Lijkt me tof maar ik pasquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooti em er nog maar eens in.. zijn er nog serieuze kandidaten or de oekraine reis??
Nee kost me teveel geld... + kan het me niet veroorloven om zolang weg te blijven van mijn kindjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooti em er nog maar eens in.. zijn er nog serieuze kandidaten or de oekraine reis??
Misschien maar eens lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een spannend boek. Deels gebasseerd op feiten, speelt zich voornamelijk af rond en op het Vaticaan.
ja rot spammers, ja zeker, heosie met hjou ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat zo snel hierFijn dat het goed met je gaat....
Spamgeiten zijn hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
tot zo nijntje
[..]
ja rot spammers, ja zeker, heosie met hjou ?
quote:
okquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kost me teveel geld... + kan het me niet veroorloven om zolang weg te blijven van mijn kindjes
quote:
welk aardig dat klinkt ook niet jippiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spamgeiten zijn het
Het gaat hier wel aardig
Ik speel wel met de gedachte ja.. Maar eerst maar mijn 1e meetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
Slaap Lekker Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet slapen, mijn hoofd klapt nu uit elkaarWelterusten lieve mensen
Oooooohquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ssssstttt, laat Barretje het niet horen
scheterbap sjoko diefjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams en sterkte met je hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ookquote:
och meisje beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |