over dezelfde dingen
![]()
*knuff*quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
even bijkomen van een zo ongeveer ingestorte wereld, kee?
(die overigens stukje bij beetje zo ingestort niet blijkt te zijn, maar daar moet mijn hoofd nog achter komen)
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
Venlo krijgt toevoeging 'tuigdorp'
Je zal er maar wonen.
Je zal er maar wonen.
ooh ok.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
(die overigens stukje bij beetje zo ingestort niet blijkt te zijn, maar daar moet mijn hoofd nog achter komen)
EN altijd hetzelfde gezeik en geziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
In POL? Nee de laatste tijd zelden moet ik zeggenHet begint me te vervelen, dat subforum. Te veel dezelfde users met dezelfde meningen over dezelfde dingen
![]()
Het kan beter in mijn buurt, Genooi valt tegenwoordig ook wel mee.quote:
truste Lovelyquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Truste Bossquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Mja ik ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien daar he. je weet vaak al van tevoren hoe topics lopen daar, wordt voorspelbaar als je er langer zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfde verhaal in NWS. Daar kwam ik vroeger nog wel graag
Je zal er maar wonen.
hoi,welkom op fokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien daar he. je weet vaak al van tevoren hoe topics lopen daar, wordt voorspelbaar als je er langer zit
Arme jij, *KNUF*quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ook ja, die steken en dan gezuigquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EN altijd hetzelfde gezeik en geziek![]()
Je zal er maar wonen.
quote:
Absoluut waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien daar he. je weet vaak al van tevoren hoe topics lopen daar, wordt voorspelbaar als je er langer zit
Hoi, ik ben pezu, ik houd van hobbies en haaien, jij bent ook een visje, zullen we samen zwemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoi ik ben fluitbekzeenaald2.0 en ik ben heir nieuw
hihi
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat ook ja, die steken en dan gezuigEn die trolls
Dat kliekjesgedoe.
Nou ja dat dus.
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoorquote:
Door wiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoor
Mja.... Good point. Genooi is er de laatste tijd heel aardig op vooruit gegaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het kan beter in mijn buurt, Genooi valt tegenwoordig ook wel mee.
quote:
Wacht ik ken jou, ben jij die ene pezu van msn ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi, ik ben pezu, ik houd van hobbies en haaien, jij bent ook een visje, zullen we samen zwemmen
Maakt niet uit, je bent gewoon hartstikke welkomquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoor
Laat maar gewoon, kee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
![]()
Wat wil je dan wel?? Grapjes? Ben ik niet zo best in
Er gaat hier geen lichtje brandenquote:
uhm nee en ook niet van sms, telefoon en meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wacht ik ken jou, ben jij die ene pezu van msn ookEn van mijn fobo?
Probeer maar kopjes gevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
![]()
Wat wil je dan wel?? Grapjes? Ben ik niet zo best in
nou nou wat een taalgebruik zegquote:
Wat ben jij liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent gewoon hartstikke welkom
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.quote:
niet meer zo erg tokkie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee en ook niet van sms, telefoon en meer![]()
das een andere
Aha zo, op die fietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat ben jij liefDe sfeer is wel beter hier dan daar moet ik zeggen
Bijnaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
FlierefluitendBekkigeOceaanSpeld
En gegroet, tezaam.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
OhNee ik dacht even, je deed me aan hem denken
![]()
Dan zal ook maar niet aan jou vertellen wat ik met die pezu op msn wil gaan doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Probeer maar kopjes geven![]()
Dat zal ze vast kunnen waarderen
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ikquote:
quote:
Daar hoef ik niet moe voor te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ik
Geeft niks Trevquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet moe voor te zijn
wat dan typ je blind met 2 pinken op je rugquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ik
Hey TFMquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
FlierefluitendBekkigeOceaanSpeld
En gegroet, tezaam.
Ok...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet moe voor te zijn
Ik heb het geprobeerd, maar dat lukt al helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan typ je blind met 2 pinken op je rug
Wijk in Venlo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |