Hehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Even iets crossposten van Twitter hoor.
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Wat is je baan precies?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en anders maar niet. Ik HAAT mijn baan toch (door hun moeder) dus ik ga toch wel op zoek naar iets anders
Feel the lovequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Even iets crossposten van Twitter hoor.
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Dat is waar. Ik heb een briefje geschreven voor moeders dat ik die fokking schaaltjes wel vergoed en als zij uit d'er dak gaat zal ik haar vertellen dat ze maar een ander moet zoeken. Dat wordt dan nummer 4 in een jaar tijd want iedereen stapt hier opquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het doel treft dan is het soms wel goed
Ja, ik moet even wat frustratie kwijt geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Stu hier en meteen gaan jullie snel
Waarom kijk ik nou niet verbaast dat niemand daar wil werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb een briefje geschreven voor moeders dat ik die fokking schaaltjes wel vergoed en als zij uit d'er dak gaat zal ik haar vertellen dat ze maar een ander moet zoeken. Dat wordt dan nummer 4 in een jaar tijd want iedereen stapt hier op![]()
quote:
Ah, ik dacht al zoiets, maar aannames zijn niet zo mijn dingquote:
Vind het op zich wel leuk hoor. Doe het al 7 jaar dus op zich geen slechte score dat ik vandaag voor het eerst 2 schaaltjes stuk heb gegooidquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik dacht al zoiets, maar aannames zijn niet zo mijn ding
Op zich wel leuk werk maar even niet met deze werkgever dus? Of wil je sowieso iets heel anders qua baan?
Die vrouw komt gerust om 11 uur 's avonds bij me klagen over een handschoen van de kinderen die zij op school heeft laten liggen. En dat op een vrije dag. Ik kan dat wijf wel op d'er smoel stampenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom kijk ik nou niet verbaast dat niemand daar wil werken
Hehheh. Respect hoor. Ik had ze waarschijnlijk allang de nek omgedraaidquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het op zich wel leuk hoor. Doe het al 7 jaar dus op zich geen slechte score dat ik vandaag voor het eerst 2 schaaltjes stuk heb gegooid
quote:
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je schoonvader?Leven jullie nog een beetje?
Hallo Nijnquote:
Nou, ik zal kinderen niet slaan maar als ik zie dat hun moeder ELKE dag geschopt of geslagen word dan begrijp ik niet dat ze niet eens een keer een dreun terug verkooptquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh. Respect hoor. Ik had ze waarschijnlijk allang de nek omgedraaid
Dammmquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.
Mijn schoonvader is uiteindelijk met wat vertraging (De Ambu wist weer van nietsthuisgebracht. de hele middag kwam er geen woord uit, tot ie thuis was. Hij had geen idee waar die was, herkende het niet.
Langzaam maar zeker werd dat weer beter en vanavond was die af en toe aanspreekbaar.
Wat ik niet snap is dat er dan ineens allerlei buren langs gaan komen dus die hebben we vrolijk even aan de deur gevraagd of ze morgen en van het weekend gespreid kunnen komen. Deze dag was al een enorme emotionele ervaring weer voor hem en ons ook.
Ben benieuwd hoe mijn schoonmoe het vol gaat houden, ik denk dat ze zich teveel op haar hals haalt.
Het is nu pappen en nathouden
[..]
Hallo Nijn
Niet zo vreemd vinnikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal ja. Ze krijgen van hun ouders ook nooit op hun kop. Mogen doen wat ze willen en ik verwacht wel bepaalde fatsoensnormen en als je me niet aankijkt als ik tegen je praat en geen antwoord geeft en je doet dat de hele tijd dan word ik wel eens boos
Komt vast goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en anders maar niet. Ik HAAT mijn baan toch (door hun moeder) dus ik ga toch wel op zoek naar iets anders
Dankquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het doel treft dan is het soms wel goed
[..]
* Trevland zet een teiltje voor Enfe neer
Ja leuke mensen hequote:
I'm feeling the love, the unshaved armpits, the lack of make up and my skirt on my anklesquote:
Eigenlijks niet gek dat ze een nanny nodig hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal kinderen niet slaan maar als ik zie dat hun moeder ELKE dag geschopt of geslagen word dan begrijp ik niet dat ze niet eens een keer een dreun terug verkoopt
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehadquote:
quote:
Aan de ene kant zou het wel fijn zijn als het snel afgelopen is. Zorg goed voor je schoon maquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehad
Hey Muckquote:
Hey Friemelquote:
Sommige mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vrouw komt gerust om 11 uur 's avonds bij me klagen over een handschoen van de kinderen die zij op school heeft laten liggen. En dat op een vrije dag. Ik kan dat wijf wel op d'er smoel stampen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.
Mijn schoonvader is uiteindelijk met wat vertraging (De Ambu wist weer van nietsthuisgebracht. de hele middag kwam er geen woord uit, tot ie thuis was. Hij had geen idee waar die was, herkende het niet.
Langzaam maar zeker werd dat weer beter en vanavond was die af en toe aanspreekbaar.
Wat ik niet snap is dat er dan ineens allerlei buren langs gaan komen dus die hebben we vrolijk even aan de deur gevraagd of ze morgen en van het weekend gespreid kunnen komen. Deze dag was al een enorme emotionele ervaring weer voor hem en ons ook.
Ben benieuwd hoe mijn schoonmoe het vol gaat houden, ik denk dat ze zich teveel op haar hals haalt.
Het is nu pappen en nathouden
[..]
Hallo Nijn
Oh man, sterktequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehad
Muckjequote:
Haiquote:
Oh lekker met jou naar bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
[..]
Hai
Nee, denk het nietIk log even om naar de laptop, ga op bed liggen
Groot gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
[..]
Hai
Nee, denk het nietIk log even om naar de laptop, ga op bed liggen
Dat heeft ie net toch allemaal gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Heftig crvsterkte!
Wat is er precies aan de hand met je schoonpa als ik vragen mag?
Hoiquote:
Heb zo'n hoofdpijnquote:
Ja, dat ie net terug is enzo. Maar hij heeft dus een infarct gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft ie net toch allemaal gezegd
Waar brand? bij hun thuis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Muck het volgende:
Buh, mamamuck is nog steeds helemaal van slag van de brand van twee dagen geleden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Muck het volgende:
Buh, mamamuck is nog steeds helemaal van slag van de brand van twee dagen geleden
weet je zeker dat er niet iets van een ontsteking rondhangt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
He, hoe is jouw nacht verlopen?
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat ie net terug is enzo. Maar hij heeft dus een infarct gehad?
Daar heb ik ook vandaag last van maar hier komt het door te kort te vast geslapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
Nou ja, sorry voor de details, maar mijn snot is geel groenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je zeker dat er niet iets van een ontsteking rondhangt?
ga lekker slapen dan gekkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
quote:
Whut, heb ik dat niet verteld?quote:
Nee, ze zijn opquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Zijn die knuffels uit de TT nog verkijgbaar??![]()
Ik meende dat hij zei dat zijn schoon pa voor iets met suikerziekte naar het ziekenhuis moestquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofd
Uiteraardquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Is het dan misschien niet een beetje verstandig om een kuurtje bij de dokter te gaan halen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, sorry voor de details, maar mijn snot is geel groenDus ontstoken is het wel
Maar dit komt volgens mij doordat ik m'n meds vergeten was vanochtend
En aangezien je die op een vast tijdstip moet innemen, wil ik ze morgenochtend pas innemen
Hey Whisquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Hoe en wat is het dan gekomen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ga lekker slapen dan gekkie
Nou, ik heb zelden zo klote geslapen
elastiek is losgeraakt, die vingersensor bleef overal achter haken, en hoe je je hoofd ook legt, je trekt toch aan je neusslangetje
[..]
[..]
Whut, heb ik dat niet verteld?
Mijn ouders hebben dinsdag brand gehad
Nee, ik blijf nog eventjes wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
elastiek is losgeraakt, die vingersensor bleef overal achter haken, en hoe je je hoofd ook legt, je trekt toch aan je neusslangetje
[..]
[..]
Allebei behoorlijk rot dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, heb het wel vaker gehad, gaat vanzelf overquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet een beetje verstandig om een kuurtje bij de dokter te gaan halen?
quote:
Dankquote:
erg lang verhaal ondertussen, kort gezegd mijn schoonvader is al jarendooziek en hij gaat vaker een ziekenhuis in dan een gemiddeld persoon de kroeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Heftig crvsterkte!
Wat is er precies aan de hand met je schoonpa als ik vragen mag?
Oh echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofd
Oh bahquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoera, Marijke heeft er nog een paarquote:
Zie hierboven, mijn verhaal was iets te beknoptquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echtHe bah.
![]()
Dat meen je?Pffff.....
[..]
Oh bah![]()
Brand is niet leuk
Dank je Trevquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
Altijd
[..]
Hoe en wat is het dan gekomen?
Graag gedaanquote:
Ik zie hem gewoon hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef crv het volgende:
waar is mijn verhaal, zit net alles te typen en is het helemaal weg![]()
He bah, wat een narigheid allemaal... Jeutje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]
erg lang verhaal ondertussen, kort gezegd mijn schoonvader is al jarendooziek en hij gaat vaker een ziekenhuis in dan een gemiddeld persoon de kroeg.
Hij heeft al 2 hartoperaties achter de rug meerdere infarcten en bijbehorend dotterbehandelingen. Herseninfarct, COPD (longziekte door roken), Schildklierkanker, Meeest agressieve vorm van huidkanker op zijn onderbeen, Zijn korte termijn vgeheugen functioneert steeds minder en diabetes.
Nu na zijn laatste opname zijn ze erachter dat hij ook botkanker heeft en in ieder geval ook tumoren op zijn longen. hoogstwaarschijnlijk zijn ook zijn darmen en zijn hersens aangetast.
In dit ziekenhuis gaat alles niet op rolletjes zo controleerden ze niet op zijn suiker, terwijl die daar speciaal voor een extreem hoge (dodelijke) suikerwaarde binnengebracht was. dus kreeg ie nadat ze de suiker omlaag hadden gebracht ondersuiker.
Nu hebben we het uiteindelijk zover dat we hem naar huis hebben kunnen halen, want er is echt niets meer aan te doen.
Haha jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie hierboven, mijn verhaal was iets te beknopt
Draaideurpoesjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Op nabestellingquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Ik wel morgen in elk gevalquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet een beetje verstandig om een kuurtje bij de dokter te gaan halen?
De keuken heeft in de fik gestaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
Altijd
[..]
Hoe en wat is het dan gekomen?
Zo, dat is wel heel heftig zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]
erg lang verhaal ondertussen, kort gezegd mijn schoonvader is al jarendooziek en hij gaat vaker een ziekenhuis in dan een gemiddeld persoon de kroeg.
Hij heeft al 2 hartoperaties achter de rug meerdere infarcten en bijbehorend dotterbehandelingen. Herseninfarct, COPD (longziekte door roken), Schildklierkanker, Meeest agressieve vorm van huidkanker op zijn onderbeen, Zijn korte termijn vgeheugen functioneert steeds minder en diabetes.
Nu na zijn laatste opname zijn ze erachter dat hij ook botkanker heeft en in ieder geval ook tumoren op zijn longen. hoogstwaarschijnlijk zijn ook zijn darmen en zijn hersens aangetast.
In dit ziekenhuis gaat alles niet op rolletjes zo controleerden ze niet op zijn suiker, terwijl die daar speciaal voor een extreem hoge (dodelijke) suikerwaarde binnengebracht was. dus kreeg ie nadat ze de suiker omlaag hadden gebracht ondersuiker.
Nu hebben we het uiteindelijk zover dat we hem naar huis hebben kunnen halen, want er is echt niets meer aan te doen.
geeft niks, Ik heb geen moeite erover te praten, ik weet dat dit zelfs een goede therapie voor mezelf isquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft ie net toch allemaal gezegd
Dat is wel heavy, maar goed dat je broer er wakker van werd anders had het slecht afkunnen lopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wel morgen in elk geval
[..]
De keuken heeft in de fik gestaan
Sinds deze zomer hebben mijn ouders een prachtig keramisch fornuis met heteluchtoven, en als je alleen al naar die mooie glanzende plaat wijst, bijt mijn moeder je vingertje af.
Nooit, maar dan ook echt nooit staat er iets op dat fornuis, maar dinsdagochtend heeft mijn moeder haar portemonnee uit de boodschappentas gehaald, en deze in gedachten op het fornuis gezet. Bij het naar zijn werk gaan is mijn vader waarschijnlijk tegen een van de knoppen van het fornuis gelopen en tja, dat is na een hoop gesmeul natuurlijk in de fik gevlogen.
Mijn broer werd wakker van het brandalarm en heeft de boel geblust
Heb je nog mazzel met het brandalarmquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Sinds deze zomer hebben mijn ouders een prachtig keramisch fornuis met heteluchtoven, en als je alleen al naar die mooie glanzende plaat wijst, bijt mijn moeder je vingertje af.
Nooit, maar dan ook echt nooit staat er iets op dat fornuis, maar dinsdagochtend heeft mijn moeder haar portemonnee uit de boodschappentas gehaald, en deze in gedachten op het fornuis gezet. Bij het naar zijn werk gaan is mijn vader waarschijnlijk tegen een van de knoppen van het fornuis gelopen en tja, dat is na een hoop gesmeul natuurlijk in de fik gevlogen.
Gelukkig!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grapje hoor
Muck wat een schrikhoe kan dat ?
wow das waardeloosquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
zie mijn vorige postquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog eventjes wakker
Oh man, wat een kutzooi![]()
En nee!!!Wat is er gebeurd?
Mjaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Allebei behoorlijk rot dus![]()
![]()
Wanneer hoor je de uitslag? En hoe is het met het huis van je ouders? Heel veel schade of valt het relatief mee??
Nee, voor het eerst in de 33 jaar dat ze getrouwd zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echtHe bah.
![]()
Dat meen je?Pffff.....
[..]
Oh bah![]()
Brand is niet leuk
Je mag hier praten wat je wiltquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
geeft niks, Ik heb geen moeite erover te praten, ik weet dat dit zelfs een goede therapie voor mezelf is
het icon van whiskey verdwijnt soms spontaanquote:
Gewoon indienen op de verzekering, als het goed is wordt dat allemaal vergoedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
[..]
Mja
14 maart hoor ik de uitsag. De schade valt relatief mee, maar het nieuwe fornuis is aardig beschadigd en e muren en het plafond zijn pikzwart
[..]
Nee, voor het eerst in de 33 jaar dat ze getrouwd zijn
Superbroerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik idd ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel heftig zeg![]()
Heel veel sterkte voor jullie allemaal
En ik hoop de je schoonvader een beetje kan genieten van het thuis zijn![]()
hoe coolquote:
Ja, nu willen TJ en ik er zeker eenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel met het brandalarmMaar wel fijn dat het toch goed is afgelopen
Mwa, wel redelijk wat helaas, maar het had veel erger kunnen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
wow das waardeloos![]()
veel schade of was die er nog enigzins op tijd bij ?
Dat is al lang niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
het icon van whiskey verdwijnt soms spontaan
mijn vader zit de papieren as we speak in te vullenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon indienen op de verzekering, als het goed is wordt dat allemaal vergoedMaar ja, dat haalt de schrik niet weg natuurlijk
Liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader zit de papieren as we speak in te vullen
En ik heb vanmiddag maar gekookt en een bosje bloemen voor MamaMuc meegrebracht
Dat weet ik en dat wordt enorm gewaardeerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag hier praten wat je wilt
Dat is lief van jequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader zit de papieren as we speak in te vullen
En ik heb vanmiddag maar gekookt en een bosje bloemen voor MamaMuc meegrebracht
Geen idee, ik kijk nietquote:
ssssssst, ik moet nog kijken!quote:
ik ben liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |