Hoop dat ze iets vinden, dan kan er hopelijk wat aan gedaan wordenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:41 schreef Muck het volgende:
[..]
zie mijn vorige post
[..]
Mja
14 maart hoor ik de uitsag. De schade valt relatief mee, maar het nieuwe fornuis is aardig beschadigd en e muren en het plafond zijn pikzwart
[..]
Nee, voor het eerst in de 33 jaar dat ze getrouwd zijn
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:44 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader zit de papieren as we speak in te vullen
En ik heb vanmiddag maar gekookt en een bosje bloemen voor MamaMuc meegrebracht
Groot gelijk heb je, super gedaan dat je ze tegengehouden hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:43 schreef crv het volgende:
[..]
Dat hoop ik idd ook.
Vandaag kwamen ze dus van het Sozialstation (zo heet dat hier) een speciaal bed brengen en wilden ze de accu rolstoel die laatst was gebracht weer mee terug nemen![]()
Die hadden we toch niet meer nodig.
Nou dat is dus ff niet gebeurt. Want als we enigzins de kans hebben gaat die toch nog echt even mee naar buiten
some peoplequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, vaders en moeders kwamen thuis dus ik moest even kletsen. Hij was eerder thuis en wilde dat ik het niet tegen haar vertel van die schaaltjes
Verder vond hij me de beste nanny ooit en vond hij zijn vrouw onredelijk tegen me. Hmmmz, heb maar gezegd dat ik niet happy ben met haar en me regelmatig afvraag wat ik hier nog doe
Hoe reageerde hij er dan op dat jij dat zei?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, vaders en moeders kwamen thuis dus ik moest even kletsen. Hij was eerder thuis en wilde dat ik het niet tegen haar vertel van die schaaltjes
Verder vond hij me de beste nanny ooit en vond hij zijn vrouw onredelijk tegen me. Hmmmz, heb maar gezegd dat ik niet happy ben met haar en me regelmatig afvraag wat ik hier nog doe
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:45 schreef Stuart het volgende:
Hij vond het niet erg maar zei dat zijn vrouw er een heel drama van zou makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij er dan op dat jij dat zei?
der zitten bij dit soort instanties gewoon mensen achter de telefoon die gewoon niet snappen waar ze mee bezig zijn. want de mensen die thuis komen om te verzorgen zijn primaquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Groot gelijk heb je, super gedaan dat je ze tegengehouden hebt
Dat hij met haar gaat praten omdat zij als een soort generaal omgaat met haar personeel. Ze heeft een heel hoge functie bij Deutsche Bank en is het volgens hem gewend om mensen 'af te blaffen'. Nou ja, het zal wel. Ik vind dat geen manier om met elkaar te communiceren eigenlijkquote:
Nee, wat betreft die laatste zin die je typte, niet die schaaltjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hij vond het niet erg maar zei dat zijn vrouw er een heel drama van zou maken
Ja, dat zat er wel inquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Like U carequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik van ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hij met haar gaat praten omdat zij als een soort generaal omgaat met haar personeel. Ze heeft een heel hoge functie bij Deutsche Bank en is het volgens hem gewend om mensen 'af te blaffen'. Nou ja, het zal wel. Ik vind dat geen manier om met elkaar te communiceren eigenlijk![]()
Oooh, nou, ze zullen niet willen dat ik wegga omdat ik al de 3e nanny ben in 9 maanden tijd en al die wisselingen zijn ook niet echt goed/leuk voor de kinderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, wat betreft die laatste zin die je typte, niet die schaaltjes
Dat klinkt wel als iets wat alles verklaardquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat hij met haar gaat praten omdat zij als een soort generaal omgaat met haar personeel. Ze heeft een heel hoge functie bij Deutsche Bank en is het volgens hem gewend om mensen 'af te blaffen'. Nou ja, het zal wel. Ik vind dat geen manier om met elkaar te communiceren eigenlijk![]()
En daar heb je groot gelijk inquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh die heeft zich dus omhoog geneukt. Anders heeft ze niet zo'n grote bek.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastigerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zat er wel inWat een gedoe... Is er een beetje makkelijk nieuw werk te vinden?
Zie mijn edit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, ze zullen niet willen dat ik wegga omdat ik al de 3e nanny ben in 9 maanden tijd en al die wisselingen zijn ook niet echt goed/leuk voor de kinderen
Ik zei ook tegen hem dat ik het haar wel wilde vertellen en dat ik er in ieder geval niet over ga liegen. Hij wilde namelijk zeggen dat hij het zelf had gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Like U care
[..]
Dat vind ik van ook niet
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als iets wat alles verklaardJawohl frau oberfuhrer!
Dus nog even een maandje of 3 uithouden en als het dan nog niet to is wat nieuws zoekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastiger
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daar heb je groot gelijk in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik ben wat stil vandaag
Dus over niet al te lange tijd werk jij ergens anders?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastiger
Zulke mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschen![]()
niet meer gewend he, hard werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vind het ineens ook niet zo raar dat haar kinderen haar schoppen en slaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschen![]()
Dát was iets met deuren en trappen enzoquote:
Die wordt nog wel een keer vergiftigdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit ergens anders gewerkt maar is financial chief ofzo bij die tokoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Oh die heeft zich dus omhoog geneukt. Anders heeft ze niet zo'n grote bek.
Mensen die anderen afblaffen zijn van nature erg onzeker en proberen op deze manier mensen te imponeren
Ja, maar ik ben niet zo van het uithouden. Ik ontplof nog wel eens en dan blijf ik niet eens mijn opzegtermijn meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus nog even een maandje of 3 uithouden en als het dan nog niet to is wat nieuws zoekenDat is nog te overzien toch?
dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit ergens anders gewerkt maar is financial chief ofzo bij die toko
Ja, ik kan wel iets anders nu al krijgen hoor maar ik wil wel iets dat me leuk lijkt en niet iets om maar iets anders te hebben als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus over niet al te lange tijd werk jij ergens anders?
[..]
Zulke mensen
hoezo heb je besloten hem niet op te eten maar terug te brengenquote:
Dat snap ik, ik ken het, helaas is het in mijn geval niet zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel iets anders nu al krijgen hoor maar ik wil wel iets dat me leuk lijkt en niet iets om maar iets anders te hebben als je snapt wat ik bedoel
Da's wel lastig ja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van het uithouden. Ik ontplof nog wel eens en dan blijf ik niet eens mijn opzegtermijn meer
oh der kan best nog wat bij hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. hoe is het met de misere van de KSC vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |