Precies. Ze is echt heel onbeschofd tegen me. Ik snap eigenlijk ook niet dat ik dat allemaal maar pik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. De baas van Deutsche Bank zijn doe je maar van 9 tot 5, hier ben je gewoon "mevrouw Bliksemstein" en doe je gewoon normaal
Voor de komende periode? Of om iets anders?quote:
Barretjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. hoe is het met de misere van de KSC vandaag
quote:
Nee niet moe hoor, valt reuze mee.quote:
Ja, ik kan soms zo boos worden dat ik dan bang ben dat ik zo iemand fysiek aanvliegquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel lastig ja...Dat hangt natuurlijk ook een beetje samen met wat je gister zei... Lastig lastig...
Hoezo asoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ze is echt heel onbeschofd tegen me. Ik snap eigenlijk ook niet dat ik dat allemaal maar pik.
Van de week zei ze dat ze in begin juli op vakantie gaat met de kids en als ik ook zomervakantie wil hebben dat die periode dan 'mijn kans is'
quote:
morgen vuurdoop voor het higher management van UBS moeten vanaf morgen 2-wekelijks update geven over ons project.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de komende periode? Of om iets anders?
Knuffels voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Watquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Nee niet moe hoor, valt reuze mee.
Is erg leuk werk, veel afwisseling én leuke mensen.
(vandaag zelfs :
1 de directeur
2 mijn manager
3 de vrouw vd derecteur (HMR manager)
kwamen onafhankelijk van elkaar vragen of ik het werk toch wel leuk vond )
Maar ik was ook ff op de achtergrond aan het communiceren
Knuffquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Kijk zequote:
Oei, maar beter niet doen hoor.. En denk aan wat we gisteren zeidenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan soms zo boos worden dat ik dan bang ben dat ik zo iemand fysiek aanvlieg
Barreltjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik ben wat stil vandaag
Ja, heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, maar beter niet doen hoor.. En denk aan wat we gisteren zeiden
Dat is echt niet goed...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan soms zo boos worden dat ik dan bang ben dat ik zo iemand fysiek aanvlieg
In het ziekenhuis moesten ze dat ook meerdere keren toegeven.quote:
quote:
Ging om 12 uur naar bed en moest om 6 uur weer opstaan maar niet slecht geslapen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed...
Hoe staat het met de SB trouwens vandaag?En heb je een beetje kunnen slapen?
quote:
Mee eens, een fout durven en kunnen toegeven is ook lang niet even makkelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
In het ziekenhuis moesten ze dat ook meerdere keren toegeven.
En dat vonden die artsen niet leuk, dat wij plebs het beter wisten dan zij![]()
Tot meermaals toe![]()
Der was vanaf gister een zuster en die gaf ruiterlijk toe dat mijn schoonpa toch wel een apart geval is en zij nu dingen waarnam die zijn in 9 jaar loopbaan nog niet tegengekomen was.
Kijk en dat vind ik sterk. Je fouten toe durven geven en ervan willen leren
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging om 12 uur naar bed en moest om 6 uur weer opstaan maar niet slecht geslapen.
SB gaat hard vandaag
SB?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging om 12 uur naar bed en moest om 6 uur weer opstaan maar niet slecht geslapen.
SB gaat hard vandaag
ja, nieuwe ventilator in de badkamerquote:
bedtijd voor wokkiequote:
quote:
Skateboardquote:
"message in a bottle" dan maar héquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gmail is niet bereikbaar op de zee...
Misschien moet ik ook maar gewoon een baan hebben waar ik niet bij mijn werkgever woon. Kan ik me ook niet zo erg boos maken buiten werktijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Stop nu gewoon, je laatste SB voor vandaag
Morgen een nieuwe dag... En wees niet te streng voor jezelf ok?
Ik denk strongbowquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SB?
EDIT: laat maar, weet het al![]()
Die is niet meer te reddenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
God hoerige godverdomme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Dat is zondequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
vooruitziende blikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo heb je besloten hem niet op te eten maar terug te brengen
Daar zou ik ook woest om wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Oeh ongelukjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Die meid was echt top want zij nam het ook gelijk op voor ons.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens, een fout durven en kunnen toegeven is ook lang niet even makkelijk
Hee Fles, je kunt bij jou van de vloer etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
zullen we gewoon een lief verhaaltje gaan dromen?quote:
is dat kotsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]