Tuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren omdat ik van je hou
You were right!
een tafelpoot: klint als een homo die het met tafels doet ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag ook een tafelpoot inzetten he
truste Nijnquote:
Nee, een voorwerp wat van pas komt als er per se een uitgewoonde vagina van een lelijke vrouw bevredigd moet wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:22 schreef crv het volgende:
[..]
een tafelpoot: klint als een homo die het met tafels doet ?
wat is dat voor iets ?quote:
ja heel goedquote:
Een spannend boek. Deels gebasseerd op feiten, speelt zich voornamelijk af rond en op het Vaticaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten RN![]()
[..]
Wat voor een soort boek is het dan?
Stardinges heeft het ook gezongen hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:21 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik googlede
youtube doet het hier niet
ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, een voorwerp wat van pas komt als er per se een uitgewoonde vagina van een lelijke vrouw bevredigd moet worden
Lijkt me tof maar ik pasquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooti em er nog maar eens in.. zijn er nog serieuze kandidaten or de oekraine reis??
Nee kost me teveel geld... + kan het me niet veroorloven om zolang weg te blijven van mijn kindjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooti em er nog maar eens in.. zijn er nog serieuze kandidaten or de oekraine reis??
Misschien maar eens lezenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een spannend boek. Deels gebasseerd op feiten, speelt zich voornamelijk af rond en op het Vaticaan.
ja rot spammers, ja zeker, heosie met hjou ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat zo snel hierFijn dat het goed met je gaat....
Spamgeiten zijn hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef PeZu het volgende:
tot zo nijntje
[..]
ja rot spammers, ja zeker, heosie met hjou ?
quote:
okquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee kost me teveel geld... + kan het me niet veroorloven om zolang weg te blijven van mijn kindjes
quote:
welk aardig dat klinkt ook niet jippiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Spamgeiten zijn het
Het gaat hier wel aardig
Ik speel wel met de gedachte ja.. Maar eerst maar mijn 1e meetquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:24 schreef Barretje80 het volgende:
Slaap Lekker Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet slapen, mijn hoofd klapt nu uit elkaarWelterusten lieve mensen
Oooooohquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ssssstttt, laat Barretje het niet horen
scheterbap sjoko diefjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Truste Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sweet dreams en sterkte met je hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ookquote:
och meisje beterschapquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |