Doe gek en geef hem een jaar kado !quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heul niet duur, ik ga eens kijken of ik dat aan Donald ga geven voor zijn kerst
Geef Donald maar een broek! Die eend loopt de hele dag zijn vogel te showen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is heul niet duur, ik ga eens kijken of ik dat aan Donald ga geven voor zijn kerst
Ik las blow jobquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Doe gek en geef hem een jaar kado !![]()
ken net...
Juud lust geen worst, arme Dementor.quote:
ga nou niet verpestenquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb al jaren een payserver. Spotnet is wel stukke langzamer imo.
Eweka?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:53 schreef Soury het volgende:
Ik heb al jaren een payserver. Spotnet is wel stukke langzamer imo.
nu lust ik ook geen worst meer nee, vin je het gek?quote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Juud lust geen worst, arme Dementor.
Ik heb geen keus even. FTD moest weg dus vandaar. Het duurt alleen twee keer zo langquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga nou niet verpestenik was al zo blij met dit...
nah... ik ga nou niks meer veranderen, is goed zodeze snap ik nu...
da's al heel wat
Tweakquote:
ja daar had ie nog over, daar was een rechtzaak over en dit in 1 dag oudquote:Op donderdag 3 maart 2011 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen keus even. FTD moest weg dus vandaar. Het duurt alleen twee keer zo lang
trusten en lekker slapen straksquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:00 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
vast slaap lekker ben ff P&W kijken weltrusten allemaal
mocht je er hulp bij nodig hebben of bij aansluiting of wat dan ook danquote:
ow... ik dacht ik heb iets gemist ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr belastingaangifte...tis nl weer die tijd
Heb hem al de deur uit. Zelf gedaan, ben zo trotsquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dr belastingaangifte...tis nl weer die tijd
dat soort dingen besteed ik beter uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb hem al de deur uit. Zelf gedaan, ben zo trots![]()
Zal dus wel fout zijn.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb hem al de deur uit. Zelf gedaan, ben zo trots![]()
Zal dus wel fout zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |