Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als iets wat alles verklaardJawohl frau oberfuhrer!
Dus nog even een maandje of 3 uithouden en als het dan nog niet to is wat nieuws zoekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastiger
Dankjequote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En daar heb je groot gelijk in
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik ben wat stil vandaag
Dus over niet al te lange tijd werk jij ergens anders?quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is nogal tijd gebonden. Het is heel makkelijk rond juni/juli (als de schoolvakanties in de zomer beginnen) en rond september (als de scholen weer beginnnen). Daartussen is het lastiger
Zulke mensenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschen![]()
niet meer gewend he, hard werkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik vind het ineens ook niet zo raar dat haar kinderen haar schoppen en slaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zweer het je, zonder grof te zijn maar ze behandeld haar personeel echt als untermenschen![]()
Dát was iets met deuren en trappen enzoquote:
Die wordt nog wel een keer vergiftigdquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit ergens anders gewerkt maar is financial chief ofzo bij die tokoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:51 schreef crv het volgende:
[..]
Oh die heeft zich dus omhoog geneukt. Anders heeft ze niet zo'n grote bek.
Mensen die anderen afblaffen zijn van nature erg onzeker en proberen op deze manier mensen te imponeren
Ja, maar ik ben niet zo van het uithouden. Ik ontplof nog wel eens en dan blijf ik niet eens mijn opzegtermijn meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dus nog even een maandje of 3 uithouden en als het dan nog niet to is wat nieuws zoekenDat is nog te overzien toch?
dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ze heeft nog nooit ergens anders gewerkt maar is financial chief ofzo bij die toko
Ja, ik kan wel iets anders nu al krijgen hoor maar ik wil wel iets dat me leuk lijkt en niet iets om maar iets anders te hebben als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus over niet al te lange tijd werk jij ergens anders?
[..]
Zulke mensen
hoezo heb je besloten hem niet op te eten maar terug te brengenquote:
Dat snap ik, ik ken het, helaas is het in mijn geval niet zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel iets anders nu al krijgen hoor maar ik wil wel iets dat me leuk lijkt en niet iets om maar iets anders te hebben als je snapt wat ik bedoel
Da's wel lastig ja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben niet zo van het uithouden. Ik ontplof nog wel eens en dan blijf ik niet eens mijn opzegtermijn meer
oh der kan best nog wat bij hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:57 schreef Barretje80 het volgende:
Zo.. hoe is het met de misere van de KSC vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |