Sommige mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vrouw komt gerust om 11 uur 's avonds bij me klagen over een handschoen van de kinderen die zij op school heeft laten liggen. En dat op een vrije dag. Ik kan dat wijf wel op d'er smoel stampen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.
Mijn schoonvader is uiteindelijk met wat vertraging (De Ambu wist weer van nietsthuisgebracht. de hele middag kwam er geen woord uit, tot ie thuis was. Hij had geen idee waar die was, herkende het niet.
Langzaam maar zeker werd dat weer beter en vanavond was die af en toe aanspreekbaar.
Wat ik niet snap is dat er dan ineens allerlei buren langs gaan komen dus die hebben we vrolijk even aan de deur gevraagd of ze morgen en van het weekend gespreid kunnen komen. Deze dag was al een enorme emotionele ervaring weer voor hem en ons ook.
Ben benieuwd hoe mijn schoonmoe het vol gaat houden, ik denk dat ze zich teveel op haar hals haalt.
Het is nu pappen en nathouden
[..]
Hallo Nijn
Oh man, sterktequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehad
Muckjequote:
Haiquote:
Oh lekker met jou naar bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
[..]
Hai
Nee, denk het nietIk log even om naar de laptop, ga op bed liggen
Groot gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
[..]
Hai
Nee, denk het nietIk log even om naar de laptop, ga op bed liggen
Dat heeft ie net toch allemaal gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Heftig crvsterkte!
Wat is er precies aan de hand met je schoonpa als ik vragen mag?
Hoiquote:
Heb zo'n hoofdpijnquote:
Ja, dat ie net terug is enzo. Maar hij heeft dus een infarct gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft ie net toch allemaal gezegd
Waar brand? bij hun thuis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Muck het volgende:
Buh, mamamuck is nog steeds helemaal van slag van de brand van twee dagen geleden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Muck het volgende:
Buh, mamamuck is nog steeds helemaal van slag van de brand van twee dagen geleden
weet je zeker dat er niet iets van een ontsteking rondhangt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
He, hoe is jouw nacht verlopen?
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat ie net terug is enzo. Maar hij heeft dus een infarct gehad?
Daar heb ik ook vandaag last van maar hier komt het door te kort te vast geslapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
Nou ja, sorry voor de details, maar mijn snot is geel groenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je zeker dat er niet iets van een ontsteking rondhangt?
ga lekker slapen dan gekkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
quote:
Whut, heb ik dat niet verteld?quote:
Nee, ze zijn opquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Zijn die knuffels uit de TT nog verkijgbaar??![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |