truste Lovelyquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wel weg, want morgen vroeg op![]()
Truste Bossquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:38 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen (ja eerst even scheren...)
Mja ik ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien daar he. je weet vaak al van tevoren hoe topics lopen daar, wordt voorspelbaar als je er langer zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelfde verhaal in NWS. Daar kwam ik vroeger nog wel graag
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
Venlo krijgt toevoeging 'tuigdorp'
Je zal er maar wonen.
hoi,welkom op fokquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien daar he. je weet vaak al van tevoren hoe topics lopen daar, wordt voorspelbaar als je er langer zit
Arme jij, *KNUF*quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
even bijkomen van een zo ongeveer ingestorte wereld, kee?
(die overigens stukje bij beetje zo ingestort niet blijkt te zijn, maar daar moet mijn hoofd nog achter komen)
Dat ook ja, die steken en dan gezuigquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
EN altijd hetzelfde gezeik en geziek![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
Venlo krijgt toevoeging 'tuigdorp'
Je zal er maar wonen.
quote:
Absoluut waarquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Mja ik ook, maar op gegeven moment heb je het wel gezien daar he. je weet vaak al van tevoren hoe topics lopen daar, wordt voorspelbaar als je er langer zit
Hoi, ik ben pezu, ik houd van hobbies en haaien, jij bent ook een visje, zullen we samen zwemmenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hoi ik ben fluitbekzeenaald2.0 en ik ben heir nieuw
hihi
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:47 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dat ook ja, die steken en dan gezuigEn die trolls
Dat kliekjesgedoe.
Nou ja dat dus.
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoorquote:
Door wiequote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoor
Mja.... Good point. Genooi is er de laatste tijd heel aardig op vooruit gegaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:45 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het kan beter in mijn buurt, Genooi valt tegenwoordig ook wel mee.
quote:
Wacht ik ken jou, ben jij die ene pezu van msn ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
Hoi, ik ben pezu, ik houd van hobbies en haaien, jij bent ook een visje, zullen we samen zwemmen
Maakt niet uit, je bent gewoon hartstikke welkomquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik een beetje hierheen gelokt hoor
Laat maar gewoon, kee?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
![]()
Wat wil je dan wel?? Grapjes? Ben ik niet zo best in
Er gaat hier geen lichtje brandenquote:
uhm nee en ook niet van sms, telefoon en meerquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wacht ik ken jou, ben jij die ene pezu van msn ookEn van mijn fobo?
Probeer maar kopjes gevenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor
![]()
Wat wil je dan wel?? Grapjes? Ben ik niet zo best in
nou nou wat een taalgebruik zegquote:
Wat ben jij liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je bent gewoon hartstikke welkom
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.quote:
niet meer zo erg tokkie?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.
Ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm nee en ook niet van sms, telefoon en meer![]()
das een andere
Aha zo, op die fietsquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee, wel in Venlo, maar Genooi is een wijk, en 'vroeger' was die tokkie, nu niet meer zo erg.
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wat ben jij liefDe sfeer is wel beter hier dan daar moet ik zeggen
Bijnaquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
FlierefluitendBekkigeOceaanSpeld
En gegroet, tezaam.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
OhNee ik dacht even, je deed me aan hem denken
![]()
Dan zal ook maar niet aan jou vertellen wat ik met die pezu op msn wil gaan doen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Probeer maar kopjes geven![]()
Dat zal ze vast kunnen waarderen
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ikquote:
quote:
Daar hoef ik niet moe voor te zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ik
Geeft niks Trevquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet moe voor te zijn
wat dan typ je blind met 2 pinken op je rugquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben moe, en typ beetje onhandig geloof ik
Hey TFMquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:52 schreef TheFamousMan het volgende:
FlierefluitendBekkigeOceaanSpeld
En gegroet, tezaam.
Ok...quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar hoef ik niet moe voor te zijn
Ik heb het geprobeerd, maar dat lukt al helemaal nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat dan typ je blind met 2 pinken op je rug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |