Wacht ik ken jou, ben jij die ene pezu van msn ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi, ik ben pezu, ik houd van hobbies en haaien, jij bent ook een visje, zullen we samen zwemmen
Maakt niet uit, je bent gewoon hartstikke welkomquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoor
Laat maar gewoon, kee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
![]()
Wat wil je dan wel?? Grapjes? Ben ik niet zo best in
Er gaat hier geen lichtje brandenquote:
uhm nee en ook niet van sms, telefoon en meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wacht ik ken jou, ben jij die ene pezu van msn ookEn van mijn fobo?
Probeer maar kopjes gevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
![]()
Wat wil je dan wel?? Grapjes? Ben ik niet zo best in
nou nou wat een taalgebruik zegquote:
Wat ben jij liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent gewoon hartstikke welkom
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.quote:
niet meer zo erg tokkie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee en ook niet van sms, telefoon en meer![]()
das een andere
Aha zo, op die fietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat ben jij liefDe sfeer is wel beter hier dan daar moet ik zeggen
Bijnaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
FlierefluitendBekkigeOceaanSpeld
En gegroet, tezaam.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
OhNee ik dacht even, je deed me aan hem denken
![]()
Dan zal ook maar niet aan jou vertellen wat ik met die pezu op msn wil gaan doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Probeer maar kopjes geven![]()
Dat zal ze vast kunnen waarderen
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ikquote:
quote:
Daar hoef ik niet moe voor te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ik
Geeft niks Trevquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet moe voor te zijn
wat dan typ je blind met 2 pinken op je rugquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ik
Hey TFMquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
FlierefluitendBekkigeOceaanSpeld
En gegroet, tezaam.
Ok...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet moe voor te zijn
Ik heb het geprobeerd, maar dat lukt al helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan typ je blind met 2 pinken op je rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |