Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
De liefdequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Deze keer geenmaar
omdat knuffeltopique
Knuffel voor je tongquote:
Ja. Vandaag was drukquote:
Jaquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
@ TT: ikke wel
[..]
Komt er van als je niet deelt
Oh is dat hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]Nee lieve schat, komt omdat de chocomel wel eens heet kan zijn
![]()
Gewoon omdat fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vandaag geen knuffel nodigNiet nodig, maar...
Je hebt het weer overleefd dus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja. Vandaag was druk![]()
Maar nu is het weekend![]()
Hoe was jouw vandaag?
Knuffel voor jou!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:33 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb vandaag geen knuffel nodigNiet nodig, maar...
Lief zacht kusje op je barstende hoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Je hebt het weer overleefd dus?En wat lekker, weekend
Mijn dag was wel ok, ben m'n meds vergetenDus heb barstende hoofdpijn.... Maar wil ze nu niet meer nemen, anders zit ik weer aan de avond vast
![]()
Verder wel goed eigenlijk
Knuff voor jou omdat hoofdpijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt het weer overleefd dus?En wat lekker, weekend
Mijn dag was wel ok, ben m'n meds vergetenDus heb barstende hoofdpijn.... Maar wil ze nu niet meer nemen, anders zit ik weer aan de avond vast
![]()
Verder wel goed eigenlijk
[..]
Knuffel voor jou!![]()
Knuffelquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik kan wel een knuffel gebruiken
Hey LLquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
HallooIk ging wipe-out kijken
was het de homo/bi/lesbienne/travestieten aflevering te zijn
Ladyquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
je zal maar een huwelijksaanzoek krijgen via Rtlquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
Jij hebt het ook gezien ??quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je zal maar een huwelijksaanzoek krijgen via Rtl
Knuffelquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik kan wel een knuffel gebruiken
Haiquote:
Die TT was ook voor jou mallerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef TheFamousMan het volgende:
@TT Als er vrijwilligers zijn, zou ik er wel eentje kunnen gebruiken
Zit hier met een paar WIDM fans, ik heb het nog nooit gezien, WhipeOut, maar ze wouden even kijken, en m'n eerste indruk is niet zo positiefquote:
Is soms wel grappig om te zienquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:52 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zit hier met een paar WIDM fans, ik heb het nog nooit gezien, WhipeOut, maar ze wouden even kijken, en m'n eerste indruk is niet zo positief
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
T^he Curequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Naaaaaaaaaaaaaaaaah, daschlecker![]()
Enfermerel![]()
![]()
[..]
Dat is ergens in Twente
quote:
Ik kan heeeel goed knuffelenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil wel een knuffel
Wie offert zich op?
Ikke welquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil wel een knuffel
Wie offert zich op?
Ja hoi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil wel een knuffel
Wie offert zich op?
QFTquote:
En Aalten ligt niet in twente, dat zegt ze om mij te plagenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ik was ff weg, even bankhangen met manlief.
Dat kan jij zekerquote:
Dat is heel fijnquote:
XDquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
En Aalten ligt niet in twente, dat zegt ze om mij te plagen
[..]
Dat kan jij zeker
quote:
Kruipen jullie straks bij me? Ik val om van vermoeidheidquote:
Soms moet datquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Vandaag 2 fruitschaaltjes stuk gesmeten omdat ik boos was
Cursus anger management een idee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Hoezo was jij dan boos?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Als je dichter bij zou wonen dan zekerquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kruipen jullie straks bij me? Ik val om van vermoeidheid
Ja, alleen dit waren de fruitschaaltjes van de kinderenquote:
Stu!quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Nee, dat denk ik eigenlijk nietquote:
Oh dear, wat was er aan de hand?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Kruipen jullie straks bij me? Ik val om van vermoeidheid
Je hebt ook onbreekbaar servies hèquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, alleen dit waren de fruitschaaltjes van de kinderen
Die kinderen luisteren hier zo goed als nooit en als ze hun zin niet krijgen slaan of schoppen ze hun moeder. Nou schoppen of slaan ze mij niet hoor maar ze negeren me wel al vraag ik iets meerdere keren en soms ben je het wel eens zatquote:
I feel pretty....oh so prettyyyyyyyyy...................quote:
aarom niet?quote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kinderen luisteren hier zo goed als nooit en als ze hun zin niet krijgen slaan of schoppen ze hun moeder. Nou schoppen of slaan ze mij niet hoor maar ze negeren me wel al vraag ik iets meerdere keren en soms ben je het wel eens zat
Nou, omdat het de eerste keer is dat ik zoiets doe eigenlijkquote:
stuquote:
trevquote:
Meteen de kop indrukken dus!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, omdat het de eerste keer is dat ik zoiets doe eigenlijk
Nou ja, blijft gewoon zwak natuurlijk dat ik dat doe terwijl zij dat zagenquote:
Oh, dat is wel irritant ja... Beetje verwende kids dus?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die kinderen luisteren hier zo goed als nooit en als ze hun zin niet krijgen slaan of schoppen ze hun moeder. Nou schoppen of slaan ze mij niet hoor maar ze negeren me wel al vraag ik iets meerdere keren en soms ben je het wel eens zat
I feel pretty, and whitty and GAY!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I feel pretty....oh so prettyyyyyyyyy...................
Hoe is het gegaan met je schoonvader?quote:
Als ze ook maar het idee krijgen dat ze naar je moeten luisterenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, blijft gewoon zwak natuurlijk dat ik dat doe terwijl zij dat zagen
Maar goed, het is gebeurd.
Het is nou eenmaal gebeurd... Komt vast goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, blijft gewoon zwak natuurlijk dat ik dat doe terwijl zij dat zagen
Maar goed, het is gebeurd.
Nogal ja. Ze krijgen van hun ouders ook nooit op hun kop. Mogen doen wat ze willen en ik verwacht wel bepaalde fatsoensnormen en als je me niet aankijkt als ik tegen je praat en geen antwoord geeft en je doet dat de hele tijd dan word ik wel eens boosquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat is wel irritant ja... Beetje verwende kids dus?
And I pity everyone who isn't me todaaayquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
I feel pretty, and whitty and GAY!
Geloof wel dat ze schrokken jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ze ook maar het idee krijgen dat ze naar je moeten luisteren
Punt gemaakt dusquote:
...................quote:Uitspraak van de dag: Rutte: Wij voelen zeker verwantschap met de SGP. (...) Het is een hele leuke partij, met leuke mensen.
Precies en anders maar niet. Ik HAAT mijn baan toch (door hun moeder) dus ik ga toch wel op zoek naar iets andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal gebeurd... Komt vast goed
Als het doel treft dan is het soms wel goedquote:
* Trevland zet een teiltje voor Enfe neerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
Even iets crossposten van Twitter hoor.
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Wat leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Hehehequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Wat is je baan precies?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en anders maar niet. Ik HAAT mijn baan toch (door hun moeder) dus ik ga toch wel op zoek naar iets anders
Feel the lovequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
...................!
Mag ik een teiltje?![]()
Dat is waar. Ik heb een briefje geschreven voor moeders dat ik die fokking schaaltjes wel vergoed en als zij uit d'er dak gaat zal ik haar vertellen dat ze maar een ander moet zoeken. Dat wordt dan nummer 4 in een jaar tijd want iedereen stapt hier opquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het doel treft dan is het soms wel goed
Ja, ik moet even wat frustratie kwijt geloof ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef RockNijntje het volgende:
Stu hier en meteen gaan jullie snel
Waarom kijk ik nou niet verbaast dat niemand daar wil werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb een briefje geschreven voor moeders dat ik die fokking schaaltjes wel vergoed en als zij uit d'er dak gaat zal ik haar vertellen dat ze maar een ander moet zoeken. Dat wordt dan nummer 4 in een jaar tijd want iedereen stapt hier op![]()
quote:
Ah, ik dacht al zoiets, maar aannames zijn niet zo mijn dingquote:
Vind het op zich wel leuk hoor. Doe het al 7 jaar dus op zich geen slechte score dat ik vandaag voor het eerst 2 schaaltjes stuk heb gegooidquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
Ah, ik dacht al zoiets, maar aannames zijn niet zo mijn ding
Op zich wel leuk werk maar even niet met deze werkgever dus? Of wil je sowieso iets heel anders qua baan?
Die vrouw komt gerust om 11 uur 's avonds bij me klagen over een handschoen van de kinderen die zij op school heeft laten liggen. En dat op een vrije dag. Ik kan dat wijf wel op d'er smoel stampenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom kijk ik nou niet verbaast dat niemand daar wil werken
Hehheh. Respect hoor. Ik had ze waarschijnlijk allang de nek omgedraaidquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind het op zich wel leuk hoor. Doe het al 7 jaar dus op zich geen slechte score dat ik vandaag voor het eerst 2 schaaltjes stuk heb gegooid
quote:
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het gegaan met je schoonvader?Leven jullie nog een beetje?
Hallo Nijnquote:
Nou, ik zal kinderen niet slaan maar als ik zie dat hun moeder ELKE dag geschopt of geslagen word dan begrijp ik niet dat ze niet eens een keer een dreun terug verkooptquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hehheh. Respect hoor. Ik had ze waarschijnlijk allang de nek omgedraaid
Dammmquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.
Mijn schoonvader is uiteindelijk met wat vertraging (De Ambu wist weer van nietsthuisgebracht. de hele middag kwam er geen woord uit, tot ie thuis was. Hij had geen idee waar die was, herkende het niet.
Langzaam maar zeker werd dat weer beter en vanavond was die af en toe aanspreekbaar.
Wat ik niet snap is dat er dan ineens allerlei buren langs gaan komen dus die hebben we vrolijk even aan de deur gevraagd of ze morgen en van het weekend gespreid kunnen komen. Deze dag was al een enorme emotionele ervaring weer voor hem en ons ook.
Ben benieuwd hoe mijn schoonmoe het vol gaat houden, ik denk dat ze zich teveel op haar hals haalt.
Het is nu pappen en nathouden
[..]
Hallo Nijn
Niet zo vreemd vinnikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nogal ja. Ze krijgen van hun ouders ook nooit op hun kop. Mogen doen wat ze willen en ik verwacht wel bepaalde fatsoensnormen en als je me niet aankijkt als ik tegen je praat en geen antwoord geeft en je doet dat de hele tijd dan word ik wel eens boos
Komt vast goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies en anders maar niet. Ik HAAT mijn baan toch (door hun moeder) dus ik ga toch wel op zoek naar iets anders
Dankquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het doel treft dan is het soms wel goed
[..]
* Trevland zet een teiltje voor Enfe neer
Ja leuke mensen hequote:
I'm feeling the love, the unshaved armpits, the lack of make up and my skirt on my anklesquote:
Eigenlijks niet gek dat ze een nanny nodig hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zal kinderen niet slaan maar als ik zie dat hun moeder ELKE dag geschopt of geslagen word dan begrijp ik niet dat ze niet eens een keer een dreun terug verkoopt
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehadquote:
quote:
Aan de ene kant zou het wel fijn zijn als het snel afgelopen is. Zorg goed voor je schoon maquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehad
Hey Muckquote:
Hey Friemelquote:
Sommige mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die vrouw komt gerust om 11 uur 's avonds bij me klagen over een handschoen van de kinderen die zij op school heeft laten liggen. En dat op een vrije dag. Ik kan dat wijf wel op d'er smoel stampen![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:11 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ben dus net thuis gekomen, vrouwtje blijft bij haar ouders slapen vannacht.
Mijn schoonvader is uiteindelijk met wat vertraging (De Ambu wist weer van nietsthuisgebracht. de hele middag kwam er geen woord uit, tot ie thuis was. Hij had geen idee waar die was, herkende het niet.
Langzaam maar zeker werd dat weer beter en vanavond was die af en toe aanspreekbaar.
Wat ik niet snap is dat er dan ineens allerlei buren langs gaan komen dus die hebben we vrolijk even aan de deur gevraagd of ze morgen en van het weekend gespreid kunnen komen. Deze dag was al een enorme emotionele ervaring weer voor hem en ons ook.
Ben benieuwd hoe mijn schoonmoe het vol gaat houden, ik denk dat ze zich teveel op haar hals haalt.
Het is nu pappen en nathouden
[..]
Hallo Nijn
Oh man, sterktequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef crv het volgende:
[..]
Dank, ben bang dat het nog even aan gaat duren. Hij heeft een roerei gegeten, dat smaakte hem dan wel en hij drinkt nog. Zolang die voeding erin gaat gaat het goed zeg maar. Hij zit wel onder de pijnstillers en pijn pleisters. We moeten een lange adem hebben ben ik bang, en het zou mij niets verbazen als dadelijk mijn schoonmoe ook nog plat gaat want die heeft ook al eens een infarct gehad
Muckjequote:
Haiquote:
Oh lekker met jou naar bedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
[..]
Hai
Nee, denk het nietIk log even om naar de laptop, ga op bed liggen
Groot gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muckje
[..]
Hai
Nee, denk het nietIk log even om naar de laptop, ga op bed liggen
Dat heeft ie net toch allemaal gezegdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Heftig crvsterkte!
Wat is er precies aan de hand met je schoonpa als ik vragen mag?
Hoiquote:
Heb zo'n hoofdpijnquote:
Ja, dat ie net terug is enzo. Maar hij heeft dus een infarct gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft ie net toch allemaal gezegd
Waar brand? bij hun thuis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Muck het volgende:
Buh, mamamuck is nog steeds helemaal van slag van de brand van twee dagen geleden
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Muck het volgende:
Buh, mamamuck is nog steeds helemaal van slag van de brand van twee dagen geleden
weet je zeker dat er niet iets van een ontsteking rondhangt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
He, hoe is jouw nacht verlopen?
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat ie net terug is enzo. Maar hij heeft dus een infarct gehad?
Daar heb ik ook vandaag last van maar hier komt het door te kort te vast geslapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
Nou ja, sorry voor de details, maar mijn snot is geel groenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
weet je zeker dat er niet iets van een ontsteking rondhangt?
ga lekker slapen dan gekkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb zo'n hoofdpijn
quote:
Whut, heb ik dat niet verteld?quote:
Nee, ze zijn opquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Zijn die knuffels uit de TT nog verkijgbaar??![]()
Ik meende dat hij zei dat zijn schoon pa voor iets met suikerziekte naar het ziekenhuis moestquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofd
Uiteraardquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Is het dan misschien niet een beetje verstandig om een kuurtje bij de dokter te gaan halen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, sorry voor de details, maar mijn snot is geel groenDus ontstoken is het wel
Maar dit komt volgens mij doordat ik m'n meds vergeten was vanochtend
En aangezien je die op een vast tijdstip moet innemen, wil ik ze morgenochtend pas innemen
Hey Whisquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Hoe en wat is het dan gekomen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
ga lekker slapen dan gekkie
Nou, ik heb zelden zo klote geslapen
elastiek is losgeraakt, die vingersensor bleef overal achter haken, en hoe je je hoofd ook legt, je trekt toch aan je neusslangetje
[..]
[..]
Whut, heb ik dat niet verteld?
Mijn ouders hebben dinsdag brand gehad
Nee, ik blijf nog eventjes wakkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
elastiek is losgeraakt, die vingersensor bleef overal achter haken, en hoe je je hoofd ook legt, je trekt toch aan je neusslangetje
[..]
[..]
Allebei behoorlijk rot dusquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee, heb het wel vaker gehad, gaat vanzelf overquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet een beetje verstandig om een kuurtje bij de dokter te gaan halen?
quote:
Dankquote:
erg lang verhaal ondertussen, kort gezegd mijn schoonvader is al jarendooziek en hij gaat vaker een ziekenhuis in dan een gemiddeld persoon de kroeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef Enfermera het volgende:
Heftig crvsterkte!
Wat is er precies aan de hand met je schoonpa als ik vragen mag?
Oh echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis heeft zijn schoonvader uitzaaiingen van kanker in heel zijn lijf en hebben de artsen besloten behandeling te stoppen. Ziekenhuis wilde rekken om geld te verdienen en nu is de beste man eindelijk thuis zodat hij daar de laatste tijd van zijn leven door kan brengen... Maar ik kan het ergens mis hebben hoor, ben een warhoofd
Oh bahquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoera, Marijke heeft er nog een paarquote:
Zie hierboven, mijn verhaal was iets te beknoptquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echtHe bah.
![]()
Dat meen je?Pffff.....
[..]
Oh bah![]()
Brand is niet leuk
Dank je Trevquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
Altijd
[..]
Hoe en wat is het dan gekomen?
Graag gedaanquote:
Ik zie hem gewoon hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef crv het volgende:
waar is mijn verhaal, zit net alles te typen en is het helemaal weg![]()
He bah, wat een narigheid allemaal... Jeutje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]
erg lang verhaal ondertussen, kort gezegd mijn schoonvader is al jarendooziek en hij gaat vaker een ziekenhuis in dan een gemiddeld persoon de kroeg.
Hij heeft al 2 hartoperaties achter de rug meerdere infarcten en bijbehorend dotterbehandelingen. Herseninfarct, COPD (longziekte door roken), Schildklierkanker, Meeest agressieve vorm van huidkanker op zijn onderbeen, Zijn korte termijn vgeheugen functioneert steeds minder en diabetes.
Nu na zijn laatste opname zijn ze erachter dat hij ook botkanker heeft en in ieder geval ook tumoren op zijn longen. hoogstwaarschijnlijk zijn ook zijn darmen en zijn hersens aangetast.
In dit ziekenhuis gaat alles niet op rolletjes zo controleerden ze niet op zijn suiker, terwijl die daar speciaal voor een extreem hoge (dodelijke) suikerwaarde binnengebracht was. dus kreeg ie nadat ze de suiker omlaag hadden gebracht ondersuiker.
Nu hebben we het uiteindelijk zover dat we hem naar huis hebben kunnen halen, want er is echt niets meer aan te doen.
Haha jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie hierboven, mijn verhaal was iets te beknopt
Draaideurpoesjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Op nabestellingquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoi lieverds![]()
![]()
Ik wel morgen in elk gevalquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het dan misschien niet een beetje verstandig om een kuurtje bij de dokter te gaan halen?
De keuken heeft in de fik gestaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Whis![]()
Altijd
[..]
Hoe en wat is het dan gekomen?
Zo, dat is wel heel heftig zegquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Dank
[..]
erg lang verhaal ondertussen, kort gezegd mijn schoonvader is al jarendooziek en hij gaat vaker een ziekenhuis in dan een gemiddeld persoon de kroeg.
Hij heeft al 2 hartoperaties achter de rug meerdere infarcten en bijbehorend dotterbehandelingen. Herseninfarct, COPD (longziekte door roken), Schildklierkanker, Meeest agressieve vorm van huidkanker op zijn onderbeen, Zijn korte termijn vgeheugen functioneert steeds minder en diabetes.
Nu na zijn laatste opname zijn ze erachter dat hij ook botkanker heeft en in ieder geval ook tumoren op zijn longen. hoogstwaarschijnlijk zijn ook zijn darmen en zijn hersens aangetast.
In dit ziekenhuis gaat alles niet op rolletjes zo controleerden ze niet op zijn suiker, terwijl die daar speciaal voor een extreem hoge (dodelijke) suikerwaarde binnengebracht was. dus kreeg ie nadat ze de suiker omlaag hadden gebracht ondersuiker.
Nu hebben we het uiteindelijk zover dat we hem naar huis hebben kunnen halen, want er is echt niets meer aan te doen.
geeft niks, Ik heb geen moeite erover te praten, ik weet dat dit zelfs een goede therapie voor mezelf isquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat heeft ie net toch allemaal gezegd
Dat is wel heavy, maar goed dat je broer er wakker van werd anders had het slecht afkunnen lopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wel morgen in elk geval
[..]
De keuken heeft in de fik gestaan
Sinds deze zomer hebben mijn ouders een prachtig keramisch fornuis met heteluchtoven, en als je alleen al naar die mooie glanzende plaat wijst, bijt mijn moeder je vingertje af.
Nooit, maar dan ook echt nooit staat er iets op dat fornuis, maar dinsdagochtend heeft mijn moeder haar portemonnee uit de boodschappentas gehaald, en deze in gedachten op het fornuis gezet. Bij het naar zijn werk gaan is mijn vader waarschijnlijk tegen een van de knoppen van het fornuis gelopen en tja, dat is na een hoop gesmeul natuurlijk in de fik gevlogen.
Mijn broer werd wakker van het brandalarm en heeft de boel geblust
Heb je nog mazzel met het brandalarmquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Sinds deze zomer hebben mijn ouders een prachtig keramisch fornuis met heteluchtoven, en als je alleen al naar die mooie glanzende plaat wijst, bijt mijn moeder je vingertje af.
Nooit, maar dan ook echt nooit staat er iets op dat fornuis, maar dinsdagochtend heeft mijn moeder haar portemonnee uit de boodschappentas gehaald, en deze in gedachten op het fornuis gezet. Bij het naar zijn werk gaan is mijn vader waarschijnlijk tegen een van de knoppen van het fornuis gelopen en tja, dat is na een hoop gesmeul natuurlijk in de fik gevlogen.
Gelukkig!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
grapje hoor
Muck wat een schrikhoe kan dat ?
wow das waardeloosquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
zie mijn vorige postquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik blijf nog eventjes wakker
Oh man, wat een kutzooi![]()
En nee!!!Wat is er gebeurd?
Mjaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Allebei behoorlijk rot dus![]()
![]()
Wanneer hoor je de uitslag? En hoe is het met het huis van je ouders? Heel veel schade of valt het relatief mee??
Nee, voor het eerst in de 33 jaar dat ze getrouwd zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh echtHe bah.
![]()
Dat meen je?Pffff.....
[..]
Oh bah![]()
Brand is niet leuk
Je mag hier praten wat je wiltquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef crv het volgende:
[..]
geeft niks, Ik heb geen moeite erover te praten, ik weet dat dit zelfs een goede therapie voor mezelf is
het icon van whiskey verdwijnt soms spontaanquote:
Gewoon indienen op de verzekering, als het goed is wordt dat allemaal vergoedquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
[..]
Mja
14 maart hoor ik de uitsag. De schade valt relatief mee, maar het nieuwe fornuis is aardig beschadigd en e muren en het plafond zijn pikzwart
[..]
Nee, voor het eerst in de 33 jaar dat ze getrouwd zijn
Superbroerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:38 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Dat hoop ik idd ook.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo, dat is wel heel heftig zeg![]()
Heel veel sterkte voor jullie allemaal
En ik hoop de je schoonvader een beetje kan genieten van het thuis zijn![]()
hoe coolquote:
Ja, nu willen TJ en ik er zeker eenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je nog mazzel met het brandalarmMaar wel fijn dat het toch goed is afgelopen
Mwa, wel redelijk wat helaas, maar het had veel erger kunnen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:40 schreef crv het volgende:
[..]
wow das waardeloos![]()
veel schade of was die er nog enigzins op tijd bij ?
Dat is al lang niet meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
het icon van whiskey verdwijnt soms spontaan
mijn vader zit de papieren as we speak in te vullenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon indienen op de verzekering, als het goed is wordt dat allemaal vergoedMaar ja, dat haalt de schrik niet weg natuurlijk
Liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader zit de papieren as we speak in te vullen
En ik heb vanmiddag maar gekookt en een bosje bloemen voor MamaMuc meegrebracht
Dat weet ik en dat wordt enorm gewaardeerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag hier praten wat je wilt
Dat is lief van jequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk nietquote:
ssssssst, ik moet nog kijken!quote:
ik ben liefquote:
Hoop dat ze iets vinden, dan kan er hopelijk wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
[..]
Mja
14 maart hoor ik de uitsag. De schade valt relatief mee, maar het nieuwe fornuis is aardig beschadigd en e muren en het plafond zijn pikzwart
[..]
Nee, voor het eerst in de 33 jaar dat ze getrouwd zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, super gedaan dat je ze tegengehouden hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
Dat hoop ik idd ook.
Vandaag kwamen ze dus van het Sozialstation (zo heet dat hier) een speciaal bed brengen en wilden ze de accu rolstoel die laatst was gebracht weer mee terug nemen![]()
Die hadden we toch niet meer nodig.
Nou dat is dus ff niet gebeurt. Want als we enigzins de kans hebben gaat die toch nog echt even mee naar buiten
some peoplequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, vaders en moeders kwamen thuis dus ik moest even kletsen. Hij was eerder thuis en wilde dat ik het niet tegen haar vertel van die schaaltjes
Verder vond hij me de beste nanny ooit en vond hij zijn vrouw onredelijk tegen me. Hmmmz, heb maar gezegd dat ik niet happy ben met haar en me regelmatig afvraag wat ik hier nog doe
Hoe reageerde hij er dan op dat jij dat zei?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, vaders en moeders kwamen thuis dus ik moest even kletsen. Hij was eerder thuis en wilde dat ik het niet tegen haar vertel van die schaaltjes
Verder vond hij me de beste nanny ooit en vond hij zijn vrouw onredelijk tegen me. Hmmmz, heb maar gezegd dat ik niet happy ben met haar en me regelmatig afvraag wat ik hier nog doe
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Hij vond het niet erg maar zei dat zijn vrouw er een heel drama van zou makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij er dan op dat jij dat zei?
der zitten bij dit soort instanties gewoon mensen achter de telefoon die gewoon niet snappen waar ze mee bezig zijn. want de mensen die thuis komen om te verzorgen zijn primaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, super gedaan dat je ze tegengehouden hebt
Dat hij met haar gaat praten omdat zij als een soort generaal omgaat met haar personeel. Ze heeft een heel hoge functie bij Deutsche Bank en is het volgens hem gewend om mensen 'af te blaffen'. Nou ja, het zal wel. Ik vind dat geen manier om met elkaar te communiceren eigenlijkquote:
Nee, wat betreft die laatste zin die je typte, niet die schaaltjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij vond het niet erg maar zei dat zijn vrouw er een heel drama van zou maken
Ja, dat zat er wel inquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Like U carequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik van ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hij met haar gaat praten omdat zij als een soort generaal omgaat met haar personeel. Ze heeft een heel hoge functie bij Deutsche Bank en is het volgens hem gewend om mensen 'af te blaffen'. Nou ja, het zal wel. Ik vind dat geen manier om met elkaar te communiceren eigenlijk![]()
Oooh, nou, ze zullen niet willen dat ik wegga omdat ik al de 3e nanny ben in 9 maanden tijd en al die wisselingen zijn ook niet echt goed/leuk voor de kinderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, wat betreft die laatste zin die je typte, niet die schaaltjes
Dat klinkt wel als iets wat alles verklaardquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hij met haar gaat praten omdat zij als een soort generaal omgaat met haar personeel. Ze heeft een heel hoge functie bij Deutsche Bank en is het volgens hem gewend om mensen 'af te blaffen'. Nou ja, het zal wel. Ik vind dat geen manier om met elkaar te communiceren eigenlijk![]()
En daar heb je groot gelijk inquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh die heeft zich dus omhoog geneukt. Anders heeft ze niet zo'n grote bek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastigerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zat er wel inWat een gedoe... Is er een beetje makkelijk nieuw werk te vinden?
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, ze zullen niet willen dat ik wegga omdat ik al de 3e nanny ben in 9 maanden tijd en al die wisselingen zijn ook niet echt goed/leuk voor de kinderen
Ik zei ook tegen hem dat ik het haar wel wilde vertellen en dat ik er in ieder geval niet over ga liegen. Hij wilde namelijk zeggen dat hij het zelf had gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like U care
[..]
Dat vind ik van ook niet
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als iets wat alles verklaardJawohl frau oberfuhrer!
Dus nog even een maandje of 3 uithouden en als het dan nog niet to is wat nieuws zoekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastiger
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daar heb je groot gelijk in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik ben wat stil vandaag
Dus over niet al te lange tijd werk jij ergens anders?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastiger
Zulke mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschen![]()
niet meer gewend he, hard werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het ineens ook niet zo raar dat haar kinderen haar schoppen en slaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschen![]()
Dát was iets met deuren en trappen enzoquote:
Die wordt nog wel een keer vergiftigdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit ergens anders gewerkt maar is financial chief ofzo bij die tokoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Oh die heeft zich dus omhoog geneukt. Anders heeft ze niet zo'n grote bek.
Mensen die anderen afblaffen zijn van nature erg onzeker en proberen op deze manier mensen te imponeren
Ja, maar ik ben niet zo van het uithouden. Ik ontplof nog wel eens en dan blijf ik niet eens mijn opzegtermijn meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus nog even een maandje of 3 uithouden en als het dan nog niet to is wat nieuws zoekenDat is nog te overzien toch?
dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit ergens anders gewerkt maar is financial chief ofzo bij die toko
Ja, ik kan wel iets anders nu al krijgen hoor maar ik wil wel iets dat me leuk lijkt en niet iets om maar iets anders te hebben als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus over niet al te lange tijd werk jij ergens anders?
[..]
Zulke mensen
hoezo heb je besloten hem niet op te eten maar terug te brengenquote:
Dat snap ik, ik ken het, helaas is het in mijn geval niet zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel iets anders nu al krijgen hoor maar ik wil wel iets dat me leuk lijkt en niet iets om maar iets anders te hebben als je snapt wat ik bedoel
Da's wel lastig ja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van het uithouden. Ik ontplof nog wel eens en dan blijf ik niet eens mijn opzegtermijn meer
oh der kan best nog wat bij hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. hoe is het met de misere van de KSC vandaag
Precies. Ze is echt heel onbeschofd tegen me. Ik snap eigenlijk ook niet dat ik dat allemaal maar pik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies. De baas van Deutsche Bank zijn doe je maar van 9 tot 5, hier ben je gewoon "mevrouw Bliksemstein" en doe je gewoon normaal
Voor de komende periode? Of om iets anders?quote:
Barretjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
quote:
Nee niet moe hoor, valt reuze mee.quote:
Ja, ik kan soms zo boos worden dat ik dan bang ben dat ik zo iemand fysiek aanvliegquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's wel lastig ja...Dat hangt natuurlijk ook een beetje samen met wat je gister zei... Lastig lastig...
Hoezo asoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Ze is echt heel onbeschofd tegen me. Ik snap eigenlijk ook niet dat ik dat allemaal maar pik.
Van de week zei ze dat ze in begin juli op vakantie gaat met de kids en als ik ook zomervakantie wil hebben dat die periode dan 'mijn kans is'
quote:
morgen vuurdoop voor het higher management van UBS moeten vanaf morgen 2-wekelijks update geven over ons project.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor de komende periode? Of om iets anders?
Knuffels voor jouquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Watquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Nee niet moe hoor, valt reuze mee.
Is erg leuk werk, veel afwisseling én leuke mensen.
(vandaag zelfs :
1 de directeur
2 mijn manager
3 de vrouw vd derecteur (HMR manager)
kwamen onafhankelijk van elkaar vragen of ik het werk toch wel leuk vond )
Maar ik was ook ff op de achtergrond aan het communiceren
Knuffquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Kijk zequote:
Oei, maar beter niet doen hoor.. En denk aan wat we gisteren zeidenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan soms zo boos worden dat ik dan bang ben dat ik zo iemand fysiek aanvlieg
Barreltjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ja, heb je ook gelijk inquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, maar beter niet doen hoor.. En denk aan wat we gisteren zeiden
Dat is echt niet goed...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan soms zo boos worden dat ik dan bang ben dat ik zo iemand fysiek aanvlieg
In het ziekenhuis moesten ze dat ook meerdere keren toegeven.quote:
quote:
Ging om 12 uur naar bed en moest om 6 uur weer opstaan maar niet slecht geslapen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed...
Hoe staat het met de SB trouwens vandaag?En heb je een beetje kunnen slapen?
quote:
Mee eens, een fout durven en kunnen toegeven is ook lang niet even makkelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef crv het volgende:
[..]
In het ziekenhuis moesten ze dat ook meerdere keren toegeven.
En dat vonden die artsen niet leuk, dat wij plebs het beter wisten dan zij![]()
Tot meermaals toe![]()
Der was vanaf gister een zuster en die gaf ruiterlijk toe dat mijn schoonpa toch wel een apart geval is en zij nu dingen waarnam die zijn in 9 jaar loopbaan nog niet tegengekomen was.
Kijk en dat vind ik sterk. Je fouten toe durven geven en ervan willen leren
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging om 12 uur naar bed en moest om 6 uur weer opstaan maar niet slecht geslapen.
SB gaat hard vandaag
SB?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ging om 12 uur naar bed en moest om 6 uur weer opstaan maar niet slecht geslapen.
SB gaat hard vandaag
ja, nieuwe ventilator in de badkamerquote:
bedtijd voor wokkiequote:
quote:
Skateboardquote:
"message in a bottle" dan maar héquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gmail is niet bereikbaar op de zee...
Misschien moet ik ook maar gewoon een baan hebben waar ik niet bij mijn werkgever woon. Kan ik me ook niet zo erg boos maken buiten werktijdquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Stop nu gewoon, je laatste SB voor vandaag
Morgen een nieuwe dag... En wees niet te streng voor jezelf ok?
Ik denk strongbowquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SB?
EDIT: laat maar, weet het al![]()
Die is niet meer te reddenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
God hoerige godverdomme![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Dat is zondequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
vooruitziende blikquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo heb je besloten hem niet op te eten maar terug te brengen
Daar zou ik ook woest om wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Oeh ongelukjequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
Die meid was echt top want zij nam het ook gelijk op voor ons.quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mee eens, een fout durven en kunnen toegeven is ook lang niet even makkelijk
Hee Fles, je kunt bij jou van de vloer etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
zullen we gewoon een lief verhaaltje gaan dromen?quote:
is dat kotsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
KUT TYFUSZOOI
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hee Fles, je kunt bij jou van de vloer eten
Dat is dan wel iets positiefs in een verder negatief verhaal zeg maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:05 schreef crv het volgende:
[..]
Die meid was echt top want zij nam het ook gelijk op voor ons.
Op het laatst kwam mijn schoonmoe er nog achter dat ze geen luiers had. Dus zei een tas gepakt en er een enorme zak ingedaan, en toegefluisterd (niet meer openmaken voordat je thuis bent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |