Ja hoi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil wel een knuffel
Wie offert zich op?
QFTquote:
En Aalten ligt niet in twente, dat zegt ze om mij te plagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik was ff weg, even bankhangen met manlief.
Dat kan jij zekerquote:
Dat is heel fijnquote:
XDquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En Aalten ligt niet in twente, dat zegt ze om mij te plagen
[..]
Dat kan jij zeker
quote:
Kruipen jullie straks bij me? Ik val om van vermoeidheidquote:
Soms moet datquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Vandaag 2 fruitschaaltjes stuk gesmeten omdat ik boos was
Cursus anger management een idee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Hoezo was jij dan boos?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Als je dichter bij zou wonen dan zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kruipen jullie straks bij me? Ik val om van vermoeidheid
Ja, alleen dit waren de fruitschaaltjes van de kinderenquote:
Stu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Nee, dat denk ik eigenlijk nietquote:
Oh dear, wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kruipen jullie straks bij me? Ik val om van vermoeidheid
Je hebt ook onbreekbaar servies hèquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen dit waren de fruitschaaltjes van de kinderen
Die kinderen luisteren hier zo goed als nooit en als ze hun zin niet krijgen slaan of schoppen ze hun moeder. Nou schoppen of slaan ze mij niet hoor maar ze negeren me wel al vraag ik iets meerdere keren en soms ben je het wel eens zatquote:
I feel pretty....oh so prettyyyyyyyyy...................quote:
aarom niet?quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kinderen luisteren hier zo goed als nooit en als ze hun zin niet krijgen slaan of schoppen ze hun moeder. Nou schoppen of slaan ze mij niet hoor maar ze negeren me wel al vraag ik iets meerdere keren en soms ben je het wel eens zat
Nou, omdat het de eerste keer is dat ik zoiets doe eigenlijkquote:
stuquote:
trevquote:
Meteen de kop indrukken dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, omdat het de eerste keer is dat ik zoiets doe eigenlijk
Nou ja, blijft gewoon zwak natuurlijk dat ik dat doe terwijl zij dat zagenquote:
Oh, dat is wel irritant ja... Beetje verwende kids dus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kinderen luisteren hier zo goed als nooit en als ze hun zin niet krijgen slaan of schoppen ze hun moeder. Nou schoppen of slaan ze mij niet hoor maar ze negeren me wel al vraag ik iets meerdere keren en soms ben je het wel eens zat
I feel pretty, and whitty and GAY!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I feel pretty....oh so prettyyyyyyyyy...................
Hoe is het gegaan met je schoonvader?quote:
Als ze ook maar het idee krijgen dat ze naar je moeten luisterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, blijft gewoon zwak natuurlijk dat ik dat doe terwijl zij dat zagen
Maar goed, het is gebeurd.
Het is nou eenmaal gebeurd... Komt vast goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, blijft gewoon zwak natuurlijk dat ik dat doe terwijl zij dat zagen
Maar goed, het is gebeurd.
Nogal ja. Ze krijgen van hun ouders ook nooit op hun kop. Mogen doen wat ze willen en ik verwacht wel bepaalde fatsoensnormen en als je me niet aankijkt als ik tegen je praat en geen antwoord geeft en je doet dat de hele tijd dan word ik wel eens boosquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel irritant ja... Beetje verwende kids dus?
And I pity everyone who isn't me todaaayquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
I feel pretty, and whitty and GAY!
Geloof wel dat ze schrokken jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze ook maar het idee krijgen dat ze naar je moeten luisteren
Punt gemaakt dusquote:
...................quote:Uitspraak van de dag: Rutte: Wij voelen zeker verwantschap met de SGP. (...) Het is een hele leuke partij, met leuke mensen.
Precies en anders maar niet. Ik HAAT mijn baan toch (door hun moeder) dus ik ga toch wel op zoek naar iets andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal gebeurd... Komt vast goed
Als het doel treft dan is het soms wel goedquote:
* Trevland zet een teiltje voor Enfe neerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Even iets crossposten van Twitter hoor.
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Wat leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Even iets crossposten van Twitter hoor.
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |