Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
mag ik dan naar je kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zullen we gewoon een lief verhaaltje gaan dromen?
Het is niet jouw dag he?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
God hoerige godverdomme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
En dan kan de baas je niet meer lastig vallen wanneer je vrij bentquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar gewoon een baan hebben waar ik niet bij mijn werkgever woon. Kan ik me ook niet zo erg boos maken buiten werktijd
Precies. Dat was namelijk vorige week om 11 uur 's avonds op mijn vrije dag wel het geval. Toen kreeg ik de volle laag over de was die de schoonmaakster had gedaan en die IK niet had opgeruimdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
En dan kan de baas je niet meer lastig vallen wanneer je vrij bent
alles kan altijd beterquote:
Oh dat komt op hetzelfde neerquote:
nee, want dan kunnen we niet samen een verhaaltje dromenquote:
Mag ik naar je kijken in het volle lichtquote:
Ja elke avond weerquote:
Da's liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Die meid was echt top want zij nam het ook gelijk op voor ons.
Op het laatst kwam mijn schoonmoe er nog achter dat ze geen luiers had. Dus zei een tas gepakt en er een enorme zak ingedaan, en toegefluisterd (niet meer openmaken voordat je thuis bent)
Die ga ik even ergens neer zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mag ik naar je kijken in het volle licht
in een kamer met een bed en de gordijnen dicht
mag ik je observeren
van dichtbij zonder kleren
en daarna liefdevol .....
o jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, want dan kunnen we niet samen een verhaaltje dromen
Trusten Wokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
* wel.o.k doet ogen dicht en gaat dromen
Welterusten Wokkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
* wel.o.k doet ogen dicht en gaat dromen
das een liedje hoorquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dat was namelijk vorige week om 11 uur 's avonds op mijn vrije dag wel het geval. Toen kreeg ik de volle laag over de was die de schoonmaakster had gedaan en die IK niet had opgeruimd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
* wel.o.k doet ogen dicht, kruipt tegen ST aan en gaat dromen
ja hoe haal je het ook in je harsesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Dat was namelijk vorige week om 11 uur 's avonds op mijn vrije dag wel het geval. Toen kreeg ik de volle laag over de was die de schoonmaakster had gedaan en die IK niet had opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Truste wokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
Ja, ik heb ook al eens tegen haar gezegd dat ze eens moet ontspannen maar toen werd mij verteld dat het niet aan mij is om haar te vertellen hoe ze haar leven moet levenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
![]()
Sjongejonge, wat een troela...
En daarna liefdevol wat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik je observeren
* Barretje80 ontkent dat ze haagse is!quote:
Lekker slapen knuffelhackerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
Mijn vader ookquote:
Masserenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En daarna liefdevol wat?Houd ons niet in spanning
Truste Wokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja![]()
nou weetj, zei maakte eigenlijk niet eens fouten. en haar instelling was gelijk de juiste. Ze LUISTERDE naar ons wat de rest niet deed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Da's lief![]()
En top dat ze haar fouten toegeeftDat zouden er meer moeten doen...
Wat eenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maakt niet uit, is het zeker waardquote:
WB LLquote:
daar mag je je idd voor schamenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:11 schreef crv het volgende:
[..]
ja hoe haal je het ook in je harses
Ja, dat komt ze zeker en dat verteld ze ook dagelijks. Haar man gaat bijna elke avond naar de kroeg en komt dan dronken thuis en dan klaagt zij tegen mij dat hij nooit met haar uitgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Hoiquote:
Volgens mij mist ze een beetje liefde in haar levenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook al eens tegen haar gezegd dat ze eens moet ontspannen maar toen werd mij verteld dat het niet aan mij is om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leven
Ik vind het niet zo heel gekquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt ze zeker en dat verteld ze ook dagelijks. Haar man gaat bijna elke avond naar de kroeg en komt dan dronken thuis en dan klaagt zij tegen mij dat hij nooit met haar uitgaat
Nu dat op de grond nogquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Dat was weer een culinair hoogtepunt. De lauwe deeglap.
Owh, maar dan heb je gewoon een pareltje tussen de zwijnen gevondenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
nou weetj, zei maakte eigenlijk niet eens fouten. en haar instelling was gelijk de juiste. Ze LUISTERDE naar ons wat de rest niet deed.
Ja maar jij bent tenminste wel lekker slim en leuk vergeleken met die domme bimbo'squote:Op donderdag 3 maart 2011 22:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 ontkent dat ze haagse is!
ik denk altijd begerenquote:
das een hintquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat komt ze zeker en dat verteld ze ook dagelijks. Haar man gaat bijna elke avond naar de kroeg en komt dan dronken thuis en dan klaagt zij tegen mij dat hij nooit met haar uitgaat
Als ie verstandig is heeft ie er eentje naastquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
'quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik ook.Sniper had Uggs aan.
maarja, dat kun je verwachten met dat soort volk.
Hallo plompe loriequote:
Nee, ik ook niet want ik heb haar ook nog nooit zien lachenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
zo. Dat was weer een culinair hoogtepunt. De lauwe deeglap.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
meer een dieptepunt anders had die wel aan je plafond gehangen ipv op de grond
Die 2e smiley is een cursorquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
das een hint[ afbeelding ][ afbeelding ]
Misschien moet jij der gewoon eens goed hard palen als die gast weer aan het zuipen isquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet want ik heb haar ook nog nooit zien lachen
Oh well, genoeg geklaag. Ik klink wel als een heel grote zeur vandaag
[..]
blijkbaar een band die "starkoo" heet???quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat een
[..]
Maakt niet uit, is het zeker waard
welke?
[..]
WB LL![]()
was het wat?
Ik vind het nog wel mee vallen, het is meer je verhaal even kwijt kunnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
dat heb je toch nog opgegetenquote:
Oke, die naam zegt me ook nog watquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijkbaar een band die "starkoo" heet???
Doequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
Welneequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me.... daar zul je ze wel van kennen?quote:
Meer omdat ze hier in de buurt in een disco nog wel een spelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me.... daar zul je ze wel van kennen?
ik heb die pizaa niet op de grond gesmetenquote:
Mag ik naar je kijken in het volle lichtquote:
ooh ze maken kut muziekquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik wil je, blijf bij me, hou van me.... daar zul je ze wel van kennen?
Nou, ik ga nog liever het klooster in danquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet jij der gewoon eens goed hard palen als die gast weer aan het zuipen isKan ze wel gebruiken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mag ik je observeren
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel mee vallen, het is meer je verhaal even kwijt kunnen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog liever het klooster in dan
hoi schatiige doppiequote:
is dat het origineel ??quote:
OFquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:17 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijkbaar een band die "starkoo" heet???
Je mag ook een tafelpoot inzetten hequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog liever het klooster in dan
quote:
ik googledequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |