Nou, ik krijg geld terug volgens mijn berekening, dus dan heb ik zo mijn twijfels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon goed...beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor
Welnee.....je krijgt geld terugquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik krijg geld terug volgens mijn berekening, dus dan heb ik zo mijn twijfels.
Ja, vanaf 1 maart is dat zo, maar dan nog staan er van die idiote vragen in die zelfs als je ze 10x leest ze nog niet snapt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dat vullen ze toch bijna van A tot Z voor je in tegenwoordig?
Moet 'em nog doen ja
Als je dat kunt posten dan doet FOK! het weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
Bedankt voor het lucht zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Op dit moment is FOK! even uit de lucht, we doen er alles aan om FOK! weer in de lucht te krijgen. Tot die tijd zul je even geduld moeten hebben.
geen meldingen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je dat kunt posten dan doet FOK! het weer
hoe kan dat nou?quote:
Doen wij nu ook een jaar of vijf. Eerste paar jaar leverde dat echt bákken met geld op! De laatste twee jaar niet meer. Hij kan dit jaar dus maar beter op de proppen komen met iets goeds anders gaat hij de Philipsjes en Dreesmannetjes maar weer uit de brand helpen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat soort dingen besteed ik beter uit
ik zou best een Dreesmannetje/vrouwtje willen zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Doen wij nu ook een jaar of vijf. Eerste paar jaar leverde dat echt bákken met geld op! De laatste twee jaar niet meer. Hij kan dit jaar dus maar beter op de proppen komen met iets goeds anders gaat hij de Philipsjes en Dreesmannetjes maar weer uit de brand helpen.
is dat programma nog niet uit de lucht ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Net WIDM teruggekeken nu even kijken wie eruit is bij SST
Kolere zeg een paar nummertjes kopiéren wtfquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon goed...beetje meer vertrouwen in jezelf hebben hoor
Wat lul jij nu weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Kolere zeg een paar nummertjes kopiéren wtf
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat programma nog niet uit de lucht ?
Je moet gewoon van de stekkers afblijven.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoe kan dat nou?
als ie bij mij uit de lucht was, was ie dat bij jou toch ook?
je zal wel weer niet hebben opgelet
Belasting aangifte invullen !!!quote:
ow.. daar kom ik ook niet aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:45 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet gewoon van de stekkers afblijven.
Wat lul jij nou weer. Ik moet het nog doen maar is appeltje eitje.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet gelukt !!!
Neem eens wat slimmere mannetjes aan dan die van de stekkers af blijvenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow.. daar kom ik ook niet aan![]()
![]()
daar heb ik ''mannetjes'' voor
Ja blijf maar even van de pillen afquote:
ow....quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer. Ik moet het nog doen maar is appeltje eitje.
Ja iidquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow....
omdat je net zei ''ik geef het op''
maar dat ging dan zeker over iets anders
De laatste paar dagen heb ik niet gekeken, maar toen nog niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
is dat programma nog niet uit de lucht ?
Lies!quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De laatste paar dagen heb ik niet gekeken, maar toen nog niet.
Dat domme gezeik over downloadenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat ''gaf je op'' dan?
soms ben je zo onduidelijk...
Helemaal geweldig! Heimwee!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moots.
Hopeloos te laat natuurlijk maar heb je een fijne vakantie gehad?
Aww wat leuk. Dat het geweldig was dan, de heimwee is natuurlijk niet zo tof. En dan is het hier ook nog zo koud. Maar wel met een lekker zonnetjequote:
En al die tijd niet gedronken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:14 schreef Leandra het volgende:
Môgguh![]()
Succes Liesje!
Ik ga de baby maar eens wakker maken, ik ben aan een voeding toe
Kind van z'n moeder, met dat uitslapen.... hij ligt gewoon al sinds gisteravond 21.15 in bed
Nope, gewoon geslapen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:23 schreef Juud79 het volgende:
[..]
En al die tijd niet gedronken?
Jij boft met zo'n goed slapend manneke, wel een teken dat ie slagroom van je krijgt.
Sterkte, dat wordt een kutweekend!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
Godver. Mijn kapster is ziek en ik ben erg eenkennig waar het mijn haar betreft en dan met name wie er in mag knippen. Maar een weekje uitgesteld en het is zo hoognodig.
Morruguh.
D'r neukertje is weggestemd door de kijker.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah..........![]()
watskebeurt ?
ow...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
D'r neukertje is weggestemd door de kijker.
Gisteravond al....
Dat is balen. Als ik mijn haar geknipt wilt hebben wil ik het meteen en door één en dezelfde kapster, dus als het dan even anders loopt heb ik het gevoel dat ik erbij loop als een vogelverschrikkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:51 schreef Copycat het volgende:
Godver. Mijn kapster is ziek en ik ben erg eenkennig waar het mijn haar betreft en dan met name wie er in mag knippen. Maar een weekje uitgesteld en het is zo hoognodig.
Morruguh.
Jij weet het.quote:
Dat laatste is sowieso geen optie, zelfkennis is de beste kennis ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:02 schreef Deisyy het volgende:
Dat is balen. Als ik mijn haar geknipt wilt hebben wil ik het meteen en door één en dezelfde kapster, dus als het dan even anders loopt heb ik het gevoel dat ik erbij loop als een vogelverschrikker![]()
Niet zelf gaan doen hoor
Het arme meiske heeft de hele nacht gehuild omdat gisteren haar vriend Maik het huis heeft moeten verlaten. Dit doet haar beseffen dat ze daar geen echt maatje meer heeft en er min of meer alleen voor staat. Daarnaast zal ze tranen van spijt hebben dat ze Maik zo terecht heeft gewezen vanwege zijn openbaring dat hij hij het wel eens met een man heeft gedaan. Dit nadat ze de avond ervoor samen in bed knuffelden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah..........![]()
watskebeurt ?
mijn hart huiltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het arme meiske heeft de hele nacht gehuild omdat gisteren haar vriend Maik het huis heeft moeten verlaten. Dit doet haar beseffen dat ze daar geen echt maatje meer heeft en er min of meer alleen voor staat. Daarnaast zal ze tranen van spijt hebben dat ze Maik zo terecht heeft gewezen vanwege zijn openbaring dat hij hij het wel eens met een man heeft gedaan. Dit nadat ze de avond ervoor samen in bed knuffelden.
Haar hoogbegaafdheid wordt een rem op haarzelf en zwelgt zich in een negatieve spiraal. Dit kan betekenen dat zij binnen niet al te lange tijd het huis zelf zal verlaten.
Dat is heel verstandig van jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat laatste is sowieso geen optie, zelfkennis is de beste kennis ...
Vorig jaar heb ik het een ander laten doen en dat was de eerste keer dat ik terug ben gegaan om het te laten herstellen. Ik was net Beatrix, zo massief was dat 'kapsel'.
Nog maar een weekje alles in een staart frotten.
Mooie woorden gesproken Bobquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het arme meiske heeft de hele nacht gehuild omdat gisteren haar vriend Maik het huis heeft moeten verlaten. Dit doet haar beseffen dat ze daar geen echt maatje meer heeft en er min of meer alleen voor staat. Daarnaast zal ze tranen van spijt hebben dat ze Maik zo terecht heeft gewezen vanwege zijn openbaring dat hij hij het wel eens met een man heeft gedaan. Dit nadat ze de avond ervoor samen in bed knuffelden.
Haar hoogbegaafdheid wordt een rem op haarzelf en zwelgt zich in een negatieve spiraal. Dit kan betekenen dat zij binnen niet al te lange tijd het huis zelf zal verlaten.
Afgezien van mensen die een persoonlijke voorkeur of afkeer hebben, lijkt men (de stemmende kijker) er ook plezier in te hebben dingen in het huis een beetje op z'n kop te gooien, en het uit elkaar halen van een vers opbloeiende liefde is een van de manieren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Mike weg moest en niet een ander, maar ok.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Leandra het volgende:
Ben ik dan de enige die eens in de 9 maanden willekeurige kapperszaak binnenloopt?
Ik denk dat een deel van de mannen je daarin nog wel na durft te doen, maar dat het bij de vrouwen vooral een schrikbeeld oproept. Bij mij in ieder geval welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Leandra het volgende:
Ben ik dan de enige die eens in de 9 maanden willekeurige kapperszaak binnenloopt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja. Zo zweer ik bij moeders, gewoon omdat 't gratiesch is.
nouhou... ik doe dat wel eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van de mannen je daarin nog wel na durft te doen, maar dat het bij de vrouwen vooral een schrikbeeld oproept. Bij mij in ieder geval wel.
Het zou bij mij ook niet kunnen als het korter was hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat een deel van de mannen je daarin nog wel na durft te doen, maar dat het bij de vrouwen vooral een schrikbeeld oproept. Bij mij in ieder geval wel.
Nou geloof ik al niet dat de telling van de stemmen helemaal eerlijk gaat en daarbij komt dat Maik een beetje als slechterik is neergezet, Servio als de gezellige regelnicht en Alex vooral stemmen uit medelijden heeft gekregen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
Ik begrijp eigenlijk niet waarom Mike weg moest en niet een ander, maar ok.
Maar Mo was juist van plan om gisteravond weer bij Maik in bed te kruipen, ze had hem al zijn 'misstappen' vergeven of papa en mama zijn op wintersport en zouden niets zienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:
Vers opbloeiende liefde? Ze was toch helemaal over de pis dat hij haar niet had verteld dat hij het ook wel eens met mannen deed? En wat papa, mama en de hele goegemeente daar wel niet van zou vinden? Raar wicht en dat janken is ook buitenproportioneel, alsof papa, mama en de hele goegemeente het loodje hebben gelegd.
Ja, toen hij er nog was, nu hij weggestemd is heeft de kijker haar haar geluk afgenomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Copycat het volgende:
Vers opbloeiende liefde? Ze was toch helemaal over de pis dat hij haar niet had verteld dat hij het ook wel eens met mannen deed? En wat papa, mama en de hele goegemeente daar wel niet van zou vinden? Raar wicht en dat janken is ook buitenproportioneel, alsof papa, mama en de hele goegemeente het loodje hebben gelegd.
Ho ho, het is mijn interpretatie van de beelden hè, niet dat ik de moeite neem om te luisteren dat die muts tussen het janken door te vertellen heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef Copycat het volgende:
Wat een dom wijf. Hoogbegaafd is toch niet zo aantrekkelijk.
ah zit dat zo, ik vind het zonde dat hij eruit is, maar ja, ik kijk dan ook nauwelijksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou geloof ik al niet dat de telling van de stemmen helemaal eerlijk gaat en daarbij komt dat Maik een beetje als slechterik is neergezet, Servio als de gezellige regelnicht en Alex vooral stemmen uit medelijden heeft gekregen.
Ik denk dat het zo zit, want ik heb voor het laatst afgelopen zondag streams gekeken en haal mijn info vooral uit de streamverslagen en af en toe een beeje COS lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
ah zit dat zo, ik vind het zonde dat hij eruit is, maar ja, ik kijk dan ook nauwelijks
Alex is de saaiste van de drie die gisteren op de bank zaten, maar ook de "gewoonste".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou geloof ik al niet dat de telling van de stemmen helemaal eerlijk gaat en daarbij komt dat Maik een beetje als slechterik is neergezet, Servio als de gezellige regelnicht en Alex vooral stemmen uit medelijden heeft gekregen.
Als ze nou maar niet komt FOK!ken als ze t huis uit is....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef Gert het volgende:
Mornink.
Monique zwelgt in de slachtofferrol. Voortdurend. Héérlijk vindt ze het, om vanuit een basishouding dat haar onrecht wordt aangedaan, verongelijkt te doen en medelijden te scoren.
Ze kennen elkaar net 3 weken, en als t echt de liefde van haar leven is dan is hij dat over 10 weken ook nog wel, als ze er niet voor die tijd uitgestemd wordt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:45 schreef Toverheks het volgende:
heb zo gelachen gisteren met SST wat een dom wijf die hele monique ze riep nog mijn eerste man in me leven het ontbrak er nog aan dat ze niet riep, jahaaaaaaaa maar ik hou van hem, echt je geeft je op voor een spel, er kan er maar 1 winnen en je zit er niet voor een zak pepernoten, echt ik zou me kapot schamen als ik onder de dekens rare bewegingen maak met het besef me ouders kijken ook, maar ik zou me nog meer schamen als me ouders me zo zien zitten janken, en niet normaal janken maar met van die uithalenwat heb ik gelachen gisteren
ach leandra moest zo lachen gisteren en vooral met haar uithalen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kennen elkaar net 3 weken, en als t echt de liefde van haar leven is dan is hij dat over 10 weken ook nog wel, als ze er niet voor die tijd uitgestemd wordt.
Tis vrijdag he, dus wat dacht je van vis?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:30 schreef Laysa het volgende:
* Laysa stort zich dramatisch ter aarde en roept uit: wahhhhaaaaaat moehoeten weheeee nuhuuuj eten vanaaahhhhvoond
Ja hallo....lig ik hier dramatisch met gierende uithalen te snikken kom jij met visquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tis vrijdag he, dus wat dacht je van vis?
Die knijp je uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja hallo....lig ik hier dramatisch met gierende uithalen te snikken kom jij met vis![]()
Maar we gaan wat halen want we hebben gezellig een mee-eter
En ik denk dat alle volksvertegenwoordigers ons ook vertegenwoordigen! En toen kwam er een éénhoorn aan mijn éénhoor zuigen voor de echte aardbeien-smaak lolly!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ga er vanuit dat het stemmen heel eerlijk gaat.
ik had vanille smaakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En ik denk dat alle volksvertegenwoordigers ons ook vertegenwoordigen! En toen kwam er een éénhoorn aan mijn éénhoor zuigen voor de echte aardbeien-smaak lolly!
Tuuuuuuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef hondjes het volgende:
Ik ga er vanuit dat het stemmen heel eerlijk gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |